Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bestelling : Book of Fame 2009

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: Bestelling : Book of Fame 2009

    Ha, heb net een mailtje gekregen, ben gelijk op de fiets gesprongen. Was er om 5 voor 5 (5uur dicht ) En heb 'm dus toch nog op tijd! Hulde aan Lut, Devid + het hele BoF team!

    Edit: het was trouwens in Nederland (noord), dus da's helemaal een grote pluim
    Last edited by andreas612; 24 december 2009, 17:28.
    1DII | 5D | 15 FE | 17-40 | 100 2.8 | 70-200 | 120-300 | 055XDB | NDG 4,8 | ND1000.

    Comment


    • #77
      Re: Bestelling : Book of Fame 2009

      Deze morgen het boek afgehaald in het Kiala-punt...
      Mijn grootste dank aan allen van het BD-team.
      Zalig Kerstfeest toegewenst en beste wensen voor 2010 !

      Comment


      • #78
        Re: Bestelling : Book of Fame 2009

        Ik wacht nog steeds in spanning. Ik ging mijn boek afhalen in het computerwinkeltje in Mechelen maar nog geen pm of e-mail, zelfs geen betalingsbevestiging.

        Comment


        • #79
          Re: Bestelling : Book of Fame 2009

          In de veronderstelling dat ik uitgevoerd had wat ik beloofd had,
          ben ik toch gaan zoeken waarom jij niet op de hoogte bent.
          Er blijkt in ons forum een StevenVH en een Steven VH te zijn.
          De bevestiging is dus blijkbaar naar de verkeerde gestuurd.

          Omdat missen menselijk is, en ik toch probeer om duidelijk te zijn,
          heb ik de inhoud van de verstuurde mails ook in een topic meegedeeld:
          Hier verschijnen berichten van het BD-team. In dit forum kan je geen nieuwe topics aanmaken, (soms) enkel replies doen. Algemene 'polls' van het teamworden ook in dit forum geplaatst.


          Sorry Steven, mijn excuses voor de gemiste mail
          't is de fout van die spatie

          Comment


          • #80
            Re: Bestelling : Book of Fame 2009

            Lut,

            in de beginpost stond :
            Afhalen bij Het Computerwinkeltje kan enkel in die vestiging die je bij bestelling hebt opgegeven. Neem een kopie van je betalingsbevestiging mee als bewijs.

            Is dit nog van toepassing ? Maw moeten we nog een of ander bewijs (welk?) meenemen of volstaat het opgeven van onze naam bij afhaling ?
            Mijn fotowebsite : www.filover.be

            Comment


            • #81
              Re: Bestelling : Book of Fame 2009

              Degenen die van mij een PM ontvangen hebben, die staan op de lijst die ik aan het computerwinkeltje bezorgd heb. Dat zou moeten volstaan.

              Comment


              • #82
                Book of Fame 2009 ontvangen

                Aan alle aktieve medewerkers, leden en niet leden : het allerbeste voor 2010.
                Het nieuwe jaar, decenium, kan niet stuk als je het nieuwste book of fame hebt ontvangen en er telkens kan in terugkijken... zeker de moeite waard.
                Proficat aan allen die hiertoe hebben bijgedragen om dit mogelijk te maken.

                En vergeet niet : het is een zeer luxe, mooi geschenk om te krijgen of te geven, ook voor "niet-fotografen".

                Een kleurrijk, compositorisch goed nieuw jaar toegewenst.

                Hendrik
                Freeze the Ocean of Motion ! Nikon D300 & D700 _ Nikkor AF-x 14-400mm

                Comment


                • #83
                  Re: Book of Fame 2009 ontvangen

                  Oorspronkelijk geplaatst door hbervoets Bekijk bericht
                  Aan alle aktieve medewerkers, leden en niet leden : het allerbeste voor 2010.
                  Het nieuwe jaar, decenium, kan niet stuk als je het nieuwste book of fame hebt ontvangen en er telkens kan in terugkijken... zeker de moeite waard.
                  Proficat aan allen die hiertoe hebben bijgedragen om dit mogelijk te maken.

                  En vergeet niet : het is een zeer luxe, mooi geschenk om te krijgen of te geven, ook voor "niet-fotografen".

                  Een kleurrijk, compositorisch goed nieuw jaar toegewenst.

