Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

    eerste nummer was een shoot in de roos....
    Nikon D70 en D300 + Nikon-Tamron-Tokina tussen 11-400 mm.

    Comment


    • #77
      Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

      De website van Shoot is niet meer bereikbaar?
      Ik kom telkens uit bij Clickx.be

      Comment


      • #78
        Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

        Inderdaad. Hm... wat zou er aan de hand zijn?
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #79
          Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

          Oorspronkelijk geplaatst door Vulture Bekijk bericht
          De website van Shoot is niet meer bereikbaar?
          Ik kom telkens uit bij Clickx.be
          Er zijn netwerkproblemen bij onze host Easyhost waardoor heel wat van onze sites problemen hebben. Er wordt aan gewerkt.

          Comment


          • #80
            Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

            Oorspronkelijk geplaatst door erikdr Bekijk bericht
            Er zijn netwerkproblemen bij onze host Easyhost waardoor heel wat van onze sites problemen hebben. Er wordt aan gewerkt.
            Bedankt voor de update Erik

            Comment


            • #81
              Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

              En blijkbaar is 't probleem opgelost... Ben net op de shoot-site geweest...
              Grtz, Tigra-Boy
              ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

              Comment


              • #82
                Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

                Oorspronkelijk geplaatst door erikdr Bekijk bericht
                Er zijn netwerkproblemen bij onze host Easyhost waardoor heel wat van onze sites problemen hebben. Er wordt aan gewerkt.
                De Easyhost servers staan in de colo van Easynet. En die colo heeft een paar stroomprobleempjes gekend....

                Comment


                • #83
                  Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

                  Beste BD en in het bijzonder Jaja, als founding father, bij toeval stuitte ik op het blad Shoot. Alweer een blad was mijn eerste reactie. Geruime tijd geleden heb ik besloten me nog slechts bij mijn enkele blad (als abonnee) en het kwartaalblad Silvershotz. Echter toen ik mijn oog even liet rusten op 'dat' nieuwe blad zag ik 'ism BelgiumDigital'. Wel verhip dacht ik en tond er mee aan de kassa. Inmiddels bleek dit alweer het tweede nummer te zijn.
                  Jaja ik weet niet wat jij in gedachten had toen je de site begon, maar kan me voorstellen dat het inmiddels heel wat verder gegrepen dan toen gedacht. Ook al ben ik geen trouwe bezoeker meer, toch log ik met plezier in om jou en al die anderen die hebben bijgedragen aan BD te complimenteren en feliciteren!

                  met vriendelijke groet uit Sneek,

                  Jan
                  You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

                  Comment


                  • #84
                    Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

                    Beste Jan, ik ben zeker dat, wanneer ik zeg dat dergelijke posts het hele BD team enorm plezier doen, dat geldt voor alle medewerkers
                    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                    Comment


                    • #85
                      Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

                      Dag Jan,

                      Wel, dat is heel leuk op die manier nog iets van jou te horen
                      Onze geplande "ontmoeting" een aantal jaren geleden in Leeuwarden ging toen spijtig genoeg niet door.
                      En neen Jan, toen we zoveel jaren gelden (10 dus) BD opstartten (met peter, Wim, Sven en nog enkele anderen), toen hadden we zeker niet in gedachten waar we nu zijn.
                      Die 10de verjaardag vieren we met een groots evenement (BelgiumdigitalLive!) op 27 september 2009 in Schelle (tussen antwerpen en Brussel) en ik nodig je nu alvast uit voor dat verjaardagsfeest!
                      Je kan er weldra alles over lezen ...

                      Bedankt voor je message ... en hopelijk tot 27.09.2009

                      Jaja
                      Oorspronkelijk geplaatst door jamonadap Bekijk bericht
                      Beste BD en in het bijzonder Jaja, als founding father, bij toeval stuitte ik op het blad Shoot. Alweer een blad was mijn eerste reactie. Geruime tijd geleden heb ik besloten me nog slechts bij mijn enkele blad (als abonnee) en het kwartaalblad Silvershotz. Echter toen ik mijn oog even liet rusten op 'dat' nieuwe blad zag ik 'ism BelgiumDigital'. Wel verhip dacht ik en tond er mee aan de kassa. Inmiddels bleek dit alweer het tweede nummer te zijn.
                      Jaja ik weet niet wat jij in gedachten had toen je de site begon, maar kan me voorstellen dat het inmiddels heel wat verder gegrepen dan toen gedacht. Ook al ben ik geen trouwe bezoeker meer, toch log ik met plezier in om jou en al die anderen die hebben bijgedragen aan BD te complimenteren en feliciteren!

                      met vriendelijke groet uit Sneek,

                      Jan
                      Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                      Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                      Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                      Comment


                      • #86
                        Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

                        hoikes jaja...

