Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Een tipje van de sluier van 2009 - en beste wensen ...
Re: Een tipje van de sluier van 2009 - en beste wensen ...
Ook mijn beste wensen voor jou, jaja, en voor de hele BD-crew die weer een heel jaar foto-genieten hebben mogelijk gemaakt hier. En natuurlijk ook voor alle leden en bezoekers een gezond, vruchtbaar en creatief 2009.
Ook van mijnentwege mijn beste wensen aan de volledige crew voor het nieuwe jaar, 1 jaar geen lid geweest, heb vandaag gekeken maar nog niet gevonden waar men kan overschrijven...?
Ook van mijnentwege mijn beste wensen aan de volledige crew voor het nieuwe jaar, 1 jaar geen lid geweest, heb vandaag gekeken maar nog niet gevonden waar men kan overschrijven...?
Ook hier mijn beste wensen 2009 ,en een speciale dank aan al diegene die zicht actief ingezet hebben voor de dagelijkse gang van zaken op BD.
Dat elke wens in vervulling mag gaan in dit jaar, en een boeiend foto jaar toegewenst.
Met vriendelijke groeten, Luc.
eveneens mijn beste wensen voor 2009, ook een bedankje voor de spelers achter de schermen...en misschien een SD voor beginners en onzekere mensen?
die zijn er toch, alle sd zijn toegangkelijk voor beginners, alleen jij moet die eerste stap zetten om eens mee te gaan, er zijn nog nooit voorwaarden gesteld.... en het zal je best bevallen
Ook van mijn kant veel voortgezet succes gewenst met BD. En ook een dikke dankuwel aan alle bestuursleden, medewerkers die BD op rollen doen lopen !
Marleen
De beste wensen voor 2009 aan de hele BD crew en alle andere leden. Ik wens iedereen een zeer goede gezondheid en veel, ja heel veel, pleziere en perfect al of niet officieel georganiseerde SD's.
Comment