Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
979-5397575-15
Belgiumdigital vzw, Book of Fame
Dooistraat 16, 3590 Diepenbeek
IBAN: BE83 9795 3975 7515
BICS: ARSPBE22
Ik neem aan dat ik hier het boek gewoon kan afhalen (woon er enkele km van), of moet ik toch een bestelling plaatsen? Indien afhaling, moet ik dan ergens een afspraak maken?
Ik neem aan dat ik hier het boek gewoon kan afhalen (woon er enkele km van), of moet ik toch een bestelling plaatsen? Indien afhaling, moet ik dan ergens een afspraak maken?
Dat kan, maar pas na de release begin december, de prijs zal dan eveneens hoger liggen:
Na de voorinschrijvingsperiode, dus na 15/11 zullen volgende prijzen worden gehanteerd:
€35 voor vzw-leden
€40 voor niet vzw-leden
Nu kan je het als niet vzw-lid met voorinschrijving reeds voorbestellen voor 35€, afhalen is dan vanaf begin december mogelijk.
één boek, + lidmaatschap 2007 (dus tot eind 2007)
je stort €40 op rknr. 979-5397575-15
met de mededeling "1 ex. BoF07 / demeyereg / vzw-lidmaatschap"
mm
Bedankt mm.
Voila, is gebeurd, vanaf wanneer ben ik nu lid ? en krijg ik nu ook zo een mooi BD tekentje vóór mijn naam ?
Een afhaalpunt in West Vlaanderen zal ik hier wel ergens te weten komen zeker
Bedankt mm.
Voila, is gebeurd, vanaf wanneer ben ik nu lid ? en krijg ik nu ook zo een mooi BD tekentje vóór mijn naam ?
Een afhaalpunt in West Vlaanderen zal ik hier wel ergens te weten komen zeker
Je bent lid vanaf het moment dat de betaling op de rekening van BD zichtbaar is, daarna wordt Ludo ( admin ) verwittigd die de groene bolletjes verdeelt, maar dat kan soms heel even duren, ik probeer er wat vaart achter te zetten, ok?
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Ik denk wel dat je er rekening mee moet houden dat ze een persoonlijke mening neerpent. Persoonlijk vind ik het "vergaarbak"-idee net goed, je kan voor zowat alle situaties ideeen opdoen
Oorspronkelijk geplaatst door bellybouncerBekijk bericht
zijn er al afhaalpunten voorzien ??
voor mij 1-tje in Antwerpen graag ... ; bedrag werd enkele dagen geleden overgeschreven ...
Hier staan de reeds bekende afhaalpunten, intussen zullen er waarschijnlijk nog bijgekomen zijn.
Standaard Re: Book of Fame 2007
Voor wat betreft afhaalposten, deze zijn ondertussen al bekend, meerdere volgen in principe nog (we werken eraan), hier zal je je boek kunnen afhalen, weliswaar steeds na afspraak:
West-Vlaanderen
Skitch - Brugge
Oost-Vlaanderen
Feb - Temse
mm - Gent
ptah_be - Dendermonde
Antwerpen
ajuin - Borsbeek
Limburg
lut - Diepenbeek
Vlaams-Brabant
sugar - Tienen
yowan-kenobi - Ninove (Aalst, Halle en omgeving)
hesy - Leuven
Voor wat betreft verzending:
België
Volgende is mogelijk:
De Post:
- Verpakking PostPac L - 1,45 €
- Verzending binnen België - 4,30 €
Dus totaalverzending = 5,75 €
Voor de afhalers, is het Book of Fame niet speciaal verpakt.
Comment