Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SHOOT - MINOC - VINKJE -VZW-lidmaatschap

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: SHOOT - MINOC - VINKJE -VZW-lidmaatschap

    Ook vinkje terug moeten aanklikken. Zal nu wel in orde zijn zeker.
    Sony a77 + a700; Sony rx100III en wat lenzen

    Comment


    • #17
      Re: SHOOT - MINOC - VINKJE -VZW-lidmaatschap

      ik was er ook zeker van het vinkje geplaatst te hebben. Na controle bleek deze verdwenen! (dus nogmaals opgeslagen met vinkje aan)
      EOS 7D - Canon EF-S 15-85mm IS USM - Canon EF 70-200mm F4 L USM - EF 50mm F1.8 - Kenko tussenringen

      Comment


      • #18
        Re: SHOOT - MINOC - VINKJE -VZW-lidmaatschap

        Ik kon me niet meer herinneren of het vinkje aanstond, dan maar voor alle veiligheid opnieuw bevestigd, krijg ik ook een nieuwe betalingsuitnodiging... En heb net betaald...
        Dus Lut, ik hoop dat je hiermee niet verdrinkt in de dubbele inschrijvingen enzo...
        Veel sterkte de komende dagen!
        Marleen
        It's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
        http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een

        Comment


        • #19
          Re: SHOOT - MINOC - VINKJE -VZW-lidmaatschap

          Oorspronkelijk geplaatst door Marl1 Bekijk bericht
          Ik kon me niet meer herinneren of het vinkje aanstond, dan maar voor alle veiligheid opnieuw bevestigd, krijg ik ook een nieuwe betalingsuitnodiging... En heb net betaald...
          Dus Lut, ik hoop dat je hiermee niet verdrinkt in de dubbele inschrijvingen enzo...
          Veel sterkte de komende dagen!
          Marleen
          dat geeft nog meer problemen:
          stel dat ik je al gemarkeerd heb als vzw-lid en nu doe je een nieuwe inschrijving met vinkje, terwijl de vorige was zonder vinkje,
          dan kom ik die nieuwe niet meer tegen in mijn lijst van de betaalde leden.

          Comment


          • #20
            Re: SHOOT - MINOC - VINKJE -VZW-lidmaatschap

            Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
            dat geeft nog meer problemen:
            stel dat ik je al gemarkeerd heb als vzw-lid en nu doe je een nieuwe inschrijving met vinkje, terwijl de vorige was zonder vinkje,
            dan kom ik die nieuwe niet meer tegen in mijn lijst van de betaalde leden.

            Hoe los ik dat dan op? zelf heb ik geen idee... Heb vanmorgen betaald.
            It's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
            http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een

            Comment


            • #21
              Re: SHOOT - MINOC - VINKJE -VZW-lidmaatschap

              Oorspronkelijk geplaatst door Marl1 Bekijk bericht

              Hoe los ik dat dan op? zelf heb ik geen idee... Heb vanmorgen betaald.
              Ik moet hiervoor "een geheugenplaatsje in op mijn harde schijf reserveren".
              Ze loopt wel stilaan vol

              Comment


              • #22
                Re: SHOOT - MINOC - VINKJE -VZW-lidmaatschap

                Oorspronkelijk geplaatst door Marl1 Bekijk bericht
                bij het shecken of het vinkje aanstond, dan maar voor alle veiligheid opnieuw bevestigd, Dus Lut, ik hoop dat je hiermee niet verdrinkt in de dubbele inschrijvingen enzo... Veel sterkte de komende dagen!
                Marleen
                hier van 't zelfde ipv op opslaan geklikt en heb ook een tweede betalingsuitnodiging gekregen met nr 1955

                dus Lut duizendmaal sorry , 'k weet dat je hier niet mee geholpen zijt, maar toch effe deze melding;
                Hoop dat je een harde schijf van 1TB hebt
                groetjes Ingrid

                Comment


                • #23
                  Re: SHOOT - MINOC - VINKJE -VZW-lidmaatschap

                  Neenee, 't is die schijf van 50+

                  Comment


                  • #24
                    Re: SHOOT - MINOC - VINKJE -VZW-lidmaatschap

                    Ai! (van het merk: Sarah! )
                    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                    Comment


