Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ben net langs geweest in HCW te Brugge, maar daar wist men van niets, zelfs van geen reservaties of zo. De boeken zijn er dus nog niet?
[CENTER]http://www.underwaterimaging.be
[FONT="Comic Sans MS"]Canon 7d, 17-85 usm is, 10-22 mm ; 100 mm macro, 70-200 usm 2.8 L IS II + ikelite onderwaterbehuizing en DS160 flitser[CENTER]
Volgens de planning zou HCW deze week de boeken bij de drukker afhalen.
Iedereen zal een bericht krijgen van Lut waar en wanneer het boek kan worden afgehaald of wordt verzonden. Dit zal ook eerstdaags gebeuren
[CENTER]http://www.underwaterimaging.be
[FONT="Comic Sans MS"]Canon 7d, 17-85 usm is, 10-22 mm ; 100 mm macro, 70-200 usm 2.8 L IS II + ikelite onderwaterbehuizing en DS160 flitser[CENTER]
Zonder vervelend of ongeduldig te willen zijn... Maar toch
Is er iemand die kan zeggen wanneer de mensen die hun boek laten hebben verzenden hun exemplaar thuis kunnen verwachten?
Canon EOS 5D mark 3 - Canon Eos 5D mark 4 - Canon R5 - Canon EF 24-70mm f/2.8 L II USM - Canon EF 70-200mm f2.8 L IS II USM - Canon EF 85mm f/1.8 USM - Canon EF 100mm f/2.8 USM Macro - Flitsers Godox AD 200 (2x) - Godox AD 600 - ...
De boeken, verdeeld bij de AV, zijn terecht.
De afhaling in Diepenbeek gebeurt vandaag en volgens afspraak.
De boeken voor HCW liggen momenteel nog bij de drukker en worden deze week waarschijnlijk geleverd aan HCW Brugge. Daarna moet HCW Brugge de verdeling onder eigen winkels nog klaren en de verzendingen opstarten.
Ik gok dus op nog 2 weken geduld.
Inderdaad, ik heb mijn exeplaar vorige zaterdag in Anywerpen mogen in ontvangst nemen en het BOF2010 is weer een juweeltje. (We hadden uiteraard niet anders verwacht van BD.)
Jan
Jan Akkermans (BD1097BE) Fujifilm GFX 100S, X-T5, X-T3, X-Pro3 en wat glas
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Gisteren af gaan halen bij Lut thuis.
De boek ziet er goed uit en netjes afgewerkt.
Alleen vind ik de foto's wat donker over komen..
daar hebben we dit jaar bijzonder aandacht voor gehad en ook de proefdrukken gaan bekijken. Ik heb zelf enkele donkere / zwart wit foto's en vind deze zeker niet te donker.
Vraag is natuurlijk waar je mee vergelijkt.... quit schermkalibratie
Pascal: dan moet je eens het fotoboek "in pursuit of the sublime" van 1.X bekijken
Comment