Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Boek Of Fame 2011

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Boek Of Fame 2011

    is er al een tijdstip gekend vr afhaalpunt in Ekeren ?
    groetjes Ingrid

    Comment


    • Re: Boek Of Fame 2011

      Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk bericht
      is er al een tijdstip gekend vr afhaalpunt in Ekeren ?
      Nog niet, zal de mensen verwittigen zodra ik de boeken heb. Ik moet mijn lading gaan halen bij Baloo, maar hij moet zijn boeken nog krijgen.

      Vermoedelijk ergens in de loop van de komende week.

      Comment


      • Re: Boek Of Fame 2011

        Wanneer gaan de boeken naar de Kiala punten? Met de Paasvakantie gaan er veel mensen weg, en die kunnen dan misschien niet op tijd ophalen, of staat daar geen limiet op?

        Comment


        • Re: Boek Of Fame 2011

          Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht
          Nog niet, zal de mensen verwittigen zodra ik de boeken heb. Ik moet mijn lading gaan halen bij Baloo, maar hij moet zijn boeken nog krijgen.

          Vermoedelijk ergens in de loop van de komende week.
          ok bedankt vr de respons
          zie PM
          groetjes Ingrid

          Comment


          • Re: Boek Of Fame 2011

            kunnen we nog een boek bestellen en via welke weg?
            EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
            https://sites.google.com/view/pdh65/

            Comment


            • Re: Boek Of Fame 2011

              Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
              @ Danny,

              Dat het nieuwe boek niet echt beter is volgens mij
              Heb het vandaag ontvangen, en moet zeggen dat ik erg teleur gesteld ben
              door de kwaliteit vooral in de zwarte omkadering zaten vol van spanjolen.

              De foto's zijn over het algemeen goed, al zie je in sommige ook witte spikkels.

              Maar goed, ik heb hem genomen zoals hem is.
              Oeps !!

              grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment


              • Re: Boek Of Fame 2011

                Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                @ Danny,

                Dat het nieuwe boek niet echt beter is volgens mij
                Heb het vandaag ontvangen, en moet zeggen dat ik erg teleur gesteld ben
                door de kwaliteit vooral in de zwarte omkadering zaten vol van spanjolen.

                De foto's zijn over het algemeen goed, al zie je in sommige ook witte spikkels.

                Maar goed, ik heb hem genomen zoals hem is.
                dat klinkt niet zo best.
                hoe is dit toch nog kunnen gebeuren ?
                groetjes Ingrid

                Comment


                • Re: Boek Of Fame 2011

                  Hallo,

                  Ik heb helaas ook moeten vaststellen dat de boeken nog niet 100% in orde zijn. Lut had bij ons ook wel gevraagd om de boeken bij haar even na te kijken... blijkbaar hadden de boeken nog foutjes... ik heb nu een boek dat (voor mij) aanvaardbaar is.
                  Het is inderdaad spijtig, maar ik denk dat er ergere dingen in de wereld zijn dan enkele witte vlekjes. Hopelijk is het bij het volgende boek geen probleem meer (maar ik ben er zeker van dat dat wel in orde komt)...

                  Maar ik ben toch blij dat ik eindelijk eentje heb
                  ~Try and fail, but don't fail to try ~

                  Comment


                  • Re: Boek Of Fame 2011

                    Wanneer wordt de BOF 2011 in Nederland afgeleverd?

                    Wil hem nu wel graag ontvangen, mede ook omdat ik nu lees dat anderen ehm al hebben mogen ontvangen.

                    Groetjes,

                    Canon 5D Mark II + BG & 40D + BG | Canon 24-70 F2.8 L USM | Canon 70-200 F4.0 L USM | Canon 50mm F1.4 |Elinchrom BXRi 250 (2x) | Elinchrom D-Lite it 2 (1x) | Canon Speedlite 580EX II & Canon 580EX I | Starblitz 3000-BA | strobist accessoires

                    Comment


                    • Re: Boek Of Fame 2011

                      Zie dit bericht over de stand van zaken m.b.t. het BoF 2011.

                      Comment


                      • Re: Boek Of Fame 2011

                        Hoe weet ik of mijn boek érgens is? Ik heb Lut een pb gestuurd, maar dat helpt ook al niet. Ik zou het graag morgen nog ergens ophalen, kan ik het tijdens de paasdagen aan m'n gasten showen.... (ik heb gevraagd een kiala punt ergens bij neerpelt in de buurt, maar dan weet ik nog niks...) Help!
                        Henk
                        Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                        (BD1383NL)

                        Comment


                        • Re: Boek Of Fame 2011

                          Wat een soap dit boek...
                          www.brunodyserinck.be
                          https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

                          Comment


                          • Re: Boek Of Fame 2011

                            Mijn 4 boeken heb ik afgehaald bij Baloo te Rumst, perfecte service en goed contact.
                            Dank René!
                            www.fluidr.com/photos/fotofilip3

                            Comment


                            • Re: Boek Of Fame 2011

                              Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                              Hoe weet ik of mijn boek érgens is? Ik heb Lut een pb gestuurd, maar dat helpt ook al niet. Ik zou het graag morgen nog ergens ophalen, kan ik het tijdens de paasdagen aan m'n gasten showen.... (ik heb gevraagd een kiala punt ergens bij neerpelt in de buurt, maar dan weet ik nog niks...) Help!
                              Henk
                              Goede vraag!

                              Of in mijn geval, wordt het pakket naar mij in Nederland opgestuurd. maar wanneer! Is er geen trackingnummer waar ik mijn BOF kan volgen en ook kan zien wanneer het aangeleverd wordt!

                              Zou het nu toch graag eens willen ontvangen!

                              Canon 5D Mark II + BG & 40D + BG | Canon 24-70 F2.8 L USM | Canon 70-200 F4.0 L USM | Canon 50mm F1.4 |Elinchrom BXRi 250 (2x) | Elinchrom D-Lite it 2 (1x) | Canon Speedlite 580EX II & Canon 580EX I | Starblitz 3000-BA | strobist accessoires

                              Comment


                              • Re: Boek Of Fame 2011

                                Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                                Hoe weet ik of mijn boek érgens is? Ik heb Lut een pb gestuurd, maar dat helpt ook al niet. Ik zou het graag morgen nog ergens ophalen, kan ik het tijdens de paasdagen aan m'n gasten showen.... (ik heb gevraagd een kiala punt ergens bij neerpelt in de buurt, maar dan weet ik nog niks...) Help!
                                Henk
                                Dit krijg je normaal eerst, of heb je al, en als het boek er is een tweede mail dat je kan afhalen.
                                Kopij van mijn bericht.

                                vzw BelgiumDigital heeft voor u een pakket aangemaakt via de Kiala Verzendservice. De inhoud van het pakket is:
                                Bof 2011

                                Zodra de verzender het pakket ter verzending heeft aangeboden, zal het naar het door de verzender gekozen Kiala Punt verzonden worden.

                                Wanneer uw pakket is aangekomen op het Kiala Punt, zal u nogmaals een e-mail van de Kiala Verzendservice ontvangen. Wacht dus op dat bericht alvorens naar het Kiala Punt te gaan om uw pakket op te halen.

                                Wij danken u vriendelijk voor het gebruik van de Kiala Verzendservice!

                                Het Kiala Verzendservice Team.

                                PS: Kijk voor meer informatie op www.kialaverzendservice.be
                                https://ggpics.be/

                                Comment

                                Working...
                                X