Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik heb aangegeven bij Red Falcon (Mol) te zullen afhalen, maar als het op de AV van Tongeren zou kunnen... dan spaart me dat toch weer een extra rit uit.
ze zouden vrijdag klaar zijn maar we zoeken nog vervoer of iemand die ze vrijdag kan afhalen in gent zodat ze zaterdag mee genomen kunnen worden tot in limburg.
ze zouden vrijdag klaar zijn maar we zoeken nog vervoer of iemand die ze vrijdag kan afhalen in gent zodat ze zaterdag mee genomen kunnen worden tot in limburg.
ik moet helaas werken op vrijdagavond/nacht
Laat ons hopen dat er iemand vanuit de omgeving van Gent 's zaterdags naar Tongeren gaat!
Ik zit met dezelfde vraag. Op 24/10/11 betaald en nog geen bevestiging gekregen.
Hoe zit het nu? Bevestiging of geen bevestiging.
Ik heb een PB terug gekregen van iemand van BD en die vertelde me dat ze mijn betaling ontvangen hebben, maar dat het niet de gewoonte is om een bevestiging terug te sturen.
Dus bij deze weet u dat nu ook, al vind ik wel dat er een soort van bevestiging zou mogen verstuurd worden om te melden dat het overgeschreven geld in goede orde ontvangen is, maar dat is natuurlijk geen verwijt.
ik heb vandaag bericht gehad van kiala dat ze daar zijn ingeput.
Ik zal een tweede mail krijgen wanneer het is aangekomen in mijn kiala-verdeelpunt.
vzw BelgiumDigital heeft voor u een pakket aangemaakt via de Kiala Verzendservice. De inhoud van het pakket is:
Bofboek
Zodra de verzender het pakket ter verzending heeft aangeboden, zal het naar het door de verzender gekozen Kiala Punt verzonden worden.
Wanneer uw pakket is aangekomen op het Kiala Punt, zal u nogmaals een e-mail van de Kiala Verzendservice ontvangen. Wacht dus op dat bericht alvorens naar het Kiala Punt te gaan om uw pakket op te halen.
Wij danken u vriendelijk voor het gebruik van de Kiala Verzendservice!
Het Kiala Verzendservice Team.
Comment