Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
beste wegens te weinig afhaalpunten ( zeker in nl) en klachten over verzending wordt er niet langer met kiala gewerkt ( de vermelding van kiala in het kijkertje is een foutje in het overnemen van de tekst uit vorig jaar wordt aangepast )
wens je een verzending naar je adres via de post:
-selecteer voorlopig een HCW en
-maak vermelding bij de opmerking dat je verzending naar je adres wilt.
Zodra de verzending via HCW geregeld is en de exacte verzendkost gekend is, wordt je opnieuw gecontacteerd.
We hopen dit asap te kunnen verduidelijken maar voorlopig kun je alvast intekenen aan dit bijzondere tarief.
Ik heb gisteren besteld & betaald .
Maar heb zelf een "Kialapunt " ingegeven op mijn bestel én betaalformulier.
Lees nu dat dit niet meer mogelijk is om naar een kialapunt te laten verzenden Oesje wat nu ?
Grts Maddy.
Zodra de boeken beschikbaar zijn, los ik de probleemsituaties op.
Wie op 1 dec. geen oplossing heeft, mag me per PM contacteren.
Tja, ook hier enkel en alleen afgegaan of het formulier: €35 + €6 overgemaakt voor verzending naar dichtstbijzijnde Kialapunt in NL. Overigens zijn er bij mij in de buurt genoeg Kiala afhaalpunten, maat dat terzijde. Ik hoopte het boek eind november in huis te hebben, wordt dus nog maar even afwachten. Krijgen we nog bericht (bewijs) van betaling?
Re: Voorinschrijving Book of Fame 2010 (speciale prijs)
Jelle, je betaling is in orde.
Als wij de boeken hebben voor 20 november (zoals ons beloofd is), dan vertrekken je boeken hier ten laatste op de eerstvolgende woensdag 24 nov.
Jelle, je betaling is in orde.
Als wij de boeken hebben voor 20 november (zoals ons beloofd is), dan vertrekken je boeken hier ten laatste op de eerstvolgende woensdag 24 nov.
Ok, dank voor de terugkoppeling. Ik wacht gespannen af..
Ik heb mijn boek ook reeds besteld en betaald, maar heb hiervan nog geen bevestiging gehad.
Ik hoop dat alles toch in orde is en dat jullie mijn betaling ontvangen hebben
Nikon D300s met nog wat glas en attributen Foto Lucky
Ik heb mijn boek ook reeds besteld en betaald, maar heb hiervan nog geen bevestiging gehad.
Ik hoop dat alles toch in orde is en dat jullie mijn betaling ontvangen hebben
Vorige week BoF2010 besteld en on-line betaald, voor afhaling HcW Gent.
Kreeg gisteren rond 18u nog een mail van BoF-team dat ik kan voorinschrijven op de BoF's. Ik vermoed dat hier voor de mailing geen rekening gehouden wordt met wie al dan niet al besteld of betaald heeft ?
Indien wel, dan lijkt alsof mijn bestelling / betaling nog niet aangekomen is ?
Indien niet, dan ben ik gerust...
Comment