                    • #25
                      Re: SHOOT - MINOC - VINKJE -VZW-lidmaatschap

                      voila, ingeschreven en betaald.
                      nu wel op tijd denk ik, heb door mijn eigen fout shoot een jaartje moeten missen:

                      Comment


                      • #26
                        Re: SHOOT - MINOC - VINKJE -VZW-lidmaatschap

                        Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                        Ai! (van het merk: Sarah! )
                        Oejejoei, da's van da zelfde merk dat hier verantwoordelijk was voor het niet meer herinneren van dat vinkje....
                        Op mijn blote knieën sorry Lut!!!
                        Marleen
                        It's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
                        http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een

                        Comment


                        • #27
                          Re: SHOOT - MINOC - VINKJE -VZW-lidmaatschap

                          Ik had me deze morgen ingeschreven. 100% zeker dat ik dat vinkje aangevinkt heb van Minoc. Daarna kreeg ik email met betalingsvoorstel. Deze heb ik deze morgen betaald. Nu na dit topic te lezen nog eens aangevinkt en opnieuw betalingsvoorstel (dat ik niet betaald heb natuurlijk).
                          Hierbij komt nog dat ik reeds abonnement op Shoot heb maar volgens Minoc zouden jullie dit onderling regelen :-)

                          Bjorn
                          Website: http://www.vangoophotography.com
                          Facebook: http://www.facebook.com/Vangoo.Photography
                          Flickr: http://www.flickr.com/photos/Vangoo_Photography/

                          Comment


                          • #28
                            Re: SHOOT - MINOC - VINKJE -VZW-lidmaatschap

                            nadat je op Opslaan hebt gedrukt en op de pagina terugkomt staat het vinkje weer uit. (althans bij mij was dit).

                            Let er dus op dat je deze wel aangevinkt hebt op het moment dat je op "verlengen van lidmaatschap" klikt.

                            Heb nu inmiddels betaald, dus ben benieuwd
                            WillemClassensDesign: Mijn website
                            Body: Sony Alpha 200; Lenzen: Tamron 28-75 F/2.8; Sony 18-70mm; Sony 75-300mm Macro
                            Flitsers:HVL-F42AM;

                            Comment


                            • #29
                              Re: SHOOT - MINOC - VINKJE -VZW-lidmaatschap

                              Oorspronkelijk geplaatst door BjornVC Bekijk bericht
                              Ik had me deze morgen ingeschreven. 100% zeker dat ik dat vinkje aangevinkt heb van Minoc. Daarna kreeg ik email met betalingsvoorstel. Deze heb ik deze morgen betaald. Nu na dit topic te lezen nog eens aangevinkt en opnieuw betalingsvoorstel (dat ik niet betaald heb natuurlijk).
                              Hierbij komt nog dat ik reeds abonnement op Shoot heb maar volgens Minoc zouden jullie dit onderling regelen :-)

                              Bjorn
                              Bjorn, je kan je abo bij Minoc tijdelijk stoppen en vervangen door dit via BD.
                              Dit moet je wel zelf melden bij de abonnementendienst van Minoc.

                              Comment


                              • #30
                                Re: SHOOT - MINOC - VINKJE -VZW-lidmaatschap

                                Inmiddels ook mijn "lidmaatschap" verlengt en reeds bevestiging van ontvangst van betaling ontvangen. Mijn "vinkje" stond al goed toen ik op "verlengen lidmaatschap" klikte en blijkt nu nog steeds goed te staan .

                                Lut, als ik dit draadje zo lees dan krijg ik toch een beetje medelijden met je. Ik hoop dat je het hoofd koel kan houden, zodat je harde schijf niet "crasht".
                                Als je hulp nodig hebt voor het versturen van de lidkaarten, dan geef je maar een seintje. Ik weet "Diepenbeek" inmiddels liggen.

                                Jan
                                Jan Akkermans
                                (BD1097BE)
                                Fujifilm GFX 100S, X-T5, X-T3, X-Pro3 en wat glas

                                Comment

                                Working...
                                X