Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Op Algemene Vergadering vandaag heeft Feb ons proberen te overtuigen om BoF aan te schaffen ... je bent er in geslaagd dus Feb, de sneak-preview van 2 blz. zag er geweldig goed uit en ik bestel er direct eentje
The quickest way to make money at photography is to sell your camera
Op Algemene Vergadering vandaag heeft Feb ons proberen te overtuigen om BoF aan te schaffen ... je bent er in geslaagd dus Feb, de sneak-preview van 2 blz. zag er geweldig goed uit en ik bestel er direct eentje
Tijdens de AV werd vandaag de lay-out van het Book of Fame gepresenteerd, uiteraard willen we dit de BD-leden niet onthouden:
de Rvb en het BoF-team.
Allereerst even stellen wat voor prachtig initiatief ik dit vind en hoedje af voor allen die hier aan meewerken.
toch een piepkleine opmerking over de layout: in de titel (kaft van het boek) komt 2x het gebruik van het woord "OF" uit "Book of Fame" naar voor. 1x letterlijk, en 1x ingekleurd.
Lijkt me wat dubbelzinnig om zo de "OF" 2x naar voren te schuiven.
Ik zou zeggen: maak daarin je keuze - letterlijke OF of ingekleurde.
Mijn voorkeur: ingekleurde versie, maar dan iets duidelijker ingekleurd
Allereerst even stellen wat voor prachtig initiatief ik dit vind en hoedje af voor allen die hier aan meewerken.
toch een piepkleine opmerking over de layout: in de titel (kaft van het boek) komt 2x het gebruik van het woord "OF" uit "Book of Fame" naar voor. 1x letterlijk, en 1x ingekleurd.
Ik zou zeggen: maak daarin je keuze - letterlijke OF of ingekleurde.
Mijn voorkeur: ingekleurde versie, maar dan iets duidelijker ingekleurd
Voor de rest prachtige layout
CvdB heeft misschien wel een punt om over na te denken
...
Voor de rest prachtige layout
allereerst dank je voor 't kompliment
de versie die feb liet zien is een eerst draft.
terwijl jullie gezellig zaten te vergaderen hebben wim en ik
het ontwerp nog wat bijgewerkt en op punt gesteld.
de of/oF questie is daar ook ter sprake gekomen, en we
hebben gekozen de "letterlijke" of minder prominent te plaatsen.
Comment