Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Droevig nieuws....

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: Droevig nieuws....

    Heel veel sterkte in deze moeilijke tijden aan jou , uw zoon en de familie ....

    Wendy en fam .

    Comment


    • #77
      Re: Droevig nieuws....

      Heel veel sterkte voor uw zoon en jullie allemaal in deze vreselijke tijden

      Comment


      • #78
        Re: Droevig nieuws....

        Veel sterkte toegewenst, dit is het ergste dat je als man/vader kan overkomen


        Glenn
        Mijn site...
        vandaelefotografie.be
        * BD0916BE *

        Comment


        • #79
          Re: Droevig nieuws....

          mijn innige deelneming, en veel sterkte toegewenst!
          Canon 5D3 + 5D4 + EOS R ; Canon 16-35 f/2.8 III ; Canon 24-70 f/2.8 II ; Canon EF-70-200 L F2.8 II IS; Canon 35mm 1.4 II ; Sigma 50 mm 1.4 ; Canon EF 85mm 1.8; Canon EF 100mm 2.8 Macro; Sigma 15 mm fisheye ; 3 x 600EX-RT II

          Comment


          • #80
            Re: Droevig nieuws....

            Mijn deelneming bij deze droevige gebeurtenis. Veel sterkte toegewenst.

            Comment


            • #81
              Re: Droevig nieuws....

              Mijn oprechte deelneming , veel sterkte aan de familie.

              CANON 1DX - CANON 5D MKIII - CANON eos R - EF 35 1.4L - EF 50 1.4 - EF 85 1.2L - EF 135 2.0L - EF 24 - 70 2.8L - EF 70-200 2.8 IS II - EF 16-35 4.0L - 600EX RT - 430EX RT

              Comment


              • #82
                Re: Droevig nieuws....

                Medeleven hoeft geen einde te kennen.
                Toch krijg ik hier de indruk dat men niet gezien heeft dat dit topic al gestart is in maart 2008.

                Peter, familie en vrienden, zullen intussen al een eind van de moeilijke weg afgelegd hebben. Je wil, je wens, je kunnen ... maken onvoorspelbaar hoe je deze moeilijke wegen zal bewandelen. We hopen elke dag dat je niet blijft stilstaan maar verder wandelt, hoe moeilijk ook.
                Misschien vindt Peter de moed om ons op de hoogte te houden.
                Het medeleven leeft verder ...

                Comment


                • #83
                  Re: Droevig nieuws....

                  Heel veel sterkte toegewenst in de moeilijke periode.

                  Sterkte Willem
                  Durf bijna niks meer te zeggen

                  Comment


                  • #84
                    Re: Droevig nieuws....

                    Peter laat weten dat we het topic best sluiten.

                    Dit wil Peter nog met jullie delen:

                    "Beste mensen,

                    Mijn oprechte dank aan iedereen die aan ons dacht, ons schreef, met ons meevoelt. De voorbije maanden zijn zwaar geweest, in eerste instantie voor mijn zoon, de ouders en naasten van mijn zoons vriendinnetje en uiteraard ook voor mezelf. Echter, ondertussen zijn we allen gestart nieuwe paden te bewandelen en gaan we door met leven, soms met veel moed, soms al eens met de moed in onze schoenen, maar altijd mét moed.

                    Met vriendelijke groeten,

                    Peter"
                    Er zullen vast en zeker nog moeilijke momenten volgen. Veel sterkte om steeds weer met nieuwe moed de drempels te passeren.

                    Comment

                    Working...
                    X