Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BelgiumdigitalLive Inschrijvingen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: BelgiumdigitalLive Inschrijvingen

    en hier is de rechtstreekse link

    Comment


    • #32
      Re: BelgiumdigitalLive Inschrijvingen

      En zoals ik altijd zeg en schrijf heeft iedereen steeds gelijk.
      Geen waar Purlut .... de afwezigen hadden deze keer groot ongelijk, zeker weten!
      The quickest way to make money at photography is to sell your camera

      Comment


      • #33
        Re: BelgiumdigitalLive Inschrijvingen

        Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk bericht
        Geen waar Purlut .... de afwezigen hadden deze keer groot ongelijk, zeker weten!
        Leer een tekst lezen en haal die niet steeds uit zijn verhoudingen, verbanden.
        Mijn tekst slaat op de holle argumentie over die 5 Euro extra die laattijdige beslissers moeten ophoesten.
        En of ik gisteren een minder toffe dag zou hebben gehad die niet kan tippen aan Live kan jij niet uit maken.
        https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’être heureux

        Comment


        • #34
          Re: BelgiumdigitalLive Inschrijvingen

          Leer een tekst lezen en haal die niet steeds uit zijn verhoudingen, verbanden.
          Als jij "leert te relativeren" beloof ik in het vervolg al je teksten grondig te analyseren

          Wat bedoel je met steeds? Hoe moet ik dat lezen?
          The quickest way to make money at photography is to sell your camera

          Comment


          • #35
            Cursus Materiaal BelgiumDigital Live

            In de workshop "Photoshop Creatief" zei Kristof Verscheuren, dat hij het cursus materiaal zou vrijgeven via Belgium Digital alleen voor de cursisten.

            Graag zou ik dus weten waar ik deze files kan bekomen.

            mvg
            Sergio
            www.sergioprodi.com
            Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon!

            Comment


            • #36
              Re: Cursus Materiaal BelgiumDigital Live

              Oorspronkelijk geplaatst door Sergio_Nikon Bekijk bericht
              In de workshop "Photoshop Creatief" zei Kristof Verscheuren, dat hij het cursus materiaal zou vrijgeven via Belgium Digital alleen voor de cursisten.

              Graag zou ik dus weten waar ik deze files kan bekomen.

              mvg
              Sergio
              Daarover zal je bericht krijgen, eventjes geduld aub, we moeten nu eventjes onze energie weer opladen
              groetjes linda

              Comment


              • #37
                Re: BelgiumdigitalLive Inschrijvingen

                Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                En of ik gisteren een minder toffe dag zou hebben gehad die niet kan tippen aan Live kan jij niet uit maken.
                Maar of dat de bezoekers van BDlive uw dag een leuker alternatief zouden vinden ook niet

                Ik heb me alvast geamuseerd, veel ge-chit chat
                www.fotofolio.be

                Comment


                • #38
                  Re: Cursus Materiaal BelgiumDigital Live

                  Oorspronkelijk geplaatst door Sergio_Nikon Bekijk bericht
                  In de workshop "Photoshop Creatief" zei Kristof Verscheuren, dat hij het cursus materiaal zou vrijgeven via Belgium Digital alleen voor de cursisten.

                  Graag zou ik dus weten waar ik deze files kan bekomen.

                  mvg
                  Sergio
                  We verzamelen die presentatie en een aantal andere, en plaatsen die eerstdaags allemaal op de BelgiumdigitalLive site, Sergio.
                  BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

                  Comment


                  • #39
                    Re: Cursus Materiaal BelgiumDigital Live

                    Oorspronkelijk geplaatst door baloo Bekijk bericht
                    We verzamelen die presentatie en een aantal andere, en plaatsen die eerstdaags allemaal op de BelgiumdigitalLive site, Sergio.
                    Ik hoop dat deze dan ook gereserveerd blijven voor de cursisten die deelnamen en niet voor iedereen (zoals ook gezegd door de instructeur). Anders zou ik het nogal oneerlijk vinden dat wij moesten betalen voor info terwijl iemand anders hetzelfde gratis krijgt.
                    Indien het aan iedereen word gegeven had ik de tijd van de workshop beter aan een andere workshop gegeven.
                    www.sergioprodi.com
                    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon!

                    Comment


                    • #40
                      Re: Cursus Materiaal BelgiumDigital Live

                      Oorspronkelijk geplaatst door Sergio_Nikon Bekijk bericht
                      Ik hoop dat deze dan ook gereserveerd blijven voor de cursisten die deelnamen en niet voor iedereen (zoals ook gezegd door de instructeur). Anders zou ik het nogal oneerlijk vinden dat wij moesten betalen voor info terwijl iemand anders hetzelfde gratis krijgt.
                      Indien het aan iedereen word gegeven had ik de tijd van de workshop beter aan een andere workshop gegeven.
                      Het is niet de bedoeling van Belgiumdigital om deze bestanden voor IEDEREEN ter beschikking te stellen

                      Comment

                      Working...
                      X