Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shoot

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Shoot

    Oorspronkelijk geplaatst door Stepn Bekijk bericht
    Dus als je ouder dan 55 bent, werkloos of op brugpensioen, met een inkomen onder het gemiddelde en niet in het bezit van een 'geavanceerde digitale reflexcamera', dan word je verondersteld dit boekje niet te lezen.
    War een discriminatie zeg. Dat ze er hun hun g*t mee afkuisen, stelletje snobs!

    Er staat niet specifiek vermeld dat kleuterjuffen dit boekje gaan lezen, mag ik het misschien ook niet lezen dan?
    Het is een "RICHTLIJN"... Jeez, zo kunnen eventuele adverteerders weten welk mogelijk doelpubliek het tijdschrift zal lezen. Zo gaan ze niet nodeloos reclame maken voor Plop omdat verondersteld wordt dat er niet veel 5-jarigen zijn die het gaan lezen.
    Kan toch echt niet zo moeilijk zijn, juist?

    Comment


    • #62
      Re: Shoot

      Oorspronkelijk geplaatst door Stepn Bekijk bericht
      Dus als je ouder dan 55 bent, werkloos of op brugpensioen, met een inkomen onder het gemiddelde en niet in het bezit van een 'geavanceerde digitale reflexcamera', dan word je verondersteld dit boekje niet te lezen.
      War een discriminatie zeg. Dat ze er hun hun g*t mee afkuisen, stelletje snobs!
      Het enige wat men wil duidelijk maken is dat men een kwaliteitsmagazine nastreeft. Iets moeilijk/onverstaanbaar is er helemaal niet aan.
      Canon EOS 5DIII | 24-70 f2.8 L | 70-200 f4 L IS | 50mm f1.8 | 580EXII | en een verlanglijst dat eerder een waslijst is
      BLOG

      Comment


      • #63
        Re: Shoot

        Oorspronkelijk geplaatst door Stepn Bekijk bericht
        Dus als je ouder dan 55 bent, werkloos of op brugpensioen, met een inkomen onder het gemiddelde en niet in het bezit van een 'geavanceerde digitale reflexcamera', dan word je verondersteld dit boekje niet te lezen.
        War een discriminatie zeg. Dat ze er hun hun g*t mee afkuisen, stelletje snobs!
        De wereld is aan de 'dwazen kort van stof'...
        Een beetje genuanceerdheid en een klein beetje achtzaamheid heeft nog nooit iemand kwaad gedaan...
        Greetz, KAriboe
        * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
        Euh... deze quotering is zeer subjectief !

        Comment


        • #64
          Re: Shoot

          Oei, ik voldoe aan het profiel. Zal dan binnenkort maar de eerste editie gaan halen

          Comment


          • #65
            Re: Shoot

            Oorspronkelijk geplaatst door mipstoo Bekijk bericht
            Oei, ik voldoe aan het profiel. Zal dan binnenkort maar de eerste editie gaan halen
            waarom halen...je hebt toch een groene bol?
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #66
              Re: Shoot



              gaan halen in de brievenbus ?

              Comment


              • #67
                Re: Shoot

                Hi... ik heb (eer-?)gisteren het Shoot-vakje aangevinkt bij mijn inschrijvingsgegevens, maar heb nog niets vernomen. Is dat normaal?
                Canon EOS 7D + EF-S 17-55 f2.8 IS USM + EF-S 55-250 f4-5.6 IS

                Comment


                • #68
                  Re: Shoot

                  Ik heb ook niets vernomen, dus neem aan dat het OK is (geen nieuws is goed nieuws?)
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                  Comment


                  • #69
                    Re: Shoot

                    ik heb gisteren men overschrijving gedaan voor BD-lid te worden, ik hoop dat ik nog de eerste uitgave van shoot kan meepikken ...
                    CANON 1000D --- EF-S 18-55 3.5-5.6 --- EF 55-200 4.5-5.6 II USM --- EF 50 1.8 II --- 430 EXII --- Gorillapod SLR ZOOM

                    Comment


                    • #70
                      Re: Shoot

                      Ik zou graag ook BD lid worden

                      Wat moet ik doen?

                      Wil graag ook het eerste magazine van shoot ontvangen.

                      (Heb al proberen mijn gegevens aan te passen, maar er klopt iets niet.)
                      Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
                      Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

                      Comment


                      • #71
                        Re: Shoot

                        Oorspronkelijk geplaatst door PVA Bekijk bericht
                        Ik zou graag ook BD lid worden

                        Wat moet ik doen?

                        Wil graag ook het eerste magazine van shoot ontvangen.

                        (Heb al proberen mijn gegevens aan te passen, maar er klopt iets niet.)
                        http://www.belgiumdigital.com/vzw/inschrijven

                        Je moest wel voor 5 april je toestemming hebben gegeven om het eerste nummer te kunnen ontvangen.
                        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                        Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                        Comment


                        • #72
                          Re: Shoot

                          Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
                          http://www.belgiumdigital.com/vzw/inschrijven

                          Je moest wel voor 5 april je toestemming hebben gegeven om het eerste nummer te kunnen ontvangen.

                          Jammer van het eerste nummer

                          Overschrijving is deze middag reeds uitgevoerd.
                          Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
                          Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

                          Comment


                          • #73
                            Re: Shoot

                            Zo zie je dat het "loont" om VZW-lid te zijn, of alleszins dat je voor je bijdrage aan de vereniging wel wat terugkrijgt.
                            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                            Comment


                            • #74
                              Re: Shoot

                              Als groentje in het vakgebied kijk ik ernaar uit om mijn exemplaat terug te vinden in de press shop!!
                              Sony Alpha700, Sony 16-105, Sigma 105 Macro

                              Comment


                              • #75
                                Re: Shoot

                                En de postduif is geweest. Met nr 1 van Shoot...... Straks eens aan een grondige kijksessie onderwerpen.......
                                Greetzzzzzzzzzzzz......
                                Wonnie
                                www.spectare.be

                                Comment

                                Working...
                                X