Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Belgiumdigital en Klara nodigen jullie uit ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Belgiumdigital en Klara nodigen jullie uit ...

    Proficiat Jaja en veel succes!

    mvg,

    Jan
    You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

    Comment


    • #17
      Re: Belgiumdigital en Klara nodigen jullie uit ...

      't Is toch op de snelste route zo'n 325 kilometers, Jaja, dus ik ben bang dat ik daar niet zal kunnen zijn. Was het in Brabant of zo geweest, dan zeker en vast...
      Ik wens je een heel goede expositie, en goede response!
      Wij (BD'ers in alle soorten en maten) zijn intussen super-trots op JAJA!
      Groets, Gerhard
      Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

      Comment


      • #18
        Re: Belgiumdigital en Klara nodigen jullie uit ...

        En iedereen maar zagen van die kilometers en de afstand.........het is precies of "Bachten de Kupe" aan de andere kant van de wereld is.

        Comment


        • #19
          Re: Belgiumdigital en Klara nodigen jullie uit ...

          Oorspronkelijk geplaatst door Jazzaddict
          het is precies of "Bachten de Kupe" aan de andere kant van de wereld is.
          -------------------------------------


          Bachten de kupe ? dat is in onze achtertuin wij zijn van west-vlaanderen en komen zekers eens een kijkje nemen op 15 mei ,spijtig dat je er dan niet aanwezig zal zijn Jaja

          Groeten van Erik.D en Trees.K , en veel succes [/QUOTE]
          Last edited by Hombre; 11 mei 2005, 18:11. Reden: Quote bron aangepast

          Comment


          • #20
            Re: Belgiumdigital en Klara nodigen jullie uit ...

            Proficiat Jaja,
            Deze weekend kom ik zeker kijken. Met badge.

            Groetjes

            Skitch
            " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Verstraete)

            Comment


            • #21
              Re: Belgiumdigital en Klara nodigen jullie uit ...

              Hallo allemaal,

              Bedankt voor jullie sympathieke reacties .
              Dat doet deugd.
              Ikzelf zal er zaterdag 14 mei zijn van omstreeks 13u. tot 16u.
              Ik kijk al uit naar de gezellige babbel met jullie ...

              BTW, als jullie mij niet zouden "vinden", ik ben maar "de helft" van vroeger meer , dus een "slanke" Jaja moet je zoeken .

              Jaja
              Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
              Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

              Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

              Comment


              • #22
                Re: Belgiumdigital en Klara nodigen jullie uit ...

                Zoals het er nu uit ziet kom ik zaterdag 14 mei ergens tussen 13 en 17h.
                Zelfs mijn badge is spontaan terug opgedoken.
                Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                Comment


                • #23
                  Re: Belgiumdigital en Klara nodigen jullie uit ...

                  Plechtige opening van de tentoonstelling :

                  E
                  en speach van een Veurnense schepen voordaat het lint doorgeknipt wordt.



                  Nog een beetje muziek ter ere van Jaja en de fototentoonstelling. Om ons onder spanning te houden voordat we binnenmochten






                  Who is who ? Moeilijk om Jaja te herkennen zonder trainingspak.
                  De namen van de andere personen heb ik ook juist geraden.




                  En : het ware toffe foto's.
                  Nog tot 16 Mei.....

                  Groetjes

                  Skitch
                  " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Verstraete)

                  Comment


                  • #24
                    Re: Belgiumdigital en Klara nodigen jullie uit ...

                    Een hele bijzonder locatie en een prachtige selectie foto's. Er waren zelfs digitale fotografen die nog nooit van BelgiumDigital gehoord hadden , maar daar komt verandering in .

                    Hombre

                    Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                    Comment


                    • #25
                      Re: Belgiumdigital en Klara nodigen jullie uit ...

                      prachtige expo ... het gebouw staat mss aan de buitenkant nog in de steigers maar eens binnen is het een subliem kader om de foto's te bezichtigen.

                      Proficiat jaja met de uitgestalde foto's, 'k vond niet alleen de foto's prachtig ook de kaders pasten perfect in die ruimte

                      Voor iedereen een aanrader ... gemakkelijk zeggen voor mij want Veurne ligt nu eenmaal dicht bij mijn thuishaven Oostende
                      The quickest way to make money at photography is to sell your camera

                      Comment


                      • #26
                        Re: Belgiumdigital en Klara nodigen jullie uit ...

                        HAllo,

                        Bedankt iedereen die daar was - sorry aan diegenen die ik niet heb kunnen ontmoeten ...
                        Maar het was in elke dag voor mij een heel leuke dag

                        Jaja
                        Voorzitter Belgiumdigital VZW
                        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                        Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                        Comment


                        • #27
                          Re: Belgiumdigital en Klara nodigen jullie uit ...

                          Ik heb met veel plezier in een mooi kader van de foto´s kunnen genieten. Was de afstand meer dan waard!

                          De waterpomp zoals Hombre ze post, was toch wel mijn favoriet.
                          Ook leuk om weer eens andere BDers in het echt te ontmoeten!
                          Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                          Comment


                          • #28
                            Re: Belgiumdigital en Klara nodigen jullie uit ...

                            Ben zojuist eens naar de citerne in Veurne geweest , mooi kader en mooie opbouw van gevoel over beeld naar geluid .
                            Ik had gehoopt als nieuwe forumgebruiker iemand te zien van BD , dat zal dan voor een volgende maal zijn ...
                            Proficiat met de tentoonstelling
                            Nikon D70 en D300 + Nikon-Tamron-Tokina tussen 11-400 mm.

                            Comment


                            • #29
                              Re: Belgiumdigital en Klara nodigen jullie uit ...

                              Ik had gehoopt als nieuwe forumgebruiker iemand te zien van BD , dat zal dan voor een volgende maal zijn ...
                              Proficiat met de tentoonstelling [/QUOTE]

                              ----------------------------------
                              Inderdaad mandella wij zijn deze namiddag daar ook geweest er was veel volk maar naar BDers was het zoeken ,wij hebben er geen ontmoet ( zou het toch waar zijn dat " bachten de kupe" het einde van de wereld is ? )
                              Tentoonstelling was wel origineel , proficiat!!

                              Erik.D en Trees.K

                              Comment


                              • #30
                                Re: Belgiumdigital en Klara nodigen jullie uit ...

                                Wij waren nog net op tijd in Veurne om de voorzitter in actie te zien: 'a radio star is born' U bemerkt de 'naturel' en de (gespeelde?) nonchalance...




                                Buiten het 'topstuk' dat Hombre al gepost heeft waren er nog best aardige 'plaatjes' te zien:




                                De tentoonstelling was erg mooi opgebouwd, knappe locatie; alleen jammer dat het logo van BD er niet te zien was
                                En het schijnt dat ze zelfs t-shirts hebben uitgedeeld ( aan sommige mensen toch)....
                                Last edited by Peter1; 16 mei 2005, 20:33.
                                Peter

                                http://www.pixagogo.com/?Peter Warson
                                http://www.photoblog.be/peterwarson

                                Comment

                                Working...
                                X