Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wanneer gaan de boeken naar de Kiala punten? Met de Paasvakantie gaan er veel mensen weg, en die kunnen dan misschien niet op tijd ophalen, of staat daar geen limiet op?
Dat het nieuwe boek niet echt beter is volgens mij
Heb het vandaag ontvangen, en moet zeggen dat ik erg teleur gesteld ben
door de kwaliteit vooral in de zwarte omkadering zaten vol van spanjolen.
De foto's zijn over het algemeen goed, al zie je in sommige ook witte spikkels.
Dat het nieuwe boek niet echt beter is volgens mij
Heb het vandaag ontvangen, en moet zeggen dat ik erg teleur gesteld ben
door de kwaliteit vooral in de zwarte omkadering zaten vol van spanjolen.
De foto's zijn over het algemeen goed, al zie je in sommige ook witte spikkels.
Maar goed, ik heb hem genomen zoals hem is.
dat klinkt niet zo best.
hoe is dit toch nog kunnen gebeuren ?
Ik heb helaas ook moeten vaststellen dat de boeken nog niet 100% in orde zijn. Lut had bij ons ook wel gevraagd om de boeken bij haar even na te kijken... blijkbaar hadden de boeken nog foutjes... ik heb nu een boek dat (voor mij) aanvaardbaar is.
Het is inderdaad spijtig, maar ik denk dat er ergere dingen in de wereld zijn dan enkele witte vlekjes. Hopelijk is het bij het volgende boek geen probleem meer (maar ik ben er zeker van dat dat wel in orde komt)...
Hoe weet ik of mijn boek érgens is? Ik heb Lut een pb gestuurd, maar dat helpt ook al niet. Ik zou het graag morgen nog ergens ophalen, kan ik het tijdens de paasdagen aan m'n gasten showen.... (ik heb gevraagd een kiala punt ergens bij neerpelt in de buurt, maar dan weet ik nog niks...) Help!
Henk
Hoe weet ik of mijn boek érgens is? Ik heb Lut een pb gestuurd, maar dat helpt ook al niet. Ik zou het graag morgen nog ergens ophalen, kan ik het tijdens de paasdagen aan m'n gasten showen.... (ik heb gevraagd een kiala punt ergens bij neerpelt in de buurt, maar dan weet ik nog niks...) Help!
Henk
Goede vraag!
Of in mijn geval, wordt het pakket naar mij in Nederland opgestuurd. maar wanneer! Is er geen trackingnummer waar ik mijn BOF kan volgen en ook kan zien wanneer het aangeleverd wordt!
Zou het nu toch graag eens willen ontvangen!
Gé
Canon 5D Mark II + BG & 40D + BG | Canon 24-70 F2.8 L USM | Canon 70-200 F4.0 L USM | Canon 50mm F1.4 |Elinchrom BXRi 250 (2x) | Elinchrom D-Lite it 2 (1x) | Canon Speedlite 580EX II & Canon 580EX I | Starblitz 3000-BA | strobist accessoires
Henk
Dit krijg je normaal eerst, of heb je al, en als het boek er is een tweede mail dat je kan afhalen.
Kopij van mijn bericht.
vzw BelgiumDigital heeft voor u een pakket aangemaakt via de Kiala Verzendservice. De inhoud van het pakket is:
Bof 2011
Zodra de verzender het pakket ter verzending heeft aangeboden, zal het naar het door de verzender gekozen Kiala Punt verzonden worden.
Wanneer uw pakket is aangekomen op het Kiala Punt, zal u nogmaals een e-mail van de Kiala Verzendservice ontvangen. Wacht dus op dat bericht alvorens naar het Kiala Punt te gaan om uw pakket op te halen.
Wij danken u vriendelijk voor het gebruik van de Kiala Verzendservice!
Comment