Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bestelling : Book of Fame 2009

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Voorinschrijvingen Book of Fame 2009

    niet de €8 verzendkosten vergeten?

    btw, is de mijne goed over gekomen?
    1DII | 5D | 15 FE | 17-40 | 100 2.8 | 70-200 | 120-300 | 055XDB | NDG 4,8 | ND1000.

    Comment


    • #47
      Re: Voorinschrijvingen Book of Fame 2009

      Voor de zeer ongeduldigen hier op het forum is er heel goed nieuws : ik krijg net een e-mail binnen van Kiala dat Lut voor mij een pakket heeft klaar gemaakt met als inhoud BOFO9......................

      Comment


      • #48
        Re: Voorinschrijvingen Book of Fame 2009

        Klopt : enkele etiketten voor KIALA zijn al klaar, maar de pakjes nog niet.
        Ik ben ermee bezig, maar krijg dat niet allemaal verwerkt voor 't weekend.
        Elke dag weer een stapel, maar de eerste afgewerkte pakjes gaan morgen de deur uit.

        Comment


        • #49
          Re: Voorinschrijvingen Book of Fame 2009

          Oorspronkelijk geplaatst door Grupello Bekijk bericht
          Voor de zeer ongeduldigen hier op het forum is er heel goed nieuws : ik krijg net een e-mail binnen van Kiala dat Lut voor mij een pakket heeft klaar gemaakt met als inhoud BOFO9......................
          Heb net ook een mailtje gehad van Kiala.....pakket bevat BOF09.....en hopelijk ook BOF08. Heb beide besteld.
          Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
          http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

          Comment


          • #50
            Re: Voorinschrijvingen Book of Fame 2009

            BOF09+08: Komt in orde Peter!

            Comment


            • #51
              Re: Voorinschrijvingen Book of Fame 2009

              Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
              BOF09+08: Komt in orde Peter!
              Ha...bedankt
              Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
              http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

              Comment


              • #52
                Re: Voorinschrijvingen Book of Fame 2009

                Vandaag ook een mailtje ontvangen van de kiala service.
                Ik kijk er al naar uit
                Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
                Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

                Comment


                • #53
                  Re: Voorinschrijvingen Book of Fame 2009

                  Hou er rekening mee dat ik niet alles voor het weekend de deur uit krijg!

                  Comment


                  • #54
                    Re: Voorinschrijvingen Book of Fame 2009

                    bij mij zijn ze voor (zuid) West-Vlaanderen ook beschikbaar

                    mail of pm voor afspraak
                    mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

                    IMac/IPad/Mac Air 
                    D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

                    Comment


                    • #55
                      Re: Voorinschrijvingen Book of Fame 2009

                      Worden wij verwittigd als Het Computerwinkeltje (ik heb er eentje gereserveerd in Schoten, denk ik) ook bevoorraad is?
                      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                      Comment


                      • #56
                        Re: Voorinschrijvingen Book of Fame 2009

                        ik vermoed van wel
                        I will harness all available light with super-fast aperture lenses

                        Comment


                        • #57
                          Re: Voorinschrijvingen Book of Fame 2009

                          Wees gerust, ik hou je op de hoogte als de boeken in de HCW's verdeeld zijn.

                          Vanmorgen heb ik 15 pakken voor KIALA BE afgeleverd (22 boeken in totaal).
                          Die zijn dus al onderweg en hopelijk voor Kerstmis op hun bestemming.

                          Comment


                          • #58
                            Re: Voorinschrijvingen Book of Fame 2009

                            hoelang duurt de verzendig naar een kialapunt in Nederland? want dan kan ik een beetje uitrekenen of ie de boom haalt
                            1DII | 5D | 15 FE | 17-40 | 100 2.8 | 70-200 | 120-300 | 055XDB | NDG 4,8 | ND1000.

                            Comment


                            • #59
                              Re: Voorinschrijvingen Book of Fame 2009

                              Zaterdag heb ik de verzendingen voor KIALA NL klaar gemaakt.
                              Deze zal ik maandag in NL gaan afleveren. (onder voorbehoud van de weeromstandigheden!)
                              Ik vrees dat ze niet meer onder de Kerstboom zullen liggen.

                              Mag ik hierbij ook vermelden dat ik niet voor elke zending naar NL zal rijden.
                              Bestellingen en betalingen die ik na maandag ontvang zullen een beetje moeten wachten, tot het weer een rit waard is.

                              Comment


                              • #60
                                Re: Voorinschrijvingen Book of Fame 2009

                                Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
                                bij mij zijn ze voor (zuid) West-Vlaanderen ook beschikbaar

                                mail of pm voor afspraak

                                is het mogelijk om een bestelling naar een HCW te annuleren en het boek rechtstreeks te gaan afhalen? dit omdat ik het dringend nodig heb (kerstcadeau)
                                I will harness all available light with super-fast aperture lenses

                                Comment

                                Working...
                                X