Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe website is geboren!

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Nieuwe website is geboren!

    Van mij krijgen jullie allen een pluim en een dikke proficiat.
    Heel mooi rustig en tof.

    Groetjes Dirk

    Comment


    • Re: Nieuwe website is geboren!

      mijn complimenten, het ziet er proffesioneel uit.

      groeten, horse

      Comment


      • Re: Nieuwe website is geboren!

        Oorspronkelijk geplaatst door McSerial
        Dat is vreemd. Ik werk ook op een Powerbook 12" met 1024x768 en ik heb helemaal geen probleem met de site. Alles werkt perfect en ook geen horizontale scrollbars.
        Ik heb geen horizontale scrollbars als ik het Safari venster tot de laatste pixel maximaliseer. Van zodra ik het venster iets smaller maak, worden de horizontale scrollbars zichtbaar.

        Nu werk ik normaal met OmniWeb 5.1 en tabs worden daar voorgesteld door mini versies van elk venster in een sheet die links naast het hoofdvenster uitschuift. Het resultaat is dan dat ik geen 1024x768 breed heb om de webpagina in te tonen. Normaal gezien is dit geen probleem, tenzij er vaste breedtes verwacht worden.

        Ik heb echter de indruk dat het probleem van de Belgium Digital ligt aan de drie images bovenaan de hoofdpagina. Die drie naast elkaar maken de pagina te breed. Kan er eentje van tussen gehaald worden?

        Ringo
        Canon EOS 6D | Canon EF 17-40 f/4L USM

        Comment


        • Re: Nieuwe website is geboren!

          Nice work! Ziet er mooi, nieuw, verfrissend en overzichtelijker uit.

          Toch spijtig dat de oude dingen weg zijn, zoals recensies, foto's en vooral die tips. Hopelijk worden ze nog overgezet van de oude op de nieuwe site.

          Thanx!

          Ciao
          Groeten Bart

          Comment


          • Re: Nieuwe website is geboren!

            Oorspronkelijk geplaatst door Mikadoez
            Nice work! Ziet er mooi, nieuw, verfrissend en overzichtelijker uit.

            Toch spijtig dat de oude dingen weg zijn, zoals recensies, foto's en vooral die tips. Hopelijk worden ze nog overgezet van de oude op de nieuwe site.

            Thanx!

            Ciao
            we doen ons best

            You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
            [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
            Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


            Comment


            • Re: Nieuwe website is geboren!

              Wat ik wel niet meer vind, is het "invulformulier" waarmee je een foto kon uploaden, die dan (soms) als foto van de dag te voorschijn kwam.
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

              Comment


              • Re: Nieuwe website is geboren!

                Oorspronkelijk geplaatst door nete
                Wat ik wel niet meer vind, is het "invulformulier" waarmee je een foto kon uploaden, die dan (soms) als foto van de dag te voorschijn kwam.
                Van die formule zijn we afgestapt, Nete. De doorsnee kwaliteit lag niet zo hoog als we mogen verwachten voor een frontpage en bovendien zat er nogal eens wat spam tussen.
                De Hall of Fame foto's worden nu ook regelmatig gebruikt voor de front, en in principe kunnen we elke foto vanuit het forum gebruiken.
                Heb je een schitterende of technisch interessante foto, post deze dan zeker in één van de Showcase-forums.

                Willy
                Hombre

                Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                Comment


                • Re: Nieuwe website is geboren!

                  is wel verwarrend dat jullie hier reageren op een topic die in 2005 is gestart

                  Comment


                  • Re: Nieuwe website is geboren!

                    Oorspronkelijk geplaatst door linda16093 Bekijk bericht
                    is wel verwarrend dat jullie hier reageren op een topic die in 2005 is gestart
                    Inderdaad en daarom wordt dit topic dan ook gesloten.

                    Reacties op de nieuwe layout van de website/forum kunnen worden gegeven in het topic in 'Algemeen'.
                    http://forum.belgiumdigital.com/f6/n...te-230034.html

                    Reeds gegeven reacties werden ook naar daar verplaatst
                    .
                    Mvg Tim

                    Comment

                    Working...
                    X