Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ik kon me niet meer herinneren of het vinkje aanstond, dan maar voor alle veiligheid opnieuw bevestigd, krijg ik ook een nieuwe betalingsuitnodiging... En heb net betaald...
Dus Lut, ik hoop dat je hiermee niet verdrinkt in de dubbele inschrijvingen enzo...
Veel sterkte de komende dagen!
Marleen
Ik kon me niet meer herinneren of het vinkje aanstond, dan maar voor alle veiligheid opnieuw bevestigd, krijg ik ook een nieuwe betalingsuitnodiging... En heb net betaald...
Dus Lut, ik hoop dat je hiermee niet verdrinkt in de dubbele inschrijvingen enzo...
Veel sterkte de komende dagen!
Marleen
dat geeft nog meer problemen:
stel dat ik je al gemarkeerd heb als vzw-lid en nu doe je een nieuwe inschrijving met vinkje, terwijl de vorige was zonder vinkje,
dan kom ik die nieuwe niet meer tegen in mijn lijst van de betaalde leden.
dat geeft nog meer problemen:
stel dat ik je al gemarkeerd heb als vzw-lid en nu doe je een nieuwe inschrijving met vinkje, terwijl de vorige was zonder vinkje,
dan kom ik die nieuwe niet meer tegen in mijn lijst van de betaalde leden.
Hoe los ik dat dan op? zelf heb ik geen idee... Heb vanmorgen betaald.
bij het shecken of het vinkje aanstond, dan maar voor alle veiligheid opnieuw bevestigd, Dus Lut, ik hoop dat je hiermee niet verdrinkt in de dubbele inschrijvingen enzo... Veel sterkte de komende dagen!
Marleen
hier van 't zelfde ipv op opslaan geklikt en heb ook een tweede betalingsuitnodiging gekregen met nr 1955
dus Lut duizendmaal sorry , 'k weet dat je hier niet mee geholpen zijt, maar toch effe deze melding;
Hoop dat je een harde schijf van 1TB hebt
Oejejoei, da's van da zelfde merk dat hier verantwoordelijk was voor het niet meer herinneren van dat vinkje....
Op mijn blote knieën sorry Lut!!!
Marleen
Ik had me deze morgen ingeschreven. 100% zeker dat ik dat vinkje aangevinkt heb van Minoc. Daarna kreeg ik email met betalingsvoorstel. Deze heb ik deze morgen betaald. Nu na dit topic te lezen nog eens aangevinkt en opnieuw betalingsvoorstel (dat ik niet betaald heb natuurlijk).
Hierbij komt nog dat ik reeds abonnement op Shoot heb maar volgens Minoc zouden jullie dit onderling regelen :-)
Ik had me deze morgen ingeschreven. 100% zeker dat ik dat vinkje aangevinkt heb van Minoc. Daarna kreeg ik email met betalingsvoorstel. Deze heb ik deze morgen betaald. Nu na dit topic te lezen nog eens aangevinkt en opnieuw betalingsvoorstel (dat ik niet betaald heb natuurlijk).
Hierbij komt nog dat ik reeds abonnement op Shoot heb maar volgens Minoc zouden jullie dit onderling regelen :-)
Bjorn
Bjorn, je kan je abo bij Minoc tijdelijk stoppen en vervangen door dit via BD.
Dit moet je wel zelf melden bij de abonnementendienst van Minoc.
Inmiddels ook mijn "lidmaatschap" verlengt en reeds bevestiging van ontvangst van betaling ontvangen. Mijn "vinkje" stond al goed toen ik op "verlengen lidmaatschap" klikte en blijkt nu nog steeds goed te staan .
Lut, als ik dit draadje zo lees dan krijg ik toch een beetje medelijden met je. Ik hoop dat je het hoofd koel kan houden, zodat je harde schijf niet "crasht".
Als je hulp nodig hebt voor het versturen van de lidkaarten, dan geef je maar een seintje. Ik weet "Diepenbeek" inmiddels liggen.
Jan
Jan Akkermans (BD1097BE) Fujifilm GFX 100S, X-T5, X-T3, X-Pro3 en wat glas
Comment