Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Het lidmaatschap van 2010 loopt tot einde januari 2011.
cfr citaat ontvangen mail: "Tot 31 januari 2011 kan je nog gebruik maken van je huidige lidmaatschap. Mocht je voor het verstrijken van deze datum je lidmaatschap nog niet hebben verlengd, dan zal jouw forumstatus automatisch worden teruggebracht naar gewoon forumlid."
Ik wil dit graag verlengen maar zie nu pas dat ik dan uit de boot val voor een gratis abonnement op het tijdschrift " Shoot " omdat zoals hier aangekondigd betaald moest worden voor 10 januari 2010.
Door omstandigheden, afwezigheid heb ik de gelegenheid niet gehad om eerder te betalen.
Kan er onderhandeld worden om de leden die hun bijdrage betalen voor 30 januari 2011 toch alsnog een gratis abonnement op shoot aan te bieden. Kan er vrede mee nemen dat we het eerste nummer van dit jaar dan niet ontvangen.
Het lidmaatschap eindigt op 31 dec., maar de portfolio's blijven bestaan tot de nieuwe lidkaarten verstuurd worden, zo ongeveer eind januari. Dan wordt de status van de niet verlengde vzw-lidmaatschappen terug gebracht naar de status van gewone gebruiker.
De lijst voor de shootabonnementen is afgesloten en verzonden.
Het shoot-abonnement is afgesloten.
Ik voel me er niet goed bij dat ik nu zou moeten onderhandelen.
Uitzondering voor jou, voor anderen, voor iedereen?
Ik begrijp het hier niet zo goed, lidgeld BD betaald op 3 januari met vermelding van Shoot abonnement, formulier ingevuld en bedrag gestort op 3/1/2011. Nadien nog eens de inschrijving verstuurd zoals gevraagd met 'verlenging shoot abonnement' aangevinkt (alhoewel ik nieuw lid ben). Tot zover geen bericht ontvangen ! Deze week een berichtje gezien op 'BD mededelingen' (toevallig) met daarin de initialen van mijn naam (vermoedelijk) met een aantal *****
Bericht gestuurd naar Lut en het inschrijvingsformulier NOG eens doorgestuurd? Hoefde het niet eens meer in te vullen, kwam zo op het scherm met BD lidnummer ingevuld (1936 BE). Wat is hier mis ?????? Ben ik nu lid ? Heb ik nu mijn abonnement op Shoot ??
Er gaat blijkbaar iets mis bij het doorsturen of ontvangen van het inschrijvingsformulier !
Gr.
[Mod-LesC]Laat ons even een publieke, of persoonlijke reactie van Lut afwachten. Ik heb haar in ieder geval in kennis gesteld van deze discussie.[/Mod]
Comment