Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Boek Of Fame 2011

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Boek Of Fame 2011

    Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
    Heb je besteld om het af te halen of te versturen?
    Af te halen bij Hesy; na suggestie van Soeki Wan op 30/4 zelf contact opgenomen met Hesy - voorlopig wacht ik nog op antwoord.
    Web: http://www.hanscouwenbergh.be
    Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

    Comment


    • Re: Boek Of Fame 2011

      Bij mij geen problemen gehad, vandaag heb ik deze opgehaald in mijn Kiala punt
      Goed stevig verpakt, maar toch deukje in de boven hoeken (zoals anderen reeds vermelden)
      Mijn YouTube kanaal || Fotografische uitstapjes in België? Een overzicht per provincie vind je hier.

      Comment


      • Re: Boek Of Fame 2011

        Gisteren het boek opgehaald. Er zaten toch wel een aantal pagina's met witte puntjes tussen. Maar wat vervelender is, dat bij één van mijn foto's de naam
        Lorenz Phlippeau staat en ik heet toch echt Georges Phlippeau
        Maar een kniesoor die daar op let. Ik ben uiteindelijk toch heel blij dat vhet nu eindelijk allemaal is afgerond. Dank aan diegenen die het aangaat
        Het pad der buitensporigheden leid naar het paleis van de wijsheid.

        Comment


        • Re: Boek Of Fame 2011

          Iemand van de (veelgeplaagde) organisatie BOF 2011 enig idee waar mijn exemplaar ronddoolt ? Ik krijg de indruk dat ik de laatste in het peleton ben om boek te ontvangen. gr,
          canon5DIII, 24-105mm, 50mmf1.4, Panasonic TZ-7

          website : www.leonvanham.com

          Comment


          • Re: Boek Of Fame 2011

            Kunnen er nog bof-boeken 2011 besteld worden ?
            nikon D700/D90 , 14/24 2,8 ; 24/70 2,8 ; 70/200 2,8 ; 50 1,4
            www.pascaldanvers.com

            Comment


            • Re: Boek Of Fame 2011

              Oorspronkelijk geplaatst door Medussa Bekijk bericht
              Iemand van de (veelgeplaagde) organisatie BOF 2011 enig idee waar mijn exemplaar ronddoolt ? Ik krijg de indruk dat ik de laatste in het peleton ben om boek te ontvangen. gr,
              Je hebt besteld om af te halen bij Red Falcon.
              Stuur je hem een berichtje via BD, om concreet af te spreken wanneer je het boek kan afhalen?

              Comment


              • Re: Boek Of Fame 2011

                Oorspronkelijk geplaatst door Medussa Bekijk bericht
                Iemand van de (veelgeplaagde) organisatie BOF 2011 enig idee waar mijn exemplaar ronddoolt ? Ik krijg de indruk dat ik de laatste in het peleton ben om boek te ontvangen. gr,
                Ik moet mijn boek ook bij Red Falcon in Mol gaan afhalen, maar tot op heden nog geen reactie gekregen op mijn vraag of ze al in zijn bezit zijn.
                Zijn laatste PB aan mij is van 12/04 met de melding dat hij de boeken dat weekend of ten laatste die week gaat afhalen.
                Op de PB's die ik nadien nog gestuurd heb reageert hij niet.
                Dus via deze weg dan maar eens proberen.
                Groetjes,
                Frank

                Comment


                • Re: Boek Of Fame 2011

                  Sorry mensen, de laatste tijd gesukkeld met mijn rug.
                  Onlangs geopereerd geweest aan mijn been en nu ben ik pas uit gekliniek ontslegen na een opname in spoed na een bacterie infectie.
                  Het mag nu voor een tijdje gedaan zijn, heb ruimschoots mijn deel gehad aan tegenslagen.

                  Ik ga dit weekend een afspraak maken om de boeken op te halen en dan krijgt iedereen wel een seintje.
                  Nogmaals mijn excuus voor het ongemak.

