Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
De boeken, verdeeld bij de AV, zijn terecht.
De afhaling in Diepenbeek gebeurt vandaag en volgens afspraak.
De boeken voor HCW liggen momenteel nog bij de drukker en worden deze week waarschijnlijk geleverd aan HCW Brugge. Daarna moet HCW Brugge de verdeling onder eigen winkels nog klaren en de verzendingen opstarten.
Ik gok dus op nog 2 weken geduld.
Zijn de BoF's al aangeleverd in de HCW's , nog steeds geen mail gekregen ??
Had één besteld via HCM Mechelen?
Vermits ik gisteren toch in de buurt was van HCW Leuven, eens binnen gestapt om te vragen of de BOF 2010 nog niet aangekomen was.
De bediende nam telefonisch contact met hun verantwoordelijke Tom Van Belle, die wist te vertellen dat HCW Leuven de BOF niet ging verdelen wegens hun verhuis.
Is er al een andere oplossing in zicht voor de regio Leuven?
Kunnen ze eventueel terug afgehaald worden bij Hesy?
Groeten,
Jacques
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Hier in Brugge ook niks,na contact via mail, kreeg ik als antwoord " WIJ gaan het niet verdelen, gelieve contact opnemen met BD " wgt Shopmanager. Ben benieuwd
Hier in Brugge ook niks,na contact via mail, kreeg ik als antwoord " WIJ gaan het niet verdelen, gelieve contact opnemen met BD " wgt Shopmanager. Ben benieuwd
Afhaalpunt Brugge staat ook niet meer op het bestelformulier
Enkel nog Diepenbeek en Leuven, maar als Leuven ook al niet meer meedoet schiet er niet veel meer over
Ik heb gekozen om naar huis te sturen, dus zal ik ze wel krijgen van gelijk waar
Ik bestelde ook voor afhaling in HCW Brugge....is hier ondertussen al iets meer over bekend of maken we de 14 dagen wachttijd rond?
Bevestiging van betaling ontving ik ook niet maar dit was wel normaal naar ik las.
mvg,
Kinglouie
de gustibus et coloribus non est disputandum
Greetz, Artur Bex
daar hebben we dit jaar bijzonder aandacht voor gehad en ook de proefdrukken gaan bekijken. Ik heb zelf enkele donkere / zwart wit foto's en vind deze zeker niet te donker.
Vraag is natuurlijk waar je mee vergelijkt.... quit schermkalibratie
Pascal: dan moet je eens het fotoboek "in pursuit of the sublime" van 1.X bekijken
Devid.
ik wil niets slechts vertellen over "het boek" hoor maar ik denk dat er veel foto's waaronder die van mij beter af geweest waren met een licht kadertje zodat ze beter tot hun recht zouden komen..Ik merk bvb dat er van JLM wat kleuren nuances ontbreken omdat ik weet dat deze altijd zo subtiel zijn....Maar ik denk dat het altijd een kwestie van wikken en wegen is, en dat het zeker geen makkelijke opdracht is om alles en iedereen in het midden te houden...
Das absoluut geen verwijt naar het BOF team waar ik mateloos respect voor heb....
Maar ik kan me niet van de indruk ontdoen dat er bij vele foto's die trouwens nog vers in mijn geheugen liggen toch van hun flair verloren hebben...het is misschien een beetje cru van me en misschien zie ik het alleen maar zo...(who cares) maar wat gewoon mijn eerste indruk was...
Ik ben wel blij met het book en de volgende koop ik ook zeker..
Oja..En ik wil iedereen feliciteren die in he book staan en idereen aansporen om dit book even boeiend te houden...
Dank dat ik er in mocht staan...
Last edited by Jacobs Pascal; 28 november 2010, 19:24.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Aan alle boekenbestellers via HCW:
Door onvoorziene omstandigheden buiten de wil van HCW, noch van BD, kan de distributie niet via HCW doorgaan.
Het bestelformulier is inmiddels aangepast met de mogelijkheden tot verdeling op dit ogenblik.
We zijn verder druk bezig met het herzien van de verdeling
Voor 1 december worden alle bestellers persoonlijk gecontacteerd met een nieuw voorstel.
Het is onze wens om dit praktisch probleem zo spoedig mogelijk op te lossen.
Comment