Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Geen waar Purlut .... de afwezigen hadden deze keer groot ongelijk, zeker weten!
Leer een tekst lezen en haal die niet steeds uit zijn verhoudingen, verbanden.
Mijn tekst slaat op de holle argumentie over die 5 Euro extra die laattijdige beslissers moeten ophoesten.
En of ik gisteren een minder toffe dag zou hebben gehad die niet kan tippen aan Live kan jij niet uit maken.
We verzamelen die presentatie en een aantal andere, en plaatsen die eerstdaags allemaal op de BelgiumdigitalLive site, Sergio.
Ik hoop dat deze dan ook gereserveerd blijven voor de cursisten die deelnamen en niet voor iedereen (zoals ook gezegd door de instructeur). Anders zou ik het nogal oneerlijk vinden dat wij moesten betalen voor info terwijl iemand anders hetzelfde gratis krijgt.
Indien het aan iedereen word gegeven had ik de tijd van de workshop beter aan een andere workshop gegeven.
www.sergioprodi.com Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon!
Oorspronkelijk geplaatst door Sergio_NikonBekijk bericht
Ik hoop dat deze dan ook gereserveerd blijven voor de cursisten die deelnamen en niet voor iedereen (zoals ook gezegd door de instructeur). Anders zou ik het nogal oneerlijk vinden dat wij moesten betalen voor info terwijl iemand anders hetzelfde gratis krijgt.
Indien het aan iedereen word gegeven had ik de tijd van de workshop beter aan een andere workshop gegeven.
Het is niet de bedoeling van Belgiumdigital om deze bestanden voor IEDEREEN ter beschikking te stellen
Comment