Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ook van mijne twege zeer nieuwsgierig wat het nieuwe forum zal brengen
Alvast veel succes voor diegene die de switch mogelijk zullen maken en bedankt voor dit prachtig medium
Risto
Een veel te zwaar rugzakske met een toestelletje wat glas en een flitske,... Maar vooral veel te weinig tijd.
Geen nieuw forum hé ... Een vernieuwde website waarbij forum en site één geheel gaan vormen.
Maar het forum blijft dus in zijn huidig kleedje - daar is lang genoeg aan gewerkt.
Jaja
Oorspronkelijk geplaatst door Risto
Ook van mijne twege zeer nieuwsgierig wat het nieuwe forum zal brengen
Alvast veel succes voor diegene die de switch mogelijk zullen maken en bedankt voor dit prachtig medium
Risto
Ik wens jullie veel succes met de avond/nachtwerken !
Ik ga de TV nog eens afstoffen en kijken of dat ding nog werkt.
Of wat nachtfotografie lijkt mij ook leuk...
Site en forum langere tijd niet bereikbaar ?
Is er een hulpcentrum voorzien voor mensen met afkickverschijnselen ?
Succes bij de omschakeling
Ja daar heb ik ook schrik van afkickverschijnselen Wat moeten wij nu heel de vrijdagavond doen
nee alle gekheid op een stokje ... veel succes met de vernieuwingswerken en bedankt voor jullie inzet
En morgen weerom een uurtje eerder opstaan want we zullen wel aan de nieuwe indeling moeten gaan wennen hé.
Maar ook ik wens jullie veel succes met deze klus.
Comment