Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SHOOT - MINOC - VINKJE -VZW-lidmaatschap

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: SHOOT - MINOC - VINKJE -VZW-lidmaatschap

    Bij mij staat er een vinkje!!!

    Comment


    • #47
      Re: SHOOT - MINOC - VINKJE -VZW-lidmaatschap

      Oef...net op tijd mijn abonnement verlengd! Betaling dan ook maar direct uitgevoerd.Ik hoop dat alles correct is?
      D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
      BD0290BE

      Comment


      • #48
        Re: SHOOT - MINOC - VINKJE -VZW-lidmaatschap

        Domme vraag:
        wat is het verschil tussen "gewoon" lid zijn van belgiumdigital.be en lid zijn van de vzw (behalve het Shoot magazine)??

        Comment


        • #49
          Re: SHOOT - MINOC - VINKJE -VZW-lidmaatschap

          Oorspronkelijk geplaatst door DiEe Bekijk bericht
          Domme vraag:
          wat is het verschil tussen "gewoon" lid zijn van belgiumdigital.be en lid zijn van de vzw (behalve het Shoot magazine)??
          zie: http://www.belgiumdigital.com/vzw/voorstelling
          Vooral 2de paragraaf: Waarom lid worden van Belgiumdigital vzw?
          Jan Akkermans
          (BD1097BE)
          Fujifilm GFX 100S, X-T5, X-T3, X-Pro3 en wat glas

          Comment


          • #50
            Re: SHOOT - MINOC - VINKJE -VZW-lidmaatschap

            Beste Lut,

            Het lidmaatschap van 2010 loopt tot einde januari 2011.
            cfr citaat ontvangen mail: "Tot 31 januari 2011 kan je nog gebruik maken van je huidige lidmaatschap. Mocht je voor het verstrijken van deze datum je lidmaatschap nog niet hebben verlengd, dan zal jouw forumstatus automatisch worden teruggebracht naar gewoon forumlid."
            Ik wil dit graag verlengen maar zie nu pas dat ik dan uit de boot val voor een gratis abonnement op het tijdschrift " Shoot " omdat zoals hier aangekondigd betaald moest worden voor 10 januari 2010.
            Door omstandigheden, afwezigheid heb ik de gelegenheid niet gehad om eerder te betalen.
            Kan er onderhandeld worden om de leden die hun bijdrage betalen voor 30 januari 2011 toch alsnog een gratis abonnement op shoot aan te bieden. Kan er vrede mee nemen dat we het eerste nummer van dit jaar dan niet ontvangen.

            Met zonnige groetjes,

            Nickname: Trikke
            BD-lidnummer: BD1038BE
            Grtz, Patrick
            http://www.trikke.be
            Ik doe het met Canon.

            Comment


            • #51
              Re: SHOOT - MINOC - VINKJE -VZW-lidmaatschap

              Het lidmaatschap eindigt op 31 dec., maar de portfolio's blijven bestaan tot de nieuwe lidkaarten verstuurd worden, zo ongeveer eind januari. Dan wordt de status van de niet verlengde vzw-lidmaatschappen terug gebracht naar de status van gewone gebruiker.

              De lijst voor de shootabonnementen is afgesloten en verzonden.

              Comment


              • #52
                Re: SHOOT - MINOC - VINKJE -VZW-lidmaatschap

                Beste Lut,

                Kan er een antwoord gegeven worden op onderstaande gestelde vraag.

                Kan er onderhandeld worden om de leden die hun bijdrage betalen voor 30 januari 2011 toch alsnog een gratis abonnement op shoot aan te bieden?
                Dan heb ik nog een bijkomend vraagje leden die pas inschrijven in de helft van het jaar krijgen die een half jaar abonnement op shoot?
                Grtz, Patrick
                http://www.trikke.be
                Ik doe het met Canon.

                Comment


                • #53
                  Re: SHOOT - MINOC - VINKJE -VZW-lidmaatschap

                  Het shoot-abonnement is afgesloten.
                  Ik voel me er niet goed bij dat ik nu zou moeten onderhandelen.
                  Uitzondering voor jou, voor anderen, voor iedereen?

                  Comment


                  • #54
                    Re: SHOOT - MINOC - VINKJE -VZW-lidmaatschap

                    Ben lid geworden en heb ook betaald; krijg ik nu Shoot? Wil je mij inlichten aub?

                    Comment


                    • #55
                      Re: SHOOT - MINOC - VINKJE -VZW-lidmaatschap

                      Heb je je geregistreerd EN betaald vóór 10 januari?
                      In dat geval zal Shoot gratis in je bus vallen vanaf 15 februari.
                      Later betaald? Helaas...
                      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                      Comment


                      • #56
                        Re: SHOOT - MINOC - VINKJE -VZW-lidmaatschap

                        Bedankt BD ik heb vandaag het eerste gratis nummer van Shoot ontvangen.
                        Groeten Leon
                        http://www.flickr.com/photos/8323118@N08/
                        Panasonic DMC-FZ200 -DMC FZ1000 BD0365BE

                        Comment


                        • #57
                          Re: SHOOT - MINOC - VINKJE -VZW-lidmaatschap

                          Ik begrijp het hier niet zo goed, lidgeld BD betaald op 3 januari met vermelding van Shoot abonnement, formulier ingevuld en bedrag gestort op 3/1/2011. Nadien nog eens de inschrijving verstuurd zoals gevraagd met 'verlenging shoot abonnement' aangevinkt (alhoewel ik nieuw lid ben). Tot zover geen bericht ontvangen ! Deze week een berichtje gezien op 'BD mededelingen' (toevallig) met daarin de initialen van mijn naam (vermoedelijk) met een aantal *****
                          Bericht gestuurd naar Lut en het inschrijvingsformulier NOG eens doorgestuurd? Hoefde het niet eens meer in te vullen, kwam zo op het scherm met BD lidnummer ingevuld (1936 BE). Wat is hier mis ?????? Ben ik nu lid ? Heb ik nu mijn abonnement op Shoot ??
                          Er gaat blijkbaar iets mis bij het doorsturen of ontvangen van het inschrijvingsformulier !
                          Gr.
                          Photography is an art of observation.

                          Comment


                          • #58
                            Re: SHOOT - MINOC - VINKJE -VZW-lidmaatschap

                            je hebt ook nog geen GROENE bol Pixxel?
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                            Comment


                            • #59
                              Re: SHOOT - MINOC - VINKJE -VZW-lidmaatschap

                              Klopt Bouk, misschien weet jij wat er mis is ?? Ik begrijp er niks van.
                              Photography is an art of observation.

                              Comment


                              • #60
                                Re: SHOOT - MINOC - VINKJE -VZW-lidmaatschap

                                [Mod-LesC]Laat ons even een publieke, of persoonlijke reactie van Lut afwachten. Ik heb haar in ieder geval in kennis gesteld van deze discussie.[/Mod]
                                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                                Comment

                                Working...
                                X