Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto printers 10X15 afdruk

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Foto printers 10X15 afdruk

Heeft er iemand ervaring met zo'n printers die rechtstreeks op 10X15 kunnen afdrukken zoals de Kodak PP300
    De foto"s zouden waterproof zijn. Kan dat?

./steven

Re: Foto printers 10X15 afdruk

Ik heb de Canon Selphy 710 en de foto's worden termisch opgebouwd, dus geen inkt. Als laatste gaat er een coating overheen.
    Niet door te scheuren en beresterk (oh ja ook waterproof al bewaar ik mijn foto's niet onder water.
    http://www.fotohans.eu

Comment

Epson PictureMate 500 ...

Zo'n toestel.

Bestaat ook in goedkopere versie.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

in de nederlandse PCM stond laatst een test van deze printers, voor de geinteresseerde kan ik deze wel in pdf-formaat mailen.
        Nikon D3 - SB-800/900 - Nikon 50mm F1.8 - Nikon 24-70 - Nikon 105 VR macro - Nikon 70-200 VR - Nikon 85 mm F1.8 en nog wat zooi.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ranon
          in de nederlandse PCM stond laatst een test van deze printers, voor de geinteresseerde kan ik deze wel in pdf-formaat mailen.
          tof , stuur maar door zou ik zo zeggen naar mijn pm.
          thx

Comment

De epson picturemate is een totaal andere techniek, inkt volgens mij.
            Epson PictureMate 500

Specificaties
            Type kleureninkjet-printer
            Technologie Epson Advanced MicroPiezo Technology, 6 kleur
            Micro Dot 2 pl.
            Variable Sized Droplet
            http://www.fotohans.eu

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door iSacAt
              Heeft er iemand ervaring met zo'n printers die rechtstreeks op 10X15 kunnen afdrukken zoals de Kodak PP300
              De foto"s zouden waterproof zijn. Kan dat?

./steven
              Heeft er iemand ervaring met deze printer? deze kost maar 99euro.
              Is zelfs te koop in de Delhaize

Comment

mensen die mij een pm hebben gestuurd met hun email erin, heb ik de bestanden gestuurd.
                Nikon D3 - SB-800/900 - Nikon 50mm F1.8 - Nikon 24-70 - Nikon 105 VR macro - Nikon 70-200 VR - Nikon 85 mm F1.8 en nog wat zooi.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ranon
                  mensen die mij een pm hebben gestuurd met hun email erin, heb ik de bestanden gestuurd.

Thx Ranon

Comment

Even jullie up-to-date houden ,
                    Heb me de Canon SELPHY CP-510 aangeschaft. Dit is het goedkoopste model van Canon, er zijn geen extra snufjes aanwezig (geen LCD schermpje, geen memory card reader, enz ...) je kan er alleen rechtstreeks mee printen van PC of fototoestel. Omdat ik de foto's toch eerst bewerk met Pc waren deze opties niet nodig. De foto's worden binnen de minuut afgedrukt en kosten 30cent/stuk.
                    Na een eerste test, vind ik de foto zeer geslaagd alleen vallen de kleuren een beetje tegen. Ik vind ze nogal flauw en bleekjes. Kan het zijn dat ik dat kan verhelpen met een paar settings te wijzigen? Zover ben ik nog niet geraakt...
                    Al bij al ben ik positief over mijn aankoop.

./steven

Comment

Ik weet ook niet zo goed wat er nu beter is : 1 van die toestellen die enkel 10x15 printen of 10x15 papier in de vertrouwde printer stoppen.
                      Als je raad vraagt in de fotowinkel, dan houden ze zich wat op de vlakte.
                      Heeft er iemand van jullie een tip ?
                      Ik ben op zoek naar oplossing om niet steeds naar de winkel te moeten hollen als ik eens 6 prints wil maken, maar toch wil ik voldoende kwaliteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door acdc
                        Ik weet ook niet zo goed wat er nu beter is : 1 van die toestellen die enkel 10x15 printen of 10x15 papier in de vertrouwde printer stoppen.
                        Als je raad vraagt in de fotowinkel, dan houden ze zich wat op de vlakte.
                        Heeft er iemand van jullie een tip ?
                        Ik ben op zoek naar oplossing om niet steeds naar de winkel te moeten hollen als ik eens 6 prints wil maken, maar toch wil ik voldoende kwaliteit.
                        Zo'n 10x15 printer heeft een heel groot voordeel t.o.v. een gewone printer waar je 10x15 papier in steekt ... het print recht

De reden dat ik er eentje kocht ... ik heb een heel goede fotoprinter en op A4 is dat geen enkel probleem maar een 10x15 wil in zo'n printer al eens een mm scheef gaan zitten en zelfs 1 mm valt op dit formaat op.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

even een oud topic naar boven brengen...
                          ben ook op zoek naar zo'n klein printertje. volgens Foto- Video is de Samsung SPP-2040 de beste (of de samsung SPP-2020 maar die heeft geen scherm of kaartslot) De prints zouden 27 cent kosten en hij krijgt 100% voor portretfoto's en 92 voor landschappen.
                          Heeft iemand ervaring met dit model?
                          Bedankt!

Comment

Heb hier zo'n printertjes staan.
                            Standaard worden de foto's wel erg contrastrijk afgedrukt, waardoor donkere partijen te donker worden afgedrukt, en de lichte wat sneller zijn uitgebrand.

Na het verzachten van het contrastniveau en een printerprofiel via Marc-en-ciel ben ik uiterst tevreden!

groeten,
                            Kristof

Comment

U werkt dus eerst via de pc...zou ik eigenlijk liever niet willen...

Zou hem Vooral willen gebruiken voor de foto's door het jaar.
                              Na de vakantie en als ik een groter aantal heb ben ik zeer tevreden met photobox maar voor kleine aantallen wegen de verzendkosten toch door en dan zit ik bijna aan dezelfde prijs. Nu wacht ik steeds en laat ik drie a vier keer per jaar afdrukken maar zou liever wat minder lang wachten...

Nog even een vraagje: waar koopt U de vullingen en papier en hoeveel betaald U ervoor?

Bedankt!!

Comment

Working...
                              X