Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Belgiumdigital Book of Fame - INTERESSEPEILING - Enquête

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #91
    Re: Belgiumdigital Book of Fame - INTERESSEPEILING - Enquête

    Ik ben fier als ik in de HoF geraak. Dat boek vind ik persoonlijk eerder BD-reclame, geen reclame voor de fotograaf...
    Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
    Focaldesign

    Comment


    • #92
      Re: Belgiumdigital Book of Fame - INTERESSEPEILING - Enquête

      Ah, kun je al inschrijven misschien ?

      Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
      Er zal waarschijnlijk wel een kleine reserve zijn, maar een goeie raad, wacht toch maar niet te lang om in te schrijven . . .
      Albums : http://fotografiepeterderycke.be
      Losse fotos : https://500px.com/lightyear63

      Comment


      • #93
        Re: Belgiumdigital Book of Fame - INTERESSEPEILING - Enquête

        Oorspronkelijk geplaatst door Faan Bekijk bericht
        Ik ben fier als ik in de HoF geraak. Dat boek vind ik persoonlijk eerder BD-reclame, geen reclame voor de fotograaf...
        Misschien toch even vermelden dat het idee voor het BOF NIET van het bestuur uit ging maar wel van de leden hier op het forum . . .
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

        Comment


        • #94
          Re: Belgiumdigital Book of Fame - INTERESSEPEILING - Enquête

          Oorspronkelijk geplaatst door Faan Bekijk bericht
          Ik ben fier als ik in de HoF geraak. Dat boek vind ik persoonlijk eerder BD-reclame, geen reclame voor de fotograaf...
          Waarom moet dat reclame zijn voor de fotograaf?

          Waarom mag het geen reclame zijn voor BD en als dat nog zo was
          wat zou dan daaraan fout zijn?
          Wie zegt jou dat dit de intentie is?

          Ook als je korting zou krijgen dan verandert dit totaal niks aan hetgeen je zegt

          Wees blij en content dat men dit initiatief heeft genomen...
          Dit fotoboek is er voor iedereen zoals BD er is voor iedereen.

          Ik hoop ook dat iedereen inziet dat je aan zo'n fotoboek veel meer
          zal hebben of veel meer zal kunnen 'profiteren' dan van veel andere boeken
          over fotografie (en van al de rest wat er in dit genre op de markt is).
          En dan heb ik het meer over de technische informatie plus de omstandigheden
          waarbij de foto's gemaakt zijn.
          Dat krijg je zomaar cadeau
          In veel andere boeken heb je er het raden naar....en die boeken zijn nog eens
          peperduur.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • #95
            Re: Belgiumdigital Book of Fame - INTERESSEPEILING - Enquête

            Dat de BoF niets met het bestuur te maken had wist ik niet, mijn stelling is dus niet correct, mijn excuses.

            Ja, ik heb er geen probleem mee Theokus, ik ben eveneens van mening dat men meer leert op andere manieren dan via die peperdure boekjes. Maar ik ging er van uit dat de BoF een initiatief was van BD zelf, om zo de VZW-kas te spijzen. Dan had ik een korting voor de fotografen die een contributie hebben hierin niet slecht gevonden.
            Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
            Focaldesign

            Comment


            • #96
              Re: Belgiumdigital Book of Fame - INTERESSEPEILING - Enquête

              Faan, nu begrijp ik je reactie een stuk beter . . . als je uit verschillende standpunten vertrekt, krijