Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Boek Of Fame 2011

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Boek Of Fame 2011

    Zoals Jaja al schreef geen paniek: allen die aangaven om via Kiala hun boek te ontvangen... wel deze boeken zijn donderdag afgeleverd bij een Kiala punt. en normaal gezien zouden jullie op het opgegeven email adres (ingevuld in het bestel formulier) een mailtje ontvangen moeten hebben van Kiala zelf.
    Zij die een Kiala punt opgaven en dit niet meer zou bestaan (zo waren er twee) daar heeft Kiala zelf een dichtst bijgelegen punt voorzien en zal aangegeven staan in de mail wanneer je je pakje mag afhalen.

    Oorspronkelijk geplaatst door guido.g Bekijk bericht
    Dit krijg je normaal eerst, of heb je al, en als het boek er is een tweede mail dat je kan afhalen.
    Kopij van mijn bericht.

    vzw BelgiumDigital heeft voor u een pakket aangemaakt via de Kiala Verzendservice. De inhoud van het pakket is:
    Bof 2011

    Zodra de verzender het pakket ter verzending heeft aangeboden, zal het naar het door de verzender gekozen Kiala Punt verzonden worden.

    Wanneer uw pakket is aangekomen op het Kiala Punt, zal u nogmaals een e-mail van de Kiala Verzendservice ontvangen. Wacht dus op dat bericht alvorens naar het Kiala Punt te gaan om uw pakket op te halen.

    Wij danken u vriendelijk voor het gebruik van de Kiala Verzendservice!

    Het Kiala Verzendservice Team.

    PS: Kijk voor meer informatie op www.kialaverzendservice.be


    Voor de zendingen naar Nezderland zie #181:
    Mensen in Nederland en die kozen voor Kiala, dit gaat via TNT en zullen hun boek thuis aangeboden krijgen. Kiala België werkt met TNT voor Nederland (waarom dat zo is weet ik niet, gezien er toch Kiala NL is)
    Mvg,
    SW
    BD1071BE

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door Soeki Wan
      Hallo

      Alle boeken die via Kiala verzonden moesten worden zijn bij het Kiala-punt afgegeven.
      Normaal kregen jullie via het e-mail adres dat jullie toen opgaven (bij de intekening) een bericht van Kiala dat het boek onderweg is en dat je je e-mail moet in het oog houden want na max 2 dagen zou die in het Kiala afhaalpunt zijn.
      Mensen in Nederland en die kozen voor Kiala, dit gaat via TNT en zullen hun boek thuis aangeboden krijgen. Kiala België werkt met TNT voor Nederland (waarom dat zo is weet ik niet, gezien er toch Kiala NL is)

      Andere kopers die voor een afhaalpunt BD kozen zullen verwittigd worden door de persoon van het afhaal punt zelf.

      Tot mijn verbazing stel ik vast dat het opvolgen van de zendingen tijdelijk niet mogelijk is, ik krijg al weken dit scherm als in de zendingen wil traceren.

      SW
      Ik heb zonet ook een mail ontvangen van Kiala, dat er een pakje op mij ligt te wachten :-)
      Ik zit echter een maand in the buitenland, en kan er niet omgaan.

      Ik heb gebeld naar mijn Kialapunt, en zoals gewoonlijk kunnen of willen ze mij niet helpen op mijn vraag of het kan opzij gehouden worden. Normaal gezien wordt het terug gestuurd naar de verzender, als het niet tijdig opgehaald wordt. Als ik vraag wat "tijdig" is, ook weer geen antwoord...

      Ik vrees dat het terug naar BD zal gestuurd worden ?! HELP !!!
      www.damafoto.be
      Facebook Damafoto

      Comment


      • Re: Boek Of Fame 2011

        Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
        Ik heb zonet ook een mail ontvangen van Kiala, dat er een pakje op mij ligt te wachten :-)
        Ik zit echter een maand in the buitenland, en kan er niet omgaan.

        Ik heb gebeld naar mijn Kialapunt, en zoals gewoonlijk kunnen of willen ze mij niet helpen op mijn vraag of het kan opzij gehouden worden. Normaal gezien wordt het terug gestuurd naar de verzender, als het niet tijdig opgehaald wordt. Als ik vraag wat "tijdig" is, ook weer geen antwoord...

        Ik vrees dat het terug naar BD zal gestuurd worden ?! HELP !!!
        Geen naaste familie die er even voor kan gaan? Ik heb ooit men moeder gestuurd om men pakket te gaan ophalen omdat ik nog wat langer wegbleef dan voorzien. had toen wel de mensen van dat kiala punt verwittigd
        A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door unalom

          Geen naaste familie die er even voor kan gaan? Ik heb ooit men moeder gestuurd om men pakket te gaan ophalen omdat ik nog wat langer wegbleef dan voorzien. had toen wel de mensen van dat kiala punt verwittigd
          Ook al aan gedacht maar ze wonen nogal ver :-(

          Ze vragen normaal gezien ook een id-kaart.

          Eens proberen of ik ze zo ver kan krijgen (letterlijk dan ) :-)
          www.damafoto.be
          Facebook Damafoto

          Comment


          • Re: Boek Of Fame 2011

            Oorspronkelijk geplaatst door Soeki Wan Bekijk bericht
            Hallo


            Alle boeken die via Kiala verzonden moesten worden zijn bij het Kiala-punt afgegeven.
            Normaal kregen jullie via het e-mail adres dat jullie toen opgaven (bij de intekening) een bericht van Kiala dat het boek onderweg is en dat je je e-mail moet in het oog houden want na max 2 dagen zou die in het Kiala afhaalpunt zijn.


            SW
            Tot op heden nog altijd 0 mails gekregen...
            Is er iemand die dit even kan controleren waar dit fout loopt ?
            www.highdesignstudio.be
            I have a story behind every picture taken

            Comment


            • Re: Boek Of Fame 2011

              Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
              @ Danny,

              Dat het nieuwe boek niet echt beter is volgens mij
              Heb het vandaag ontvangen, en moet zeggen dat ik erg teleur gesteld ben
              door de kwaliteit vooral in de zwarte omkadering zaten vol van spanjolen.

              De foto's zijn over het algemeen goed, al zie je in sommige ook witte spikkels.

              Maar goed, ik heb hem genomen zoals hem is.
              Een uur geleden het boek gaan afhalen, en inderdaad sommige bladzijde ( 21 stuks) goed mogen kuisen met een microvezeldoekje, en spijtig genoeg zijn er die echt vast ziiten,en dan te weten dat voor het boek zoveel, en lang werk is geleverd, spijtige zaak.
              Maar geen man overboord, er zijn ergere zaken in een mensenleven.guido
              https://ggpics.be/

              Comment


              • Re: Boek Of Fame 2011

                Ik heb het bof vandaag ontvangen en eigenlijk ben ik er best wel tevreden mee.
                Bedankt

                Groetjes

                Comment


                • Re: Boek Of Fame 2011

                  Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                  ...moet zeggen dat ik erg teleur gesteld ben door de kwaliteit...
                  Idem hier. Bij de helft van de te poetsen pagina's zijn meerdere spikkels met geen middelen weg te krijgen zonder de afdruk te beschadigen.
                  voor de drukker.
                  voor zij die veel moeite gestopt hebben in het aankaarten van dit probleem.
                  Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
                  Oók wandelen met GPS?

                  Comment


                  • Re: Boek Of Fame 2011

                    Boek ontvangen, ben er best tevreden mee, ja er zijn nog witte spikkels maar die storen mij niet. De foto's zijn goed gedrukt, lijkt mij het voornaamste.
                    Oh ja, mercie aan de organisatoren, zal wel een zeer stressvolle periode geweest zijn.


                    Oei, opmerking 2, één van de hoeken zat door de verpakking, het karton waarin de boeken verpakt werden is te zwak voor de Kiala behandeling in mijn geval. Ik val er niet over, maar voor de toekomst kan daar misschien rekening mee gehouden worden.
                    Last edited by Zappa; 12 april 2012, 16:00. Reden: Mercie en verpakking

                    Comment


                    • Re: Boek Of Fame 2011

                      Vandaag mijn boek gaan afhalen in een Kiala-punt. Nog veel mogen/moeten kuisen maar al bij al valt het boek goed mee. Er is weinig verschil met de vorige edities. Eind goed al goed.

                      Comment


                      • Re: Boek Of Fame 2011

                        Ook ik vandaag mijn BOF 2011 mogen ontvangen! Ik heb het goed bekeken en de foto's bewonderd.

                        Ik moet zeggen dat ik een bijzonder goed exemplaar heb gekregen. Ik heb maar enkele minuscule stofjes, en ook nog eens naast de foto, bij één foto mogen ontdekken.

                        Wel viel me op, dat bij 2 foto's, nrs.

                        150 - Nini van Pieter Vandeur
                        &
                        294 - Curves de Calatrava van Kurt Vandeweerdt

                        de bijbehorende tekst niet overeenkomt met de geplaatste foto. Correct me if i'm wrong...


                        Bij daglicht nog bekeken, maa zie nu tóch opp meerdere bladzijdes stofdeeltjes zitten, die ik eerst niet gezien heb, storen niet zó erg... Dus nog steeds tevreden met mijn exemplaar...

                        Voor de rest heb ik iig een pracht exemplaar mogen ontvangen, hiervoor dank aan allen die de laatste maanden met man en macht dit hebben proberen op te lossen.

                        Het heeft even geduurd, maar dít boek was het wachten zeker waard...

                        Thanks all!

                        Last edited by Sjraaroetvenlo; 14 april 2012, 17:07. Reden: aanvullende info
                        Canon 5D Mark II + BG & 40D + BG | Canon 24-70 F2.8 L USM | Canon 70-200 F4.0 L USM | Canon 50mm F1.4 |Elinchrom BXRi 250 (2x) | Elinchrom D-Lite it 2 (1x) | Canon Speedlite 580EX II & Canon 580EX I | Starblitz 3000-BA | strobist accessoires

                        Comment


                        • Re: Boek Of Fame 2011

                          Hehe ...

                          We gaan er uiteindelijk toch nog geraken

                          jaja
                          Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                          Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                          Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                          Comment


                          • Re: Boek Of Fame 2011

                            bericht gekregen van kiala dat mijn pakket beschikbaar is op het kialapunt op di 10.04

                            vandaag nog steeds geen spoor ervan op dit afhaalpunt
                            toeme he
                            Sony RX10 Mark IV
                            nog een fijne dag verder!
                            Guido

                            Comment


                            • Re: Boek Of Fame 2011

                              Mijn exemplaar gisteren opgehaald en het stof valt bij mij héél goed mee !
                              Ik hoop dat veel BD'ers dat geluk zullen hebben !

                              gt,
                              Pascal
                              nikon D700/D90 , 14/24 2,8 ; 24/70 2,8 ; 70/200 2,8 ; 50 1,4
                              www.pascaldanvers.com

                              Comment


                              • Re: Boek Of Fame 2011

                                Ook hier:
                                - Bericht gekregen dat het pakket klaar ligt om afgehaald te worden..
                                - Op het afhaalpunt hebben ze nog niets ontvangen..


                                ***update***

                                Dit krijg ik te lezen van Kiala:

                                Geachte Klant,

                                Hartelijk bedankt voor het gebruik van de Kiala service.

                                Wij hebben meerdere opzoekingen gedaan in ons systeem op basis van de referenties, uw naam en uw Kiala Punt, maar vinden geen Kiala C2C BE pakket terug dat voor u bestemd is. Wij kunnnen u dus jammer genoeg niet verder helpen en verzoeken u rechtstreeks contact op te nemen met uw verkoper hierover. Wij hebben het verzendnummer (bestaande uit 9 cijfers) dat de verzender van het Kiala Punt ontving wanneer hij uw pakket binnenbracht nodig. Kunt u ons dit nummer bezorgen?

                                Bedankt voor uw begrip.

                                Tot binnenkort in één van onze Kiala Punten,


                                Verkoper, helpt u mij verder?
                                Last edited by ddboke; 13 april 2012, 15:06.
                                Groeten!

                                500px / Facebook

                                Comment

                                Working...
                                X