Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

    Kan iemand van de admins de mail omtrent de vernieuwing nog eens doormailen? Door een crash van mijn PC anderhalve week geleden ben ik alles kwijt geraakt.
    *Nikon D300s + MB-D10 + SB-900 +18-200mm f/3.5-5.6G IF-ED AF-S VR DX II + *Nikon D200 + SB-800 + 18-200mm f/3.5-5.6G IF-ED AF-S VR DX*

    Comment


    • #62
      Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

      Hallo,

      HIER vind je normaal gezien alle informatie.

      Groetjes,
      Jaja


      Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20
      Kan iemand van de admins de mail omtrent de vernieuwing nog eens doormailen? Door een crash van mijn PC anderhalve week geleden ben ik alles kwijt geraakt.
      Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
      Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

      Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

      Comment


      • #63
        Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

        Ik heb al een hele tijd geleden mijn lidgeld betaald voor 2005, en nu nog steeds geen lidkaart ontvangen. Daarom kwam ik hier eens zien.
        Ik lees dat we geduld moeten hebben...

        Kan toch zo moeilijk niet zijn bij ontvangst van het lidgeld om de lidkaart op te sturen ? 1/12de van het jaar is al voorbij.
        Moet ik een postzegel bezorgen ? Mail me dan maar.

        Comment


        • #64
          Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

          Oorspronkelijk geplaatst door Sonyke
          Ik heb al een hele tijd geleden mijn lidgeld betaald voor 2005, en nu nog steeds geen lidkaart ontvangen. Daarom kwam ik hier eens zien.
          Ik lees dat we geduld moeten hebben...

          Kan toch zo moeilijk niet zijn bij ontvangst van het lidgeld om de lidkaart op te sturen ? 1/12de van het jaar is al voorbij.
          Moet ik een postzegel bezorgen ? Mail me dan maar.
          Het zullen dit jaar speciale lidkaarten zijn zeker hé.
          mvg FrançoisVM
          Canon 7D

          Comment


          • #65
            Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

            Oorspronkelijk geplaatst door Cois
            Het zullen dit jaar speciale lidkaarten zijn zeker hé.
            Met een chip in,zoals het nieuwe paspoort.
            Dat moet je dan gebruiken voor aanteloggen,het is daarmee dat die van Microsoft in België was.
            mvg FrançoisVM
            Canon 7D

            Comment


            • #66
              Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

              Ze worden dit weekend gemaakt en doorgestuurd, normaal moeten we ze in de loop van de week ontvangen, dan worden ze op formaat gesneden en opgestuurd... Dus je zou ze tegen het einde van de week/begin volgende week moeten ontvangen...

              wim
              Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

              Comment


              • #67
                Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

                Waarom maken jullie niet gewoon lidkaarten die geldig blijven ? Je kunt toch gewoon ieder jaar de bijdrage innen ?
                Dat zou toch een hoop werk en drukwerkkosten besparen en je bent ineens van dit gedoe af.

                Comment


                • #68
                  Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

                  wat maakt het nou uit of je een kaartje hebt, ik doe het voor de bijdragen niet voor het kaartje hoor.of krijg je ergens korting bij het tonen van zo,n kaartje, dan wil ik graag weten waar.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #69
                    Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

                    Oorspronkelijk geplaatst door Sonyke
                    Ik heb al een hele tijd geleden mijn lidgeld betaald voor 2005, en nu nog steeds geen lidkaart ontvangen. Daarom kwam ik hier eens zien.
                    Ik lees dat we geduld moeten hebben...

                    Kan toch zo moeilijk niet zijn bij ontvangst van het lidgeld om de lidkaart op te sturen ? 1/12de van het jaar is al voorbij.
                    Moet ik een postzegel bezorgen ? Mail me dan maar.
                    Heb in sept 2004 betaald voor 2004 maar na verschillende mailtjes nog steeds geen lidkaart
                    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                    Comment


                    • #70
                      Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

                      Oorspronkelijk geplaatst door bouk
                      wat maakt het nou uit of je een kaartje hebt, ik doe het voor de bijdragen niet voor het kaartje hoor.of krijg je ergens korting bij het tonen van zo,n kaartje, dan wil ik graag weten waar.
                      grt,bouk.
                      Hoi allemaal, ben van plan om een nieuw statief aan te schaffen. Hebben jullie tips of dingen in het algemeen waar je echt op moet letten. Ik zou het vooral gebruiken voor nachtfotografie... En wat zijn zoal de goede merken? Alvast bedankt! Stevie
                      'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                      Comment


                      • #71
                        Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

                        Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper
                        Heb in sept 2004 betaald voor 2004 maar na verschillende mailtjes nog steeds geen lidkaart
                        De allerlaatste batch van 2004 lidkaartjes (7 stuks) zijn vorig jaar doorgestuurd naar Elka (ik zie dat ik ze op 4 november aangemaakt heb) maar om één of andere reden niet bij ons toegekomen. Het gaat om:
                        Jbowie (280BE), Teejo (309BE), Yoko Tsuno (310BE), Macroshopper (311BE), Sven Michiels (312BE), Bjokke (313BE) en Tonto (314NL)

                        Ik ga deze gewoon nog eens meesturen deze week, ze gaan dan samen verzonden worden met de 2005 lidkaartjes die je volgende week in je bus mag verwachten...

                        wim
                        Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

                        Comment


                        • #72
                          Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

                          Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper
                          jammer een beetje uit de buurt voor mij.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #73
                            Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

                            Ai, ik denk dat ik nog in mijn winterslaap zit.
                            Ik heb nog altijd niet betaald
                            Gewoon vergeten
                            We zullen daar morgen eens werk van maken ze

                            Comment


                            • #74
                              Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

                              'k heb zonet mijn plicht vervuld, en 25 eurokes overgeschreven !

                              Ps : voor alle duidelijkheid, de naam is JUCHTMANS en niet LUCHTMANS, waarvoor dank bij voorbaat.
                              Groetjes, Jan
                              BD0280BE

                              Niets kan zo bedrieglijk zijn als een foto...

                              Comment


                              • #75
                                Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

                                Oorspronkelijk geplaatst door Wim
                                De allerlaatste batch van 2004 lidkaartjes (7 stuks) zijn vorig jaar doorgestuurd naar Elka (ik zie dat ik ze op 4 november aangemaakt heb) maar om één of andere reden niet bij ons toegekomen. Het gaat om:
                                Jbowie (280BE), Teejo (309BE), Yoko Tsuno (310BE), Macroshopper (311BE), Sven Michiels (312BE), Bjokke (313BE) en Tonto (314NL)

                                Ik ga deze gewoon nog eens meesturen deze week, ze gaan dan samen verzonden worden met de 2005 lidkaartjes die je volgende week in je bus mag verwachten...

                                wim
                                Wim,

                                Dan hoop ik dat ik ze beide binnenkort in de bus krijg, maar tot op heden niets

                                Maar goed, zal wel aan de Belgische post liggen

                                In ieder geval, bedankt voor de update, maakte me al zorgen
                                Nikon D70 + Tamron 28-300

                                http://photobucket.com/albums/f308/RimD70/

                                Comment

                                Working...
                                X