Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nog geen vzw-lid?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Nog geen vzw-lid?

    Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
    Als je van plan bent geband te worden, kan je maar beter geen lid worden...


    Wow... heb net dat hele topic gelezen over dubbele accounts gelezen, en alles wat daarbij hoort. En dan lees ik nu deze vraag... op z'n minst verdacht
    www.indetailfotografie.nl

    Comment


    • #62
      Re: Nog geen vzw-lid?

      Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk bericht


      Wow... heb net dat hele topic gelezen over dubbele accounts gelezen, en alles wat daarbij hoort. En dan lees ik nu deze vraag... op z'n minst verdacht
      Yep! Misschien gaat er eentje nog een extra lap op geven, na zijn exploten in dit topic.

      Men weze gewaarschuwd.
      Vriendelijke groet,

      Jos

      Comment


      • #63
        Re: Nog geen vzw-lid?

        Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
        Yep! Misschien gaat er eentje nog een extra lap op geven, na zijn exploten in dit topic.

        Men weze gewaarschuwd.
        Hehe Jos, vuile tong
        Greetz, KAriboe
        * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
        Euh... deze quotering is zeer subjectief !

        Comment


        • #64
          Re: Nog geen vzw-lid?

          Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
          Hehe Jos, vuile tong
          Greetz, KAriboe
          Sommige klokkenluiders blijven.

          De toekomst zal uitwijzen of dat goed of slecht was.
          Vriendelijke groet,

          Jos

          Comment


          • #65
            Re: Nog geen vzw-lid?

            Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
            Sommige klokkenluiders blijven.
            Weet wel dat - als ik mij goed herinner - de echte klokkenluiders een dikke bult op hunne rug hebben hé Jos. Maar misschien krijgt ge er binnenkort enen op uwen neus !
            * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
            Euh... deze quotering is zeer subjectief !

            Comment


            • #66
              Re: Nog geen vzw-lid?

              Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
              Weet wel dat - als ik mij goed herinner - de echte klokkenluiders een dikke bult op hunne rug hebben hé Jos
              Maakt niet uit, ik geraak toch niet meer van de straat.
              Vriendelijke groet,

              Jos

              Comment


              • #67
                Re: Nog geen vzw-lid?

                Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                Yep! Misschien gaat er eentje nog een extra lap op geven, na zijn exploten in dit topic.

                Men weze gewaarschuwd.
                Ondanks dat het jammer is dat dergelijke ontsporingen hier af en toe voor komen, is het wel grappig om te zien hoe mensen op het net zich zo kunnen laten gaan. Persoonlijk zou ik het niet erg vinden dat iedereen zou moeten inloggen onder zijn persoonlijke naam. Ben er van overtuigd dat er dan veel minder geblaat en meer wol zou zijn, maar big brother toestanden wil ik nu ook weer niet. Dus als iedereen een klein beetje op de regeltjes let, en vooral op zijn taalgebruik (en niet alleen spelling). Het zou de wereld (of toch dit forum) een heel stuk beter maken.

                mvg.
                Brecht
                Twee Olympus bakjes; Enkele Olympus en Sigma bokalen variërend van 14 tot 200mm; Wat lichtjes en een zakje bijhorend speelgoed.

                Comment


                • #68
                  Re: Nog geen vzw-lid?

                  Help....er is toch ook een Nederlandsbankrekeningnummer om op te storten? Ik kan hem nergens vinden, ook niet op het inschrijfformulier (VWZ)
                  Ik wil graag over maken, maar het beligische bankrekeningnummer is te lang

                  Comment


                  • #69
                    Re: Nog geen vzw-lid?

                    sorry....IBANnummer over het hoofd gezien. Geld is overgemaakt

                    Comment


                    • #70
                      Re: Nog geen vzw-lid?

                      Mijn bijdrage is ook gestort! (met plezier trouwens, een heerlijk (leerrijk) forum is dit!)
                      www.mattiaspletinckx.com
                      Nikon D800 - batterygrip, Nikon F100 - batterygrip : Nikkor 28mm 2.8 AF-D, Nikkor 50mm 1.8 AF-D, Nikkor 85mm 1.8 AF-D, Nikkor 105mm 2.8 AF-S Macro, Nikkor 24-70 2.8 AF-S, Nikkor 70-200 2.8 AF-S

                      Comment


                      • #71
                        Re: Nog geen vzw-lid?

                        Ik wil graag lid worden

                        Mar als ik het goed begrijp kan ik pas inschrijven/betalen vanaf 1 januari, juist? (anders betaal ik nog voor 2009)
                        Sony SLT α57 / Sony 16-50 2.8 / Minolta 50 1.4 / Sony 85 2.8 / ...

                        Comment


                        • #72
                          Re: Nog geen vzw-lid?

                          Na 1 januari 2010 betalen, is prima. vergeet dan ook niet om online je lidmaatschap te vernieuwen -> VZW -> Inschrijven ...
                          Als je ook de 6 edities van Shoot wil ontvangen dan moet het wel voor 10 jan. 2010
                          en een vinkje plaatsen bij MINOC op je online formulier.

                          Comment


                          • #73
                            Re: Nog geen vzw-lid?

                            Dus als ik nu al online inschrijf, moet ik na 1 januari nog eens op 'verlengen' klikken? Of gewoon helemaal wachten tot na 1 januari?

                            En ik kan nu ook al betalen, maar geldt dat dan al voor 2010?

                            (ik maak het vast nodeloos complex)
                            Sony SLT α57 / Sony 16-50 2.8 / Minolta 50 1.4 / Sony 85 2.8 / ...

                            Comment


                            • #74
                              Re: Nog geen vzw-lid?

                              Voor 1 januari kan ik geen enkele betaling markeren.
                              't Is voor mij alleen maar extra werk 'om het elders te onthouden'.
                              Dus liefst betalen en inschrijven vanaf 1 jan. 2010

                              Comment


                              • #75
                                Re: Nog geen vzw-lid?

                                Aha ok, dan wacht ik tot dan. Prima

                                Bedankt!
                                Sony SLT α57 / Sony 16-50 2.8 / Minolta 50 1.4 / Sony 85 2.8 / ...

                                Comment

                                Working...
                                X