                        nu ik hoop er alvast vlug over te lezen want heb juist gekeken of ik niet moest werken .... en ben idd thuis dus kan ik zeker komen wil de andere bd"ers ook wel es ontmoeten .....
                        thanks hoor
                        [B]CANON EOS R6 mark II BODY, CANON RF 24-50 IS STM, CANON RF 100-400mm F5.6-8 IS USM, CANON RF 14-35 f4 IS USM, Canon Macro EF 100 mm 1:2.8 USM, http://www.eddymoens.be

                        Comment


                        • #87
                          Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

                          Hallo,

                          De planning loopt gesmeerd - de laatste hand wordt gelegd aan alles, dus nog heel even geduld en dan kunnen we het hele dagprogramma presenteren - met alles erop en eraan.
                          En ook de nieuwe ... speciaal voor ... - oeps, nog héél even geduld

                          Jaja

                          Oorspronkelijk geplaatst door eddy_uit_heist Bekijk bericht
                          hoikes jaja...

                          nu ik hoop er alvast vlug over te lezen want heb juist gekeken of ik niet moest werken .... en ben idd thuis dus kan ik zeker komen wil de andere bd"ers ook wel es ontmoeten .....
                          thanks hoor
                          Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                          Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                          Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                          Comment


                          • #88
                            Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

                            Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
                            Dag Jan,

                            Wel, dat is heel leuk op die manier nog iets van jou te horen
                            Onze geplande "ontmoeting" een aantal jaren geleden in Leeuwarden ging toen spijtig genoeg niet door.
                            En neen Jan, toen we zoveel jaren gelden (10 dus) BD opstartten (met peter, Wim, Sven en nog enkele anderen), toen hadden we zeker niet in gedachten waar we nu zijn.
                            Die 10de verjaardag vieren we met een groots evenement (BelgiumdigitalLive!) op 27 september 2009 in Schelle (tussen antwerpen en Brussel) en ik nodig je nu alvast uit voor dat verjaardagsfeest!
                            Je kan er weldra alles over lezen ...

                            Bedankt voor je message ... en hopelijk tot 27.09.2009

                            Jaja
                            Hoi Jaja,

                            Bedankt voor je uitnodiging, zal kijken of het lukt. Die periode is hier nogal hectisch, de nodige verjaardagen en een sportieve dochter (rolstoelbasketbal) maakt dat mijn/onze tijd spaarzaam is. Ik zal de ontwikkelingen in de gaten houden. Los van dit alles, wens ik jou en alle directe betrokkenen heel veel succes en plezier met de voorbereidingen. Voorwaar geen geringe klus dunkt me. In de tussentijd zal ik weer eens wat meer kijken hoe het hier reilt en zeilt!

                            hartelijke groet,

                            Jan

                            PS: bestaan er screendumps van Belgium Digital uit 1999? Een tijdje terug (nu ja vorig jaar) ben ik eens in mijn archieven gaan graven om eens een overzicht samen te stellen van 10 jr. digitale fotografie op basis van onze kinderfoto's. Buitengewoon leuk om dat eens op een rijtje te zien. Mijn allereerste digitale camera: Canon Powershot 600 (0,8 mp). In 2001 was het de Olympus E10 die ons toen samenbracht. Hoe snel is de ontwikkeling gegaan, zowel in ontwikkeling van de digitale camera als Belgium Digital.
                            Last edited by jamonadap; 15 juni 2009, 21:45.
                            You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

                            Comment


                            • #89
                              Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

                              Oorspronkelijk geplaatst door jamonadap Bekijk bericht
                              PS: bestaan er screendumps van Belgium Digital uit 1999?
                              Er zijn online toch wel wat sporen terug te vinden:

                              Website & Forum

                              Comment


                              • #90
                                Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

                                Oorspronkelijk geplaatst door peter Bekijk bericht
                                Er zijn online toch wel wat sporen terug te vinden:

                                Website & Forum
                                Bedankt Peter,
                                Heb al eens even zitten 'zappen'! Hier en daar bespeurde ik ik bij mezelf een gevoel van nostalgie.

                                groeten,

                                Jan
                                You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

                                Comment

                                Working...
                                X