Beste Belgiumdigital(vzw)lid,
Het ene jaareinde is het andere niet, dat staat vast.
2008 was op velerlei terreinen een woelig jaar waarin een aantal vaste waarden leken te wankelen of dat effectief deden.
Belgiumdigital bleef echter jullie veilige thuishaven voor digitale fotografie en alles er omheen.
Sterker nog, Belgiumdigital durfde het aan om uit te breiden en te vernieuwen.
Kortom, Belgiumdigital is en blijft een sterk merk en dat kan enkel dank zij jullie lidmaatschap – al dan niet binnen de VZW-gemeenschap.
Belgiumdigital kan onmogelijk voor iedereen het allerbeste doen, maar we doen steeds onze uiterste best om het iedereen zoveel mogelijk naar zijn/haar zin te maken. Dat kan enkel dank zij een gemotiveerde ploeg medewerkers die elke dag weer opnieuw een onmisbare bijdrage levert. In naam van het bestuur maak ik hen hier onze oprechte dank over en ik hoop dat we in 2009 ook weer op hen kunnen rekenen.
2009 wordt een zeer belangrijk jaar voor Belgiumdigital: we vieren dan het 10-jarig bestaan van onze community.
Deze mijlpaal kan uiteraard niet ongemerkt voorbijgaan en een werkgroep is intensief bezig met de voorbereiding ervan.
Naast de decenniumviering staat er nog een ander, zeer belangrijk en innoverend project op stapel waaraan momenteel definitief vormgegeven wordt. De communicatie errond zal je weldra hier kunnen lezen.
Om af te ronden wens ik jullie allemaal een vreugdevol, voorspoedig, gezond en creatief 2009, een jaar waarin Belgiumdigital ook weer hoopt een plaatsje te mogen innemen ….
Belgiumdigital is een blijvende waarde, eentje die nog versterkt zal worden, wacht maar af ...
Jaja
Voorzitter Belgiumdigital VZW
Namens het bestuur van Belgiumdigital VZW
Comment