Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

    heb me ook al ingeschreven voor volgende workshops:

    Keuze tijdsblok 1 = 16 (alternatief = 00)
    Keuze tijdsblok 2 = 26 (alternatief = 00)
    Keuze tijdsblok 3 = 00 (alternatief = 00)
    Keuze tijdsblok 4 = 47 (alternatief = 00)

    nog iemand met dezelfde keuzes die ook zal komen? aangezien ik daar alleen zal rondlopen

    nog even afwachten op de betalingsmail en hopelijk kan ik ze allemaal volgen
    Gear: Pentax K20D / 2x Pentax AF360FGZ with Lumiquest Ultrabounce / Pentax DA* 16-50mm f2.8 / Pentax DA* 50-135mm F2.8 / Pentax DA 10-17mm F 3.5-4.5 ED Fisheye / Pentax 50mm F2.8

    Comment


    • Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

      Oorspronkelijk geplaatst door zarekk Bekijk bericht
      nog iemand met dezelfde keuzes die ook zal komen? aangezien ik daar alleen zal rondlopen
      Ik heb andere keuze's gemaakt, maar ik zou me er geen zorgen over maken, 'alleen' zal je niet zijn .
      about.me/stijnv

      Comment


      • Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

        Leuk en vooral interssant programma: ingeschreven & betaald ... kortom zal er zeker bij zijn
        The quickest way to make money at photography is to sell your camera

        Comment


        • Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

          Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk bericht
          Leuk en vooral interssant programma: ingeschreven & betaald ... kortom zal er zeker bij zijn
          Je hebt al betaald? Ik heb nog niets ontvangen over hoeveel ik moet betalen?
          Vriendelijke groeten, Sven
          Nikon D80 + Tokina 12-24 f4 + Tamron 28-75 f2.8 + Nikkor 50mm f1.8 + Nikon SB600 en een Canon Powershot S5 IS.

          Comment


          • Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

            @ Svendc

            je hebt misschien later ingeschreven dan .t billy dus nog een beetje geduld ....

            Comment


            • Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

              Vanmorgen hebben ook wij de betalingsuitnodigingen ontvangen en onmiddellijk het nodige overgemaakt.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment


              • Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

                je hebt misschien later ingeschreven dan .t billy dus nog een beetje geduld ....
                indd. mogelijk want heb inschrijving al een paar dagen geleden verzonden en gisterenavond laat betalingsmodaliteiten ontvangen (+ onmiddelijk overgeschreven om zeker te zijn )
                The quickest way to make money at photography is to sell your camera

                Comment


                • Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

                  Oorspronkelijk geplaatst door linda16093 Bekijk bericht
                  @ Svendc

                  je hebt misschien later ingeschreven dan .t billy dus nog een beetje geduld ....
                  Heb het zonet gekregen, en direct betaald

                  Jaaa, ik ben al wreed ongeduldig!

                  Bedaaankt aan jullie allemaal!
                  Vriendelijke groeten, Sven
                  Nikon D80 + Tokina 12-24 f4 + Tamron 28-75 f2.8 + Nikkor 50mm f1.8 + Nikon SB600 en een Canon Powershot S5 IS.

                  Comment


                  • Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

                    Ook uitnodiging voor betaling ontvangen en onmiddellijk het geld overgeschreven.

                    Comment


                    • Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

                      heb nog nooit met zoveel ongeduld naar een betaling uitgekeken

                      Comment


                      • Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

                        'k Heb een vraagje: Ik ben namelijk minderjarig, mag ik dan ook meedoen aan de workshops?
                        (en jammer dat studio al volzet is, maarja...)
                        Facebook
                        Flickr
                        500px

                        Comment


                        • Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

                          Oorspronkelijk geplaatst door Surione Bekijk bericht
                          'k Heb een vraagje: Ik ben namelijk minderjarig, mag ik dan ook meedoen aan de workshops?
                          (en jammer dat studio al volzet is, maarja...)
                          wij hebben toch nergens een minimumleeftijd vermeld dus ja je kan gerust deelnemen aan om het even welke workshop

                          groetjes linda

                          Comment


                          • Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

                            zojuist betalingsmail gehad, zal morgen worden overgeschreven (spijtig dat men eerste workshop al volzet was, maar dat hoort er bij )
                            Gear: Pentax K20D / 2x Pentax AF360FGZ with Lumiquest Ultrabounce / Pentax DA* 16-50mm f2.8 / Pentax DA* 50-135mm F2.8 / Pentax DA 10-17mm F 3.5-4.5 ED Fisheye / Pentax 50mm F2.8

                            Comment


                            • Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

                              Voor de Twitteraars onder ons ... zeker volgen:
                              @belgiumdigital

                              Hashtags:
                              #BelgiumdigitalLIVE

                              Naar het schijnt is #Sir_bouncealot in top form!
                              www.fotofolio.be

                              Comment


                              • Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

                                Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht
                                Ook uitnodiging voor betaling ontvangen en onmiddellijk het geld overgeschreven.

                                Even mezelf quoten: heb het geld al een tijdje overgeschreven.
                                Krijg je hier een een soort van bevestiging van via e-mail dat het geld succesvol ontvangen is bij BD?

                                Comment

                                Working...
                                X