Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Forumstructuur en Forumreglement

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Forumstructuur en Forumreglement

    Hoi iedereen,

    Nu men toch bezig is om de structuur van het forum onder de loep te nemen, had ik graag dit voorstel even op tafel gegooid.

    In het onderdeel 'Fotojournalistiek & Evenementen' vind ik het persoonlijk spijtig dat het percentage concert foto's de andere foto's, die eveneens in deze rubriek thuis horen, volledig in de hoek geduwd worden.

    Concertfoto's interesseren mij niet zo echt, daarentegen de echte journalistieke foto's weer wel. En deze laatste zijn moeilijk uit het grote aanbod te filteren.
    Zou het daarom niet mogelijk zijn om een apart onderdeel te maken voor concertfotografie?

    Voor de rest wens ik ieder te feliciteren met het beheer van deze geweldige website. Gemakkelijk zal het niet zijn (dat andere het tegendeel maar eens bewijzen). In iedere geval mijn beste wensen reeds aan ieder die houd van fotografie.

    Cheers,

    Alex_W
    [FONT=Century Gothic]Canon EOS 7D Mark II * Canon EOS 40D * EF 24-70mm f/2.8 L USM * EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS * Sigma 70-200mm F2.8 DG OS HSM SPORTS * Sigma TELE CONVERTER TC-2001 * Godox V860II & TT600 * Speedlite 430EX

    Comment

    Working...
    X