Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
oef zo kan mijn epicondylitis radialis humeri door RSI misschien eindelijk eens genezen (voor het plebs nen domme tennis elleboog of beter in dat geval nen muis elleboog ),veel succes
tja.. het spijt me... mijn taxi is er naar het opvangcentrum. Ik kan niet langer blijven.. .oh nee.. ik hoor ze al.. ze komen me halen... ze zijn al op de trap.. waar moet ik me verstoppen... zouden ze internet hebben in het opvangcentrum.....
nee, laat me hier.... blijf van me af.. neeeeeee niet die dwangbuis... alsjeblieft, laat me,.... aaaahhhhhhhhhhhh
Veel succes mannen !
Ik ga trouwens vanavond een stuk in mene kraag drinken !!
Niet omdat ne camion vandaag "opzettelijk" vanachter aan mij ingereden is, maar omdat ik het anders niet kan verkroppen een avond te missen op BD
tja.. het spijt me... mijn taxi is er naar het opvangcentrum. Ik kan niet langer blijven.. .oh nee.. ik hoor ze al.. ze komen me halen... ze zijn al op de trap.. waar moet ik me verstoppen... zouden ze internet hebben in het opvangcentrum.....
nee, laat me hier.... blijf van me af.. neeeeeee niet die dwangbuis... alsjeblieft, laat me,.... aaaahhhhhhhhhhhh
ik zal... ...
aaaghhh
De eerste afkick verschijnselen .
Ik heb mij geen nicotine patch gaan halen, maar een BD patch. Zou moeten helpen om af te kicken ? Mss kun je ook nog even naar de apotheker van wacht lopen ?
Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .
Geen nieuw forum hé ... Een vernieuwde website waarbij forum en site één geheel gaan vormen.
Maar het forum blijft dus in zijn huidig kleedje - daar is lang genoeg aan gewerkt.
Jaja
Sorry hoor een klein tikfoutje maar was goed bedoeld
Een veel te zwaar rugzakske met een toestelletje wat glas en een flitske,... Maar vooral veel te weinig tijd.
maar ja, het forum zal niet veel hinder ondervinden, dus te voorbarig gekocht misschien, en zitten ze daar met al die ritalin e.d.
Amaai jij gaat mij nog psychiatrische medicijnen voorschrijven...
Laat dat maar uit hoor, nog niet nodig .
Editor geworden, wat wil dat concreet zeggen?
Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .
Comment