Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ok,
betaling is gisteren via pc banking gebeurd, zal wel volgen
Ik probeer het tot 10 jan. snel op te volgen, maar ik kan de bank niet voorlopen.
Na 10 jan. sla ik al eens een dagje over.
Na 20 jan. wel eens meerdere dagen,
en eens de lidkaarten verstuurd, dan open ik de rekening nog 1x per week.
Oorspronkelijk geplaatst door spikkeseniorBekijk bericht
lidgeld gestort voor de eerste keer, maar te vroeg zodat ik bij de betaling de referentie niet kon meegeven die ik via mail ontving, bij deze dan de ref; : 1821
hoop dat het hiermede ok is (ps wens ook shoot te ontvangen)
mvg
spikkesenior
Ai,
Ben in al mijn enthousiasme referentienummer vergeten te vermelden(1974).
Hoop da ik ook shoot ontvangen heb aangeduid
Grtjs Isa
Ook juist betaald. Voor de zekerheid ook mijn Nick name bijgezet.
Da's zeker belangrijk. Als je het registratieformulier correct invult, komt dat ook allemaal wel in orde.
Anders krijgen we binnenkort bij BD-mededelingen posts van Lut die er zo uitzien:
Hier verschijnen berichten van het BD-team. In dit forum kan je geen nieuwe topics aanmaken, (soms) enkel replies doen. Algemene 'polls' van het teamworden ook in dit forum geplaatst.
Hier verschijnen berichten van het BD-team. In dit forum kan je geen nieuwe topics aanmaken, (soms) enkel replies doen. Algemene 'polls' van het teamworden ook in dit forum geplaatst.
Heb vandaag gestort, de bevestigingsmail voor de inschrijving bleef achter, maar ik kwam op wonderbaarlijke manier aan ref 1914.. even later kreeg ik een mail waarop ref 1916 vermeld stond.. ben even verward nu, maar ik heb in ieder geval gestort. (met abonnement offcourse, maar dat is al doorgegeven, want ik heb al reclamemailtje ontvangen van die gasten)
Da's zeker belangrijk. Als je het registratieformulier correct invult, komt dat ook allemaal wel in orde.
Anders krijgen we binnenkort bij BD-mededelingen posts van Lut die er zo uitzien:
Comment