Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Dat is vreemd. Ik werk ook op een Powerbook 12" met 1024x768 en ik heb helemaal geen probleem met de site. Alles werkt perfect en ook geen horizontale scrollbars.
Ik heb geen horizontale scrollbars als ik het Safari venster tot de laatste pixel maximaliseer. Van zodra ik het venster iets smaller maak, worden de horizontale scrollbars zichtbaar.
Nu werk ik normaal met OmniWeb 5.1 en tabs worden daar voorgesteld door mini versies van elk venster in een sheet die links naast het hoofdvenster uitschuift. Het resultaat is dan dat ik geen 1024x768 breed heb om de webpagina in te tonen. Normaal gezien is dit geen probleem, tenzij er vaste breedtes verwacht worden.
Ik heb echter de indruk dat het probleem van de Belgium Digital ligt aan de drie images bovenaan de hoofdpagina. Die drie naast elkaar maken de pagina te breed. Kan er eentje van tussen gehaald worden?
Wat ik wel niet meer vind, is het "invulformulier" waarmee je een foto kon uploaden, die dan (soms) als foto van de dag te voorschijn kwam.
Van die formule zijn we afgestapt, Nete. De doorsnee kwaliteit lag niet zo hoog als we mogen verwachten voor een frontpage en bovendien zat er nogal eens wat spam tussen.
De Hall of Fame foto's worden nu ook regelmatig gebruikt voor de front, en in principe kunnen we elke foto vanuit het forum gebruiken.
Heb je een schitterende of technisch interessante foto, post deze dan zeker in één van de Showcase-forums.
Willy
Hombre
Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D
Comment