Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Update ...
De BOF2011-boeken zijn uit de drukkerij en in het "BD-magazijn"
Nu de verdeling opnieuw organiseren en dat komt héél weldra in orde ...
het "kerstboek" zal dan wel een "paasboek" zijn, maar ja
Lang geleden dat ik nog iets van paashaas gekregen heb :-)
Bedankt voor de vele moeite die jullie erin gestoken hebben om alles uiteindelijk toch in orde te krijgen.
Bedankt voor de vele moeite die jullie erin gestoken hebben om alles uiteindelijk toch in orde te krijgen.
Grtjs,
Patrick
Ook van mijnen tweege hartelijk dank voor jullie moeite
Groetjes
Luc
Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150
mag ik vragen hoever het staat met de nieuwe druk van het Boek of Fame? Ik heb reeds overgeschreven van 2 februari, maar zie noch mijn geld terug, noch de mededeling hoever het staat met de druk.
ik heb al wat rondgeneusd op jullie site, maar vind geen recente melding.
Kan iemand mij hierover wat inlichten aub?
Oorspronkelijk geplaatst door fotovrouwtjeBekijk bericht
Beste,
mag ik vragen hoever het staat met de nieuwe druk van het Boek of Fame? Ik heb reeds overgeschreven van 2 februari, maar zie noch mijn geld terug, noch de mededeling hoever het staat met de druk.
ik heb al wat rondgeneusd op jullie site, maar vind geen recente melding.
Kan iemand mij hierover wat inlichten aub?
fotovrouwtje
heu......heb je eigenlijk wel gelezen wat hier in dit topic staat?
even samenvatten dan:
bij de eerste druk is er een en ander fout gelopen ttz de kwaliteit was voor BD normen ondermaats, na een hele discusie met de drukker door het bestuur van BD zijn er nieuwe boeken gedrukt dewelke nu klaar zijn om geleverd te worden.
Meer info over een en ander vind je door dit topic er even op na te lezen....
Comment