Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nog geen vzw-lid?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Nog geen vzw-lid?

    Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    hoe kom jij dan aan het groene bolletje?
    grt,bouk.
    ben blij met mijn groen bolletje ...
    nikon coolpix s9100

    Comment


    • Re: Nog geen vzw-lid?

      wanneer krijg ik mijn groen bolleke
      groetjes Ingrid

      Comment


      • Re: Nog geen vzw-lid?

        Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk bericht
        wanneer krijg ik mijn groen bolleke
        Zodra ik je betaling gemarkeerd heb.

        Comment


        • Re: Nog geen vzw-lid?

          Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
          Zodra ik je betaling gemarkeerd heb.
          ok,
          betaling is gisteren via pc banking gebeurd, zal wel volgen
          groetjes Ingrid

          Comment


          • Re: Nog geen vzw-lid?

            Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk bericht
            ok,
            betaling is gisteren via pc banking gebeurd, zal wel volgen
            Ik probeer het tot 10 jan. snel op te volgen, maar ik kan de bank niet voorlopen.
            Na 10 jan. sla ik al eens een dagje over.
            Na 20 jan. wel eens meerdere dagen,
            en eens de lidkaarten verstuurd, dan open ik de rekening nog 1x per week.

            Comment


            • Re: Nog geen vzw-lid?

              voila 't is overgeschreven
              Flickr

              Comment


              • Re: Nog geen vzw-lid?

                Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
                lidgeld gestort voor de eerste keer, maar te vroeg zodat ik bij de betaling de referentie niet kon meegeven die ik via mail ontving, bij deze dan de ref; : 1821
                hoop dat het hiermede ok is (ps wens ook shoot te ontvangen)

                mvg

                spikkesenior
                Ai,
                Ben in al mijn enthousiasme referentienummer vergeten te vermelden(1974).
                Hoop da ik ook shoot ontvangen heb aangeduid
                Grtjs Isa

                Comment


                • Re: Nog geen vzw-lid?

                  Mijn bolleke kan ook weer groen gekleurd worden, ref. ook vergeten

                  Comment


                  • Re: Nog geen vzw-lid?

                    Ook juist betaald. Voor de zekerheid ook mijn Nick name bijgezet.
                    Canon EOS 90D EFS 18-135

                    Comment


                    • Re: Nog geen vzw-lid?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Bewaker Bekijk bericht
                      Ook juist betaald. Voor de zekerheid ook mijn Nick name bijgezet.
                      Da's zeker belangrijk. Als je het registratieformulier correct invult, komt dat ook allemaal wel in orde.
                      Anders krijgen we binnenkort bij BD-mededelingen posts van Lut die er zo uitzien:

                      Hier verschijnen berichten van het BD-team. In dit forum kan je geen nieuwe topics aanmaken, (soms) enkel replies doen. Algemene 'polls' van het teamworden ook in dit forum geplaatst.


                      Hier verschijnen berichten van het BD-team. In dit forum kan je geen nieuwe topics aanmaken, (soms) enkel replies doen. Algemene 'polls' van het teamworden ook in dit forum geplaatst.
                      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                      Comment


                      • Re: Nog geen vzw-lid?

                        Anders krijgen we binnenkort bij BD-mededelingen posts van Lut die er zo uitzien:

                        We zoeken nog naar *************** ?

                        Wie is Debr****** J** ?
                        Oh, ben zowat 200% zeker dat we ook dit jaar weer zo'n berichtjes te zien krijgen ... veel goeie moed Lut
                        The quickest way to make money at photography is to sell your camera

                        Comment


                        • Re: Nog geen vzw-lid?

                          Heb vandaag gestort, de bevestigingsmail voor de inschrijving bleef achter, maar ik kwam op wonderbaarlijke manier aan ref 1914.. even later kreeg ik een mail waarop ref 1916 vermeld stond.. ben even verward nu, maar ik heb in ieder geval gestort. (met abonnement offcourse, maar dat is al doorgegeven, want ik heb al reclamemailtje ontvangen van die gasten)
                          D90, D300s Nikkor 28-80, Nikkor 18-105 VR I, Sigma 70-300
                          www.revolta-pictures.be

                          Comment


                          • Re: Nog geen vzw-lid?

                            Oorspronkelijk geplaatst door Revolta Bekijk bericht
                            ...(met abonnement offcourse, maar dat is al doorgegeven, want ik heb al reclamemailtje ontvangen van die gasten)
                            Euh, ik geef pas de info door na 10 jan.
                            Het reclamemailtje heb je dus via andere bronnen ontvangen.

                            Comment


                            • Re: Nog geen vzw-lid?

                              Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                              Da's zeker belangrijk. Als je het registratieformulier correct invult, komt dat ook allemaal wel in orde.
                              Anders krijgen we binnenkort bij BD-mededelingen posts van Lut die er zo uitzien:

                              Hier verschijnen berichten van het BD-team. In dit forum kan je geen nieuwe topics aanmaken, (soms) enkel replies doen. Algemene 'polls' van het teamworden ook in dit forum geplaatst.


                              http://forum.belgiumdigital.com/f19/...-j-296365.html
                              Hier gaan we dan: http://forum.belgiumdigital.com/f19/...-a-346673.html

                              Comment


                              • Re: Nog geen vzw-lid?

                                hopelijk heb je mijn mailtje ontvangen lut

                                grts
                                Korandoke
                                je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
                                www.korandoke.be

                                Comment

                                Working...
                                X