Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

epson p-4000 photoviewer

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: epson p-4000 photoviewer

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele
    onthaasten, dat moeten sommige mensen meer doen...
    Wat verduidelijking, ik moet gewoon snel en mobiel 1 foto kunnen vinden en displayen van de bvb 1000 stuks die ik net genomen heb.
    Dat lukt mij niet met 11sec per 12, wel met laptop of camera.

Maar ik sleur liever niet met de camera als display en de laptop is iets minder handig, daarom had ik gedacht om met mijn imagetank upgrade voor iets te gaan wat dit zou kunnen overnemen ...

Comment

Al eens aan een Pocket PC gedacht? CF-kaartje uit de camera in de Pocket PC en klaar. Met scherm tot 4 inch verkrijgbaar.

Comment

Het idee van Leonidas is niet slecht. Twee opmerkingen daarbij
        1. Mijn Ipaq 2210 laadt foto's van mijn geheugenkaart met een snelheid, recht evenredig in het kwadraat met het aantal megapixel, en dat kan dus serieus oplopen
        2. Er is, dacht ik, een Palm Pocket PC uitgebracht met harde schijf (van 4 Gb?) . Of dit een echt beter en sneller alternatief is weet ik niet, maar het is toch iets.

Comment

Ik heb de zelf HP 4705 en heb geen enkel probleem met snelheid hoor. Hij kan zelfs RAW aan. Zo'n HD is wel leuk maar erg kwetsbaar, vreet batterijen en dan moet je toch weer eerst de foto's van CF uit de camera op die HD overzetten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas
            Al eens aan een Pocket PC gedacht? CF-kaartje uit de camera in de Pocket PC en klaar. Met scherm tot 4 inch verkrijgbaar.
            Capaciteit zou wel eens een probleem kunnen zijn, ik denk niet dat er Pocket PC's zijn met harde schijven van 40 of 80 GB.

Anyway, kijk eens hier : http://www.jobo.com bij ons ingevoerd door http://www.vdhphoto.be/
            Last edited by hvr_oosterzele; 1 maart 2006, 18:15.

Comment

Bedankt voor de tip.
              Ben erg geïnteresseerd in de Giga Vu Pro Evolution maar het toestel of benchmark resultaten zijn nog niet beschikbaar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele
                Capaciteit zou wel eens een probleem kunnen zijn, ik denk niet dat er Pocket PC's zijn met harde schijven van 40 of 80 GB.
                Nee, die zijn er niet. Maar Frozenspeed had het over direkt tonen van genomen foto's. Dan zou het kunnen. Maar hij had het ook over 1000 en dan wordt het weer moeilijk... Ik zag de PPC dus niet als storage maar meer als viewer van de foto's van de CF-kaart uit de camera. Moet wel toegeven dat ik niet de hele thread gelezen heb.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                  Dan valt het tegen dat je de fotos niet kan sorteren zoals je wilt.
                  Maar kan je wel verschillende mappen in een root zetten of zoiets?

Gr kees
                  Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

Working...
                  X