Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste foto's-Canon 450D

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mijn eerste foto's-Canon 450D

Vorig weekend zondags met 3 collega's naar Lovenjoel geweest en deze foto's er oa gemaakt :

[2de verwittiging: Je mag hier alleen foto's plaatsen die je zelf gemaakt hebt]

Graag jullie mening.
    Is de 1x voor mij.
    Last edited by lut; 16 december 2008, 16:21.

Re: Mijn eerste foto's-Canon 450D

Lees even de forumregeltjes door qua grootte en aantal foto's.

Als je dit hebt aangepast kunnen mensen hun mening beter geven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
      Lees even de forumregeltjes door qua grootte en aantal foto's.

Als je dit hebt aangepast kunnen mensen hun mening beter geven

Ook mijn mening!

Comment

Hierkomt dus gene verder commentaar blijkbaar op

Comment

hoi allemaal, nou ik ben het met je eens de commentaren hier valt wel eens iets van te zeggen,maar gewoon doorgaan met posten je krijgt vanzelf de goeie comments ,over je foto,s de 2de zegt me niet zoveel ,de eerste heeft wel iets vind hem alleen wat flets ,en dat is best een beetje op te halen in ps of zoiets ,ik weet niet waar je over beschikt , qua compo heeft het wel zoveel ,groetjes gijs
          Nikon D7100 Nikon 50mm f1.4 Nikon 70-200 f4 Nikon 18-140 F3,5-5.6 Sigma DG 150-500 f5-6.3 os sb600

Comment

De eerste foto is gemaakt door een collega vanmij op m stand.
            Ben toen op die stand beginnen trekken op zijn aanraden dus...

Comment

Je maakt je toch wat snel druk omdat je geen commentaar krijgt.
              Neem eerst eens wat tijd om wat op het forum te lezen, oa. de forumregels.

Je mag alleen maar posten wat je zelf gemaakt hebt.
              Die collega's zijn vrij om zich ook te registreren en zelf hun foto's te posten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht

Die collega's zijn vrij om zich ook te registreren en zelf hun foto's te posten.
                Ow ow hij heeft die foto gemaakt met mijn toestel!Dus die foto komt niet van hem,maar vanmij,foto 1.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht

Plaats die foto maar terug he!!!
                  Heb het al zelf gedaan!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BmwM3Gtr Bekijk bericht
                    Ow ow hij heeft die foto gemaakt met mijn toestel!Dus die foto komt niet van hem,maar vanmij,foto 1.
                    Ja, maar hij heeft de foto getrokken, ookal is het met jou toestel gebeurd.
                    Dus is de foto van hem.

Comment

Als mijn dochter foto's neemt met mijn 450D dan zijn dat haar foto's en niet die van mij. Zo zijn de foto's die ik maak met jouw toestel van mij en niet van jouw. Héél simpel. Als ik door het rood rij met jouw BMW M3 dan is dat toch ook mijn verkeersovertreding of ga jij die soms betalen??

Comment

Plaats die foto maar terug he!!!
                        Heb het al zelf gedaan!!!
                        Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                        Als mijn dochter foto's neemt met mijn 450D dan zijn dat haar foto's en niet die van mij. Zo zijn de foto's die ik maak met jouw toestel van mij en niet van jouw. Héél simpel. Als ik door het rood rij met jouw BMW M3 dan is dat toch ook mijn verkeersovertreding of ga jij die soms betalen??
                        Potsierlijk
                        Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning - Rich Cook

Comment

@ BmwM3Gtr,

We kunnen best begrijpen dat je als nieuweling hier op het forum niet alles gelezen hebt en opvolgt. Maar als je moedwillig na verwittiging de forumregels negeert, dan vrees ik dat dit forum niet gepast is voor jou.
                          Je krijgt 7 dagen om het hele forum verder te observeren.
                          Indien gewenst, kan je daarna volgens de regels terug deelnemen !

Mod. Lut

Comment

Allemaal goed en wel.
                            Regels zijn er om gevolgd te worden, daar kan ik niets tegen inbrengen.

Maar wat is de waarde van een regel die nooit, op geen enkel manier kan gecontroleerd worden?
                            Ok, we gaan er vanuit dat iedereen eerlijk is. Ben ik ook weeral mee akkoord.

Maar wat was de logica achter die regel? En gaat die logica hier dan wel op?

Als ik op stap ben met mijn vrouw/vader/moeder en die maakt een foto die ik wel speciaal vind, dan kan ik drie dingen doen. 1. doen alsof hij van mij komt en hier posten 2.eerlijk zijn en zeggen wie hem nam en waarom ik hem wil laten zien 3. niets posten.
                            Waarom is 3 het enige aanvaardbare? Mijn vrouw/vader/moeder weten geeneens af van dit forum en zijn hoegenaamd niet geïnteresseerd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                              Als ik door het rood rij met jouw BMW M3 dan is dat toch ook mijn verkeersovertreding
                              Priceless comment (die moek onthouden)

grtz
                              'Keep on Clicking'
                              Pana Lumix FZ50 + Olympus mcon-40 (macro)+ Hama Alpha 60 + Bilora 495 (mini)

Comment

Working...
                              X