Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe website is geboren!

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: Nieuwe website is geboren!

    Oorspronkelijk geplaatst door Snarfie
    Peter (Fastrep)

    Heb het probleem van crashende IE ook op desktop pc hier. Had ik ook al op de preview website paar dagen geleden. Dacht dat het aan pc hier lag. Meeste werk deed ik toen op laptop waar ik totaal geen probleem had. En op laptop werkt het nog steeds zoals het moet.

    Wanneer crasht IE... wel zodra ik via
    De eerste keer als ik via het forum via het logo naar belgiumdigital ga en ik gewoon op de homepage blijf en niks doe... zelfs muis niet beweeg... dan krijg ik foutmelding na ongeveer 5 sec.
    Als ik bv IE opstart en daar in url balk belgiumdigital.com intik krijg ik al direct na de enter een foutmelding.

    Nu heb ik zelf al het één en ander getest.. zodra ik norton internet security uitzet is het probleem voorbij. Had toch aantal minuten met veel klikken geen foutmelding. Zodra NIS terug aanstaat duurt het geen 5 sec en het is weer zover.

    Hoop dat je hier wat mee kan.. .als je nog vragen hebt of iets wilt testen... laat het me weten.

    grtz Frans
    probeer eens de reclame onderdrukker eens af te zetten van norton internet security, is bij mij blijkbaar de oorzaak van crashende IE

    Groetjes

    Comment


    • #77
      Re: Nieuwe website is geboren!

      Dat was een zeer aangename verrassing deze morgen! Het ziet er heel netjes uit, alles is mooi overzichtelijk geworden. Hoop dat we nog meer informatie kunnen steken in de website. Proficiat aan de mannen die dit vorig nacht op hebben gezet.
      "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

      Comment


      • #78
        Re: Nieuwe website is geboren!

        Proficiat, oogt heel verfrissend en overzichtelijk

        Comment


        • #79
          Re: Nieuwe website is geboren!

          Oorspronkelijk geplaatst door grisjos
          probeer eens de reclame onderdrukker eens af te zetten van norton internet security, is bij mij blijkbaar de oorzaak van crashende IE
          Dat heb ik ook geprobeerd, zelfde resultaat.. moet NIS volledig uitschakelen op desktop wil site online blijven..
          Het stomme is... op laptop staat ook NIS, ook win Xp, met SP 2.. dus kortom.. qua software eigenlijk het zelfde....
          Maar goed, ik lig er niet wakker van, als ik op de site moet zijn schakel ik gewoon even NIS uit.

          Edit
          Ondertussen met Grisjos er achter gekomen dat wanneer reclame onderdrukken uit staat bij Norton dat de site perfect blijft werken. Dus dat hebben we dan maar even gedaan.
          Last edited by snarfie; 18 juni 2005, 18:11.

          Comment


          • #80
            Re: Nieuwe website is geboren!

            Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
            peter (spreek ik ineens bijna iedereen mee aan ),

            ik heb nu ook dat bij vergroting van de homepage-foto's, dat de banner ervoor blijft staan...

            daarstraks niet....

            zal straks nog eens proberen, is dus precies wispelturig??
            nu dus niet meer dit probleem.......

            You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
            [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
            Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


            Comment


            • #81
              Re: Nieuwe website is geboren!

              en ik weet waar het aan ligt: enkel de banner van lunatis heeft dit !!!! dus bij data-opslag, sdcrad, ... geen probleem

              You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
              [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
              Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


              Comment


              • #82
                Re: Nieuwe website is geboren!

                Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
                en ik weet waar het aan ligt..
                De her en der kleine probleem'pjes weten we. We zullen die wel asap rechtzetten. Maar bezorg ons eerst even wat rust. De laatste week was er wat over. )-;

                thanks

                Comment


                • #83
                  Re: Nieuwe website is geboren!

                  Oorspronkelijk geplaatst door filipo
                  Mits een refresh of legen van buffer komt de site er perfect door in Firefox ...
                  Inderdaad, opgelost, thanks

                  nete
                  BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                  Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                  Comment


                  • #84
                    Re: Nieuwe website is geboren!

                    OK het bannerprobleem hebben we gezien, is omdat het een Flash-banner is. We zijn aan het kijken hoe we het kunnen oplossen, even geduld.

                    Wat betreft de crashende IE, ik ga hier dezelfde situatie namaken, dus met precies dezelfde software, zodat het probleem opgelost kan worden.
                    Dus als iemand van jullie me precies kan zeggen welke software jullie gebruiken?
                    Dit weet ik al:
                    Windows XP SP2
                    Norton Internet Security (welke versie?)

                    groetjes

                    Peter
                    Nikon D70 / AF-S Nikkor 18-70mm

                    Comment


                    • #85
                      Re: Nieuwe website is geboren!

                      De URL http://challenge.belgiumdigital.com/ geeft nog een probleem (zowel in IE als FF) : pagina met klein frame links met beginpagina en groot frame rechts met challengepagina (zonder menu) ... en een refresh helpt in dit geval niet
                      Mijn fotowebsite : www.filover.be

                      Comment


                      • #86
                        Re: Nieuwe website is geboren!

                        Oorspronkelijk geplaatst door filipo
                        De URL http://challenge.belgiumdigital.com/ geeft nog een probleem (zowel in IE als FF) : pagina met klein frame links met beginpagina en groot frame rechts met challengepagina (zonder menu) ... en een refresh helpt in dit geval niet

                        Nope. Klopt. 't Is de bedoeling dat je via de menu bovenaan naar de challenge gaat.
                        Maar we lossen dit ook op. No problem.

                        peter

                        Comment


                        • #87
                          Re: Nieuwe website is geboren!

                          Prachtig gedaan en proficiat aan iedereen die er aan heeft mee geholpen. Ik heb voorlopig nergens geen problemen.
                          Groeten,
                          Bert
                          http://www.flickr.com/photos/bertdumont/

                          Comment


                          • #88
                            Re: Nieuwe website is geboren!

                            Weeralom schitterend werk, ik heb zelf ook in bijberoep sites gemaakt en weet hoeveel werk hier in kruipt......
                            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                            Comment


                            • #89
                              Re: Nieuwe website is geboren!

                              prima werk mensen, proficiat aan alle noeste medewerkers

                              Comment


                              • #90
                                Re: Nieuwe website is geboren!

                                T'is effe wennen maar werkt zoveel eenvoudiger en ziet er erg strak uit. Goe gewerkt
                                BD0031BE

                                Comment

                                Working...
                                X