                  Hendrik
                  Hendrik,

                  bedankt , dit doet deugd als onze inspanningen van het team dit te horen krijgen
                  mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

                  IMac/IPad/Mac Air 
                  D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

                  Comment


                  • #84
                    Re: Bestelling : Book of Fame 2009

                    Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
                    Degenen die van mij een PM ontvangen hebben, die staan op de lijst die ik aan het computerwinkeltje bezorgd heb. Dat zou moeten volstaan.
                    Dat was idd voldoende
                    Ik heb mijn exemplaar vast. Al even in gebladerd, later wat grondiger bekijken.
                    Bedankt aan al wie er aan meegewerkt heeft.
                    Mijn fotowebsite : www.filover.be

                    Comment


                    • #85
                      Re: Bestelling : Book of Fame 2009

                      Ik ben net mijn exemplaar gaan halen in Het Computer Winkeltje van Mechelen.
                      Heel gemakkelijk.
                      Het is weer een zeer mooi boek geworden. Niet enkel om eens rustig te doorbladeren.
                      Maar ook om te leren en ideeën op te doen.
                      Proficiat aan de leden die er een plaatsje in hebben gekregen en bedankt aan de Bof-team om deze te bundelen.

                      Patrick
                      BD0694BE
                      http://pdeco.fotopic.net

                      Comment


                      • #86
                        Re: Bestelling : Book of Fame 2009

                        Hoi Lut en het hele BOF team,
                        hartelijk dank voor de snelle levering van het BOF, als ik afgelopen donderdag niet op pad was geweest, dan had het boek nog onder de boom gelegen!!! Ik heb hem vandaag opgehaald en hem toch nog even onder de boom gelegd, niet zo lang want ik was best nieuwsgierig, kan nog wel een paar avonden vullen met kijken en lezen!
                        Leuk dat er een hand geschreven kerst/nieuwjaars wens in zat van het BOF team!!! Ook van mijn kant de allerbeste wensen voor het jaar 2010 en dat het maar een goed en creatief foto jaar mag worden.

                        Groet, Ton
                        Last edited by Digiton; 28 december 2009, 20:17.
                        De snelste manier om geld te verdienen met fotografie is je camera verkopen!
                        www.tvalk.nl

                        Comment


                        • #87
                          Re: Bestelling : Book of Fame 2009

                          De mijne al gaan afhalen in HCW van mechelen.
                          Wederom een prachtige uitgave
                          Proficiat aan al diegenen die dit mogelijk hebben gemaakt

                          Comment


                          • #88
                            Re: Bestelling : Book of Fame 2009

                            Mijn exemplaar vandaag opgehaald in HCW te Schoten
                            Prima service
                            Prachtig BOF

                            Comment


                            • #89
                              Re: Bestelling : Book of Fame 2009

                              Ik heb mijn BoFjes gisteren afgehaald, en ben niet zo helemaaaal in mijn nopjes, hoewel het natuurlijk een prachtig boek blijft ...

                              Maar het viel me meteen op hoe verdraaid donker alles (niet alleen mijn foto's) uit die prints komt). Een beetje té naar mijn mening.

                              ... enja, vijf keer een foto van mij, vijf keer mijn naam fout gespeld. 'k Zal het maar weer op Carl Huybrechts steken dat de familienaam 'Huybrechts' populair is, maar ik heet nog altijd 'Huybrecht' ...
                              If you always do what you always did, you will always get what you always got.
                              www.sylviehuybrecht.be

                              Comment


                              • #90
                                Re: Bestelling : Book of Fame 2009

                                Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie Huybrecht Bekijk bericht
                                Ik heb mijn BoFjes gisteren afgehaald, en ben niet zo helemaaaal in mijn nopjes, hoewel het natuurlijk een prachtig boek blijft ...

                                Maar het viel me meteen op hoe verdraaid donker alles (niet alleen mijn foto's) uit die prints komt). Een beetje té naar mijn mening.

                                ... enja, vijf keer een foto van mij, vijf keer mijn naam fout gespeld. 'k Zal het maar weer op Carl Huybrechts steken dat de familienaam 'Huybrechts' populair is, maar ik heet nog altijd 'Huybrecht' ...
                                100 keer werd alles overlopen maar 'Huybrechts' is ons niet opgevallen. Sorry

                                wat de helderheid/donkerheid betreft. De drukker gebruikt een internationaal standaard kleurprofiel. Nooit kun je perfect afgaan op wat je op je scherm zit en de uiteindelijke print.
                                Zelf tussen twee schermen is altijd verschil. Soms gebruik ik adobeRGB en sRGB, stevast is er verschil.
                                mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

                                IMac/IPad/Mac Air 
                                D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

                                Comment

                                Working...
                                X