Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
wat een geluk,zie dat ze die zal nog moeten gaan vangen
Ja, gelijk die kiekens op de Sd winterslag
@MoonDust jammer dat het zo ver is. (170km)
Kan je niet carpolen? Bv Met vier BDers uit de buurt.. Da's nog plezant ook.
Misschien effe aan de mensen die komen... zeggen vanwaar ze komen en hoeveel plaatsen beschikbaar in hunne automobiel of motto?
Jullie kunnen toch afspreken om samen te rijden?
en 170 km is geen excus om niet te komen?
17000 km ok.. en dan nog er bestaan vliegtuigen ook he?...
Heb de uitnodiging ontvangen via de mail en met interesse gelezen.
Helaas heb ik op die datum reeds een afspraak staan, dus ik kan helaas niet aanwezig zijn
Wel moet ik even opmerken dat de afstand tussen mijn woonplaats en Sint-Truiden ook wel wat groot was, zou toch een uur rijden zijn. Wilde dit alleen maar even ter info vermelden, misschien een tip om de volgende keer het wat centraler te houden, indien dat mogelijk is
De vergaderingen van BD worden geografisch gespreid.
De vorige AV was te Gent en toen moest ik bv. anderhalf uur rijden ...
Daarvoor was er o.a. Antwerpen.
Je kan niet voor iedereen steeds de perfecte plaats vinden
Jaja
Oorspronkelijk geplaatst door tonto
Helaas heb ik op die datum reeds een afspraak staan, dus ik kan helaas niet aanwezig zijn
Wel moet ik even opmerken dat de afstand tussen mijn woonplaats en Sint-Truiden ook wel wat groot was, zou toch een uur rijden zijn. Wilde dit alleen maar even ter info vermelden, misschien een tip om de volgende keer het wat centraler te houden, indien dat mogelijk is
Het was ook geen verwijt, maar een opbouwende opmerking. Ik was even vergeten dat het de vorige keer in Gent was, wat voor mij weer wat dichterbij was. Kan me voorstellen dat mensen schrikken van de afstand die ze moeten afleggen.
Het verhaal is helemaal duidelijk, bedankt voor de uitleg.
Ik wens jullie een vruchtbare vergadering toe en een mooie dag
Kan door omstandigheden niet aanwezig zijn. Had nochtans graag eens de 'voortrekkers' ontmoet en de 'spirit' van de vereniging geproefd....
Ik wens jullie een vruchtbaar ontmoeten en veel inspiratie!
Vergeet niet: wat een BDer hier zoekt is kennis, begrip en, als het kan, een beetje humor... Zo kan (virtuele) vriendschap in eenzelfde hobby ontstaan....
Tja, die ligging is altijd verschillend he?
Verleden keer was 't in Gent, Antwerpen, Bilzen... Volgende keer is het misschien wel aan de kust.
Nu moet ik maar een kwartierke rijden, volgende keer misschien twee uur rijden.
Wat is nu twee of drie uur rijden voor een hele dag fun?
Belgie is zo groot niet he? Als het EuroDigital ipv Belgiumdigital was... Dan kon je pas reizen voor een shooting.
Als ik van ver moet komen delen we de wagens en doen aan carpooling...
Maar een uurtje? Bij mij zal het eerder 2 uur zijn. En het zal mij meer aan brandstof kosten dan mijn jaarlijks lidgeld.
Maar ik heb het er voor over. Trouwens, samen rijden, is eens zo gezellig.
Comment