Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

    Oorspronkelijk geplaatst door tonto
    Maar goed, zal wel aan de Belgische post liggen
    Nee, ik denk eerder aan de Hollands post

    Hubert
    Hubert

    Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

    Comment


    • #77
      Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

      Oorspronkelijk geplaatst door Jazzaddict
      Ik heb nog steeds mijn lidkaart niet ontvangen, maar wel al betaald op 5 januari. Of krijg je dat pas halfweg het jaar misschien ?
      We zijn nu al 15 februari, en nog steeds geen lidkaart te zien. Met welke uitvlucht gaan jullie nu weer afkomen ???

      Comment


      • #78
        Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

        Geen. Ze zijn afgedrukt & opgehaald en ik heb dit weekend al speciaal gereserveerd om te snijden en op te sturen. Als je zin hebt om een stuk of 300 kaartjes uit te snijden, etiketten af te drukken en postzegels te plakken kom maar gerust helpen! Ik weet alleszins leukere invullingen voor m'n weekend...
        Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

        Comment


        • #79
          Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

          Als ik voor iets betaal, dan wil ik wel de tegenprestatie, maar als dit zo'n reactie uitlokt, mag je ze houden, ik moet ze al niet meer hebben.

          Comment


          • #80
            Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

            Sjee, ben jij ook vlug geraakt...
            Wim geeft gewoon de uitleg die jij vraagt

            Moest er nog extra hulp nodig zijn, dan wil ik wel helpen,
            maar kan wel niet zo even tot in Gent komen
            Moest het nodig zijn, kan je wel wat via post ofzo toesturen,
            maar denk dat het dan weer wat te ingewikkeld wordt?

            Laat maar horen.
            Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

            Comment


            • #81
              Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

              Als ik voor iets betaal, dan wil ik wel de tegenprestatie, maar als dit zo'n reactie uitlokt, mag je ze houden, ik moet ze al niet meer hebben

              Het is geen winkel hoor!! NOG EVEN ter verduidelijking dit word door vrijwilligers gedaan dus een beetje geduld.
              Wim geeft een gewone uitleg, dus is je reaktie is ver over de top.
              Groeten Omega.

              www.digiwaart.nl

              Comment


              • #82
                Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

                allemaal voor een kaartje aub seg.
                Groetjes
                http://www.vehe.be

                Comment


                • #83
                  Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

                  Oorspronkelijk geplaatst door Omega
                  Het is geen winkel hoor!! NOG EVEN ter verduidelijking dit word door vrijwilligers gedaan dus een beetje geduld.
                  Een terechte opmerking. Blijkbaar vergeten mensen dat BD door een klein groepje mensen jaren geleden is opgestart als plezier. Geleidelijkaan gegroeid, met de nodige inspanningen in tijd, geld, enz...

                  Iedereen die achter de schermen van BD meehelpt heeft een voltijdse dagtaak (en meenstal wel meer dan 8 uur'tjes per dag), een prive leven waar toch ook wel wat aandacht naar toe gaat, soms nog andere hobby's, wil ook nog wel eens zelf een paar foto's nemen (wat zo is het allemaal gestart), enz... En dat zoals Omega vermeld, belangeloos ten dienste van iedereen.

                  Ook onze weken gaan soms heel wat vlugger voorbij dan wat we zelf willen of plannen.

                  Als we daarboven dan nog wat verwijten naar ons hoofd geslingerd krijgen, ruzie's en stemmingmakerij op het forum, enz... dan is dat niet zo bevordelijk voor de motivatie.

                  Gelukkig zijn er nog de vele positieve reacties en prachtige foto's van vele die er ons iedere keer weer opnieuw tegenaan laten gaan.

                  peter

                  Comment


                  • #84
                    Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

                    Beste Crewleden

                    Trek U maar niets aan van sommige onterechte aantijgingen , zulke mensen zitten er altijd wel tussen .Bedenk maar dat het merendeel van de leden gelukkig zijn dat BD bestaat .Ikzelf heb reeds betaald half december vorig jaar , en ook ik informeerde naar de stand van zaken eind januari .Een berichtje van Wim stelde mij gerust , mijn overschrijving was in orde en het lidkaartje zou zo snel mogelijk volgen .Wel, het zal dan ook wel zo zijn zeker eh .Gewoon verder doen zoals Jullie bezig waren jongens .Jullie doen het prima

                    wingske

                    Comment


                    • #85
                      Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

                      lidkaart of niet ik denk dat ge hier op forum daar al genoeg voor terugkrijgt
                      gr, eb

                      Comment


                      • #86
                        Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

                        Oorspronkelijk geplaatst door Jazzaddict
                        Als ik voor iets betaal, dan wil ik wel de tegenprestatie, maar als dit zo'n reactie uitlokt, mag je ze houden, ik moet ze al niet meer hebben.
                        Zoveel drukte om een(stom) stukje papier...?!

                        Ik dacht dat een leden-bijdrage 'gewoon' bedoeld was om de VZW te steunen, of denk je dat als je 20Eurokes betaalt hebt, je dan het recht geeft dat je meer mag dan de anderen anderen en/of zo mag blaffen, trouwens daar moet je in de hondenschool voor zijn...

                        De beste stuurlui staan aan de wal, typisch voor mensen die zelf geen poot uitsteken.

                        Als het aan mij zou liggen mag je uw 25uro's houden!

                        Jezus, een klein beetje respect graag...

                        Comment


                        • #87
                          Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

                          Als een beetje terechte kritiek zo'n lawine reacties uitlokt, wil ik al helemaal geen deel meer uitmaken van dit forum.
                          Gelieve mij dus maar te schrappen.

                          Comment


                          • #88
                            Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

                            Neen, ik ben heel zeker dat kritiek hier mag . Maar de manier waarop is wat anders .
                            Groetjes
                            http://www.vehe.be

                            Comment


                            • #89
                              Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

                              Oorspronkelijk geplaatst door Jazzaddict
                              Als ik voor iets betaal, dan wil ik wel de tegenprestatie, maar als dit zo'n reactie uitlokt, mag je ze houden, ik moet ze al niet meer hebben.
                              Dus DE tegenprestatie voor de door jou betaalde 25 eur is voor jou een lidkaartje. Ik weet niet wat je verwacht van dat stukje papier maar behalve op de SD's kan je er (helaas, hint hint) bijna nergens anders mee terecht ... Ik dacht trouwens niet dat dat lidkaartje de hoofdzaak was van de VZW. De boel (servers, forum, ...) draaiende houden DAT is de voornaamste tegenprestatie voor je 25 EUR. Als VZW-lid zou je dat moeten weten

                              Een betalend VZW-lid.
                              Mijn fotowebsite : www.filover.be

                              Comment


                              • #90
                                Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

                                @Filipo,
                                nee hoor, met die kaart kan je heel wat meer.
                                Als je bij mij op bezoek komt, krijg je voorrang om in de serre te stappen. Niet betalende leden moeten dan wachten tot die eerste binnen is
                                Chapeau aan allen die in background werken en die het toch steeds weer doen.
                                Gelukkig hebben we nog dat soort mensen.
                                https://www.fotospotter.be
                                Je suis content d’être heureux

                                Comment

                                Working...
                                X