Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Book of Fame 2007

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Book of Fame 2007

    stomme vraag misschien ( maar ja die moeten er ook zijn)
    Mensen die door omstandigheden (ik onder andere heel rare uren op werk)
    het boek niet kunnen afhalen kunnen die dat ergens melden ?
    Bedankt alvast voor het harde werk
    Ik zal ooit zonder fout leren schrijven

    Comment


    • Re: Book of Fame 2007

      Oorspronkelijk geplaatst door eric schroeyen Bekijk bericht
      Mensen die door omstandigheden (ik onder andere heel rare uren op werk)
      het boek niet kunnen afhalen kunnen die dat ergens melden ?
      ....Eric, je woont toch niet ver van Lut vandaan dacht ik. En Lut is toch dag en nacht met BD bezig, dus dat moet toch lukken hé.
      Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
      Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

      Comment


      • Re: Book of Fame 2007

        1'tje besteld en onmiddellijk betaald! ;-)

        Greetz,
        MmS aka Mathieu
        Nikon D80 || Nikkor AF DX ED 10.5D/F2.8G || Nikkor AF-S DX ED-IF 12-24/F4G || Nikkor AF-S ED-IF 28-70/F2.8 || Nikkor AF-S ED-IF VR 70-200/F2.8 || Nikkor AF 50D/F1.8 || Nikkor AF-S DX ED-IF VR 18-200/F3.5-F5.6

        Comment


        • Re: Book of Fame 2007

          Ook enkele exemplaren besteld en reeds overgeschreven...
          En ik zie dat het zuiden van West-Vlaanderen nog niet echt een afhaalpunt heeft - indien nodig kan dat dus bij Kariboe (nabij Kortrijk). Ik hoor het wel...
          Greetz, Kariboe
          * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
          Euh... deze quotering is zeer subjectief !

          Comment


          • Re: Book of Fame 2007

            Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
            ....Eric, je woont toch niet ver van Lut vandaan dacht ik. En Lut is toch dag en nacht met BD bezig, dus dat moet toch lukken hé.
            Inderdaad , maar ik moet meestal werken als de meeste mensen tuis zijn.
            ( meestal 's avonds en ook elke zaterdag) . Dus voor mij is opsturen de gemakkelijkste oplossing
            Ik zal ooit zonder fout leren schrijven

            Comment


            • Re: Book of Fame 2007

              Ook 2 ex. besteld en betaald hier

              Comment


              • Re: Book of Fame 2007

                Mogen we weten hoeveel boeken er al besteld zijn?
                Niet dat ik nieuwsgierig ben ofzo
                ...Nikon D70S, Nikon D300, hoop glaswerk, flitsje...

                http://www.esveaa.be

                Comment


                • Re: Book of Fame 2007

                  Dit weekend zitten we over 200 bestelde en betaalde boeken in voorverkoop... er worden er maar 500 gedrukt.

                  Ik vermoed dat er nog redelijk veel mensen gaan bestellen als ze het boek in het echt gezien hebben... het wordt een dikke turf van meer dan 2 cm dik en dat op bijna A4 formaat... het gewicht zal ook de moeite zijn!
                  Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

                  Comment


                  • Re: Book of Fame 2007

                    Oorspronkelijk geplaatst door Wim Bekijk bericht

                    Ik vermoed dat er nog redelijk veel mensen gaan bestellen als ze het boek in het echt gezien hebben... het wordt een dikke turf van meer dan 2 cm dik en dat op bijna A4 formaat... het gewicht zal ook de moeite zijn!
                    Nou hou maar op
                    Ik kan bijna niet meer wachten
                    Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

                    Comment


                    • Re: Book of Fame 2007

                      Oorspronkelijk geplaatst door Wim Bekijk bericht
                      Dit weekend zitten we over 200 bestelde en betaalde boeken in voorverkoop... er worden er maar 500 gedrukt.

                      Ik vermoed dat er nog redelijk veel mensen gaan bestellen als ze het boek in het echt gezien hebben... het wordt een dikke turf van meer dan 2 cm dik en dat op bijna A4 formaat... het gewicht zal ook de moeite zijn!
                      Hardcover gebonden?
                      Softcover gebonden?
                      Hardcoer gelijmd?
                      Softcover gelijmd?

                      ?

                      Eigenlijk wel jammer dat er geen bevestiging van de bestelling c.q. ontvangst van het bedrag opgestuurd wordt. Meestal is dat wel netjes bij een bestelling, en bovendien weten we dan dat alles goed is verlopen. Het zou frustrerend zijn als achteraf alles verkocht is en jij hebt er geen ontvangen omdat de betaling niet binnen is gekomen.
                      Toch?
                      Misschien mag ik dat nog verzoeken?
                      meer over mijn fotografie is te vinden op
                      http://www.nandoonline.com

                      Comment


                      • Re: Book of Fame 2007

                        Oorspronkelijk geplaatst door azhrarn Bekijk bericht


                        Eigenlijk wel jammer dat er geen bevestiging van de bestelling c.q. ontvangst van het bedrag opgestuurd wordt. Meestal is dat wel netjes bij een bestelling, en bovendien weten we dan dat alles goed is verlopen. Het zou frustrerend zijn als achteraf alles verkocht is en jij hebt er geen ontvangen omdat de betaling niet binnen is gekomen.
                        Toch?
                        Misschien mag ik dat nog verzoeken?
                        Hier kan ik me wel in vinden.
                        Ik vroeg me vandaag toevallig nog af of de betaling wel op de goede plek zit.
                        Er word verder niets bevestigd.
                        Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

                        Comment


                        • Re: Book of Fame 2007

                          Ook betaling uitgevoerd.
                          Nikon

                          Comment


                          • Re: Book of Fame 2007

                            Allen, we proberen zo snel mogelijk naar iedereen die besteld heeft een bevestiging te sturen. Blijf dit topic nog even volgen, dan houden we jullie via deze weg ook op de hoogte
                            Nikon D700 - Fuji S3 Pro / Nikkor 24-70 2.8 / Tokina 100 2.8 / Nikkor 50 1.8 / Sigma 70-200 2.8 / SB-600 - SB-26 /
                            Mijn foto's
                            Mijn blogje

                            Comment


                            • Re: Book of Fame 2007

                              Oorspronkelijk geplaatst door azhrarn Bekijk bericht
                              Hardcover gebonden?
                              Softcover gebonden?
                              Hardcoer gelijmd?
                              Softcover gelijmd?

                              ?
                              Garengenaaid met hardcover van 2,5mm
                              De cover is dus al 2x 2.5mm dik, het binnenwerk zal zeker 200mm zijn (150 gr papier) dus dat maakt al snel 2.5cm dik boek op ongeveer A4 formaat (iets breder maar iets minder hoog)... zoek maar eens zo'n boek in de kast...

                              Heb hier even een kookboek genomen dat deze afmetingen/pagina's heeft en ik kom aan één kilo en half![/QUOTE]
                              Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

                              Comment


                              • Re: Book of Fame 2007

                                Heb daarnet ook overgeschreven. Ben van West-Vlaanderen en als ik het goed heb kan ik m'n exemplaar afhalen bij Skitch - Brugge. Krijg ik dan bericht wanneer dit kan? Niet om jullie op te jagen hoor. Gewoon praktisch.

                                Alvast bedankt,
                                M.

                                Comment

                                Working...
                                X