Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nog geen vzw-lid?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Nog geen vzw-lid?

    Oorspronkelijk geplaatst door Rohnnyeos400D Bekijk bericht
    Ik wil ook lid worden en ben op zoek hoe ik het juist moet aanpakken.
    Alle hulp is welkom , en ook een mooi 2011 toegewenst aan iedereen op BD.
    misschien kan dit helpen

    groetjes Ingrid

    Comment


    • Re: Nog geen vzw-lid?

      Voor nieuwjaar geld al gestort...zal wel terecht komen zeker

      Comment


      • Re: Nog geen vzw-lid?

        Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk bericht
        misschien kan dit helpen

        http://helpdesk.belgiumdigital.com/
        Had het ondertussen gevonden , maar toch bedankt voor de aangeboden hulp
        Betaling ondertussen gebeurd.
        Zou mijn nickname willen laten aanpassen naar degene die in mijn handtekening staat .
        Shoot zou ook aangevinkt moeten zijn
        Last edited by VDSDigit@l; 1 januari 2011, 17:21.
        Groeten , VDSDigit@l

        Comment


        • Re: Nog geen vzw-lid?

          geldt de aanbieding van gratis shoot abonnement nog bij lid worden voor 8 jan 2011?
          EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
          https://sites.google.com/view/pdh65/

          Comment


          • Re: Nog geen vzw-lid?

            Oorspronkelijk geplaatst door Rohnnyeos400D Bekijk bericht
            ...
            Zou mijn nickname willen laten aanpassen naar degene die in mijn handtekening staat .
            Ticket aanmaken via de Helpdesk. Da's namelijk een job voor onze sys admin(s)

            Oorspronkelijk geplaatst door PDH65 Bekijk bericht
            geldt de aanbieding van gratis shoot abonnement nog bij lid worden voor 8 jan 2011?
            Jazeker. Zelfs tot 10 januari, maar wacht niet te lang.
            Vergeet bovendien niet onderaan het inschrijvingsformulier de checkbox aan te kruisen waarbij de volgende tekst staat:
            (Geldig tot 10/01/2011) Ik wil gebruik maken van mijn VZW-lidmaatschap en wil een voordeel abonnement op "Shoot". Door deze optie aan te vinken geef ik belgiumdigital vzw de toelating om mijn persoonlijke gegevens door te geven aan Minoc Business press nv.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.6.1) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

            Comment


            • Re: Nog geen vzw-lid?

              Lidmaatschap verlengd en overschrijving is net gebeurd.

              Voor de zekerheid: ik wil graag Shoot ontvangen (ik denk dat ik het goed heb aangeduid maar dat dacht ik vorig jaar ook en dat liep blijkbaar mis, gelukkig was er opmerkzame Lut )

              Hopelijk eenmaal de bouw afgerond is terug meer tijd om ook actief deel te nemen.
              Fengari Canon EOS 450D + EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS + EF90-300mm f/4.5-5.6 USM + Canon EF 100mm F2.8 L Macro IS USM (en Canon Ixus 850IS als het wat compacter moet zijn.)
              vroeger op dit forum bekend als wAckO

              Comment


              • Re: Nog geen vzw-lid?

                lidgeld gestort voor de eerste keer, maar te vroeg zodat ik bij de betaling de referentie niet kon meegeven die ik via mail ontving, bij deze dan de ref; : 1821
                hoop dat het hiermede ok is (ps wens ook shoot te ontvangen)

                mvg

                spikkesenior
                nikon coolpix s9100

                Comment


                • Re: Nog geen vzw-lid?

                  @ Lut of andere verantwoordelijke

                  Blijkbaar een foutje gebeurd (nog niet goed wakker zeker)
                  Ik heb net mijn betaling gedaan met referentie 1876 (maar ik heb geen erg gehad in het aanvinken van abb. Shoot maar dit was volgens mij al aangevinkt ? )
                  Doch ik heb tweemaal een mail gehad me referentienrs. 1876 en 1877 maar voor alle duidelijkheid de betaling is dus gebeurt met ref. 1876

                  Sorry voor het ongemak
                  't jaar is weeral goed gestart

                  gts en de beste wensen !
                  Sieg
                  Voor meer foto's ; www.sieg.be

                  Comment


                  • Re: Nog geen vzw-lid?

                    Verdorie....

                    Vorig jaar te vroeg betaald (in Dec).

                    Dit jaar mooi een uitvoerdatum van 3-Jan op de electronische overschrijving gezet, shoot aangevinkt,..... mooi, alleen is dit allemaal gebeurt net voor ik op 29/12 vertrokken ben (en ik ben niet terug in de eerst komende weken....) en dus ook vooraleer ik de mail met de betalingsuitnodiging gekregen had. Betaling gaat dus door zonder referentie 1757. (Lidnummer staat wel in de commentaarlijnen van de betaling)
                    Sorry, volgende jaar beter (hoop ik)
                    Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
                    "Casu Consulto - Modo Fac"

                    Comment


                    • Re: Nog geen vzw-lid?

                      net mijn bijdrage voor de eerste keer overgeschreven.
                      Ik zet nog maar mijn eerste stappen in de fotografie, maar ik heb in de voorbije maanden enorm veel informatie uit dit forum gehaald, en dan vind ik die 30 euro een heel billijke vergoeding daarvoor.

                      Comment


                      • Re: Nog geen vzw-lid?

                        heb ook niet de referentie 1816 vermeld op betaling
                        wel BDnummer en nickname + naam

                        hopelijk komt het goed
                        groetjes Ingrid

                        Comment


                        • Re: Nog geen vzw-lid?

                          Mijn naam en Nick staan er bij, maar de 1775 ref ben ik vergeten.

                          Comment


                          • Re: Nog geen vzw-lid?

                            Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
                            lidgeld gestort voor de eerste keer.
                            hoe kom jij dan aan het groene bolletje?
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                            Comment


                            • Re: Nog geen vzw-lid?

                              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                              hoe kom jij dan aan het groene bolletje?
                              grt,bouk.
                              Sinds 1 januari 2011!

                              Comment


                              • Re: Nog geen vzw-lid?

                                Lut is snel geweest met het uitdelen der bollen!
                                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.6.1) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

                                Comment

                                Working...
                                X