Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Droevig nieuws....

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Droevig nieuws....

    Als MUGverpleegkundige kom ik maar al te vaak in contact met drama's van die aard. Ondanks het feit dat ik dit beroep al meer dan 20 jar uitvoer, blijft het toch soms moeilijk te verteren.
    Hoop dat het in orde komt met je zoon, en mijn medeleven bij het overlijden van zijn vriendin. Mijn gedachten gaan uit naar jullie en allen die erbij betrokken zijn!
    Sony RX10 Mark IV
    nog een fijne dag verder!
    Guido

    Comment


    • #47
      Re: Droevig nieuws....

      Ook ikzelf kom beroepsmatig vaak met verkeerslachtoffers in contact. Dikwijls meteen na het ongeval maar vaak blijf ik ze nog een hele tijd af en toe terug zien. Na al die jaren blijft het me vaak aangrijpen. Ook nu weer, als ik dit lees.
      Ik wens U, Uw zoon, de families en allen die jullie genegen zijn alvast veel sterkte toe. Sterkte bij het aanvaarden van het verlies van je zoons vriendin en veel sterkte bij het herstel van Uw zoon.
      SITE: http://www.xraypictures.be
      FOTOBLOG: http://xraypictures.wordpress.com

      Comment


      • #48
        Re: Droevig nieuws....

        Ik wens jullie veel warmte en steun van elkaar en de nodige kracht om ondanks de pijn van het verlies de schoonheid van het bestaan terug te vinden...
        Veel moed.
        Kariboe
        * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
        Euh... deze quotering is zeer subjectief !

        Comment


        • #49
          Re: Droevig nieuws....

          Heel veel sterkte!
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • #50
            Re: Droevig nieuws....

            Een oprechte en innige deelneming, sterke bij het dragen van jullie verdriet.

            duindistel

            Comment


            • #51
              Re: Droevig nieuws....

              ... veel sterkte in deze moeilijke tijden ...

              Dimitri
              Canon & Tamron

              Comment


              • #52
                Re: Droevig nieuws....

                Hallo beste mensen,

                Nogmaals mijn dank aan jullie voor de mooie woorden...

                Voor mezelf heb ik ondertussen een middel gevonden om om te gaan met de dood van Nathalie. Hoe bizar het ook mag klinken, ik heb een url geregistreerd onder de naam die haar vriendenkring aan haar gaf en daar een kleine hosting aan gebonden. Dit geeft mij de mogelijkheid een site te creëren ter herinnering aan Nathalie. Een gegeven dat blijkbaar ook fel geapprecieerd wordt door familie, vrienden en mijn zoon, gelet het aantal bezoekers dat de site krijgt en het aantal opmerkingen dat men er nalaat.
                Mijn idee was een site te creëren, uiteraard ter herinnering aan Nathalie, een plaats waar familie, vrienden en kennissen kunnen komen als ze het even moeilijk hebben en kunnen kijken naar haar foto's, of voor het lezen van de "stille getuigenissen" die familie en vrienden achtergelaten hebben in de vorm van tekst.

                Voor mijn zoon lukt het evenwel nog niet, nog dagelijks is het heel zwaar voor hem, iets wat niet meer dan normaal is in mijn ogen, tenslotte zijn we nog maar net een maand verder en sijpelt de harde realiteit nog maar anderhalve week goed binnen dat Nathalie niet meer terugkomt.

                Met vriendelijke groeten.

                Comment


                • #53
                  Re: Droevig nieuws....

                  Ik ben ondertussen die site al eens gaan bezoeken, en zelfs al kende ik haar niet persoonlijk, de getuigenissen zijn zeer pakkend, ik heb ze nog niet allemaal gelezen omdat ik zelf na het lezen van enkele posts het heel erg moeilijk kreeg.
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                  Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                  Comment


                  • #54
                    Re: Droevig nieuws....

                    Hey juppekes

                    Waar kunnen we die site bekijken aub
                    Bootjes

                    Comment


                    • #55
                      Re: Droevig nieuws....

                      sterkte
                      Vincent blogt

                      Comment


                      • #56
                        Re: Droevig nieuws....

                        Veel sterkte.

                        Comment


                        • #57
                          Re: Droevig nieuws....

                          Veel sterkte in deze zware tijd.

                          Wim
                          "The important thing is not the camera but the eye..............

                          but the camera helps "

                          Comment


                          • #58
                            Re: Droevig nieuws....

                            Mag ik je heel veel sterkte toewensen.

                            Comment


                            • #59
                              Re: Droevig nieuws....

                              Met het diepste respect alle sterkte toegewenst.

                              Comment


                              • #60
                                Re: Droevig nieuws....

                                Innige deelneming!
                                Dikke knuf! Eve'ke -xxx-
                                Canon EOS450D - EF-S 18-55 | Sigma 150mm F2.8 APO MACRO DG
                                Check: www.rediers.be/gallery - gratis fotoalbums met "direct linking"

                                Comment

                                Working...
                                X