Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Komt er ook een book of fame 2008?
Kan niet wachten hoor!
Daar wordt ondertussen al aan gewerkt, de voorbereidingen zijn toch al bezig.
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Gisteren voor aanvang van de SD-strobisten in Olen/Teunenberg, met grote bewondering gekeken naar deze prachtige uitgave. Gelukkig hadden enkele 'trouwen' nog exemplaren bij, en die waren snel uitverkocht. Ik hoorde bij de gelukkigen
Gisteren avond nog fijn nagenoten van dit unieke werk! Proficiat
Is er nog één exemplaar beschikbaar ? Indien ja zou ik dat bvb kunnen afhalen (en betalen?) in diepenbeek. Opsturen mag eventueel ook hoor.
Alvast bedankt
Ajuin, als het goed is ligt mijn boek nog steeds bij jou. Door drukte etc uit het oog verloren, heb je keer bericht gestuurd maar is toen niks meer van gekomen. Kan ik het nog steeds bij je ophalen?
ik heb nu ongeveer het boek een weekje in mijn bezit en het is gewoon prachtig. Regelmatig neem ik in een boekenwinkel wel eens een fotoboek in de hand en nog nooit ben ik zo verbaasd geweest als bij het BOF. Prachtig werk is dit. Ik reserveer alvast het BOF editie 2008.
Canon EOS 650D, Canon EFS 18-55mm IS 3,5-5,6, Canon EF 50mm f/1.8 II, Tamron 28-75/2,8 Macro, Tamron 75-300mm, Sigma 105mm f/2.8 EX DG Macro, speedlite 430EX
Komt elke foto van de HOF uit 2008 in de BOF?
Dat zou ik graag eens willen weten.
Dat kan, maar is afhankelijk van
- het aantal geselecteerden die hun foto('s) ook toelaten in het boek.
- de max. capaciteit die in het boek kan opgenomen worden.
Het is misschien een beetje een onbeleefde vraag naar de betrokken BD'ers toe,
maar hoe ver staat het eigenlijk met de voorbereidingen voor het BoF-2008?
't Is maar uit nieuwsgierigheid dat ik het vraag, misschien mis ik ergens een topic daarover.
Comment