                  Grtz, RF
                  Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                  Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                  Comment


                  • Re: Boek Of Fame 2011

                    Oppassen met die rug. Als je weet dat editie 2011 nagenoeg 1700 g weegt, zonder enige verpakking...
                    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                    Comment


                    • Re: Boek Of Fame 2011

                      enig idee wanneer Sint-Niklaas aan de beurt is?
                      ik weet niet meer juist, maar ik denk dat ik mijn boek in een Kiala punt wou laten toekomen.
                      groetjes
                      hilde

                      Comment


                      • Re: Boek Of Fame 2011

                        Mijn exemplaar zou tijdens mijn vakantie vorige maand bij Kiala aangeboden zijn, maar ik ben er niet kunnen om gaan...

                        Enig idee waar het zich nu bevindt ?
                        www.damafoto.be
                        Facebook Damafoto

                        Comment


                        • Re: Boek Of Fame 2011

                          Mijn boek lag toch nog bij Kiala, alhoewel ze mij telefonisch bevestigden dat ze het niet meer hadden en dat het teruggestuurd was

                          Het boek was heel mooi verpakt, één hoek van het boek was ligt ingedrukt, maar wat erger is, is dat de kaft achteraan vol krassen zat, ook vooraan zaten er krassen op.

                          En binnen toch nog heel veel pagina's met stofvlekken... Geen beginnen aan om dat op te kuisen, vooral dat ze er heel moeilijk af gaan.

                          Ik hoop dat ik nog kan inruilen voor een deftige, kwalitatief exemplaar. Heb daar al een PB voor gestuurd...

                          Zo ziet de achterkant er uit...

                          www.damafoto.be
                          Facebook Damafoto

                          Comment


                          • Re: Boek Of Fame 2011

                            mijn boek ook kunnen afhalen vande week...
                            ik kan maar 1 ding zeggen , als ik zelf dit boek had laten maken dan ging het onherroepelijk terug , nu hou ik het gewoon bij , BD heeft al genoeg miserie gehad met die boeken...
                            op veel bladzijden zitten zoveel witte spikkels dat het echt geen zicht meer is, en je krijgd er ook een hoop niet af....

                            nee de afdrukkwaliteit van de foto's vind ik prima, het boek zelf ziet er niet uit door te veel paginas die vol van die spikkels staan....

                            ik hoop dat BD toch eens deftig gaat praten met de drukker of anders naar een andere uitziet want dit is toch echt wel zonde vind ik...
                            http://www.jvs-photography.be/

                            Comment


                            • Re: Boek Of Fame 2011

                              Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
                              Mijn boek lag toch nog bij Kiala, alhoewel ze mij telefonisch bevestigden dat ze het niet meer hadden en dat het teruggestuurd was

                              Het boek was heel mooi verpakt, één hoek van het boek was ligt ingedrukt, maar wat erger is, is dat de kaft achteraan vol krassen zat, ook vooraan zaten er krassen op.

                              En binnen toch nog heel veel pagina's met stofvlekken... Geen beginnen aan om dat op te kuisen, vooral dat ze er heel moeilijk af gaan.

                              Ik hoop dat ik nog kan inruilen voor een deftige, kwalitatief exemplaar. Heb daar al een PB voor gestuurd...

                              Zo ziet de achterkant er uit...

                              amai da heeft precies nen tijd in de vuilbak gelegen.....
                              wat een miserie toch zeg met die boeken ....
                              http://www.jvs-photography.be/

                              Comment


                              • Re: Boek Of Fame 2011

                                Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
                                ik kan maar 1 ding zeggen , als ik zelf dit boek had laten maken dan ging het onherroepelijk terug , nu hou ik het gewoon bij , BD heeft al genoeg miserie gehad met die boeken...
                                op veel bladzijden zitten zoveel witte spikkels dat het echt geen zicht meer is, en je krijgd er ook een hoop niet af....

                                nee de afdrukkwaliteit van de foto's vind ik prima, het boek zelf ziet er niet uit door te veel paginas die vol van die spikkels staan....

                                ik hoop dat BD toch eens deftig gaat praten met de drukker of anders naar een andere uitziet want dit is toch echt wel zonde vind ik...
                                +1 en er was bij mij ook een hoek ingedeukt ondanks de verpakking
                                maar zoals gezegd, geen goesting om er een zaak van te maken
                                Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                                Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                                Comment

                                Working...
                                X