Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Re: Belgiumdigital en Klara nodigen jullie uit ...
't Is toch op de snelste route zo'n 325 kilometers, Jaja, dus ik ben bang dat ik daar niet zal kunnen zijn. Was het in Brabant of zo geweest, dan zeker en vast...
Ik wens je een heel goede expositie, en goede response!
Wij (BD'ers in alle soorten en maten) zijn intussen super-trots op JAJA!
Groets, Gerhard Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500
Oorspronkelijk geplaatst door Jazzaddict
het is precies of "Bachten de Kupe" aan de andere kant van de wereld is.
-------------------------------------
Bachten de kupe ? dat is in onze achtertuin wij zijn van west-vlaanderen en komen zekers eens een kijkje nemen op 15 mei ,spijtig dat je er dan niet aanwezig zal zijn Jaja
Groeten van Erik.D en Trees.K , en veel succes [/QUOTE]
Last edited by Hombre; 11 mei 2005, 19:11.
Reden: Quote bron aangepast
Proficiat Jaja,
Deze weekend kom ik zeker kijken. Met badge.
Groetjes
Skitch
" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Hallo allemaal,
Bedankt voor jullie sympathieke reacties .
Dat doet deugd.
Ikzelf zal er zaterdag 14 mei zijn van omstreeks 13u. tot 16u.
Ik kijk al uit naar de gezellige babbel met jullie ...
BTW, als jullie mij niet zouden "vinden", ik ben maar "de helft" van vroeger meer , dus een "slanke" Jaja moet je zoeken .
Plechtige opening van de tentoonstelling :
Een speach van een Veurnense schepen voordaat het lint doorgeknipt wordt.
Nog een beetje muziek ter ere van Jaja en de fototentoonstelling. Om ons onder spanning te houden voordat we binnenmochten
Who is who ? Moeilijk om Jaja te herkennen zonder trainingspak.
De namen van de andere personen heb ik ook juist geraden.
En : het ware toffe foto's.
Nog tot 16 Mei.....
Groetjes
Skitch
" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Een hele bijzonder locatie en een prachtige selectie foto's. Er waren zelfs digitale fotografen die nog nooit van BelgiumDigital gehoord hadden , maar daar komt verandering in .
Hombre
Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D
Ben zojuist eens naar de citerne in Veurne geweest , mooi kader en mooie opbouw van gevoel over beeld naar geluid .
Ik had gehoopt als nieuwe forumgebruiker iemand te zien van BD , dat zal dan voor een volgende maal zijn ...
Proficiat met de tentoonstelling
Nikon D70 en D300 + Nikon-Tamron-Tokina tussen 11-400 mm.
Ik had gehoopt als nieuwe forumgebruiker iemand te zien van BD , dat zal dan voor een volgende maal zijn ...
Proficiat met de tentoonstelling [/QUOTE]
----------------------------------
Inderdaad mandella wij zijn deze namiddag daar ook geweest er was veel volk maar naar BDers was het zoeken ,wij hebben er geen ontmoet ( zou het toch waar zijn dat " bachten de kupe" het einde van de wereld is ? )
Tentoonstelling was wel origineel , proficiat!!
Wij waren nog net op tijd in Veurne om de voorzitter in actie te zien: 'a radio star is born' U bemerkt de 'naturel' en de (gespeelde?) nonchalance...
Buiten het 'topstuk' dat Hombre al gepost heeft waren er nog best aardige 'plaatjes' te zien:
De tentoonstelling was erg mooi opgebouwd, knappe locatie; alleen jammer dat het logo van BD er niet te zien was
En het schijnt dat ze zelfs t-shirts hebben uitgedeeld ( aan sommige mensen toch)....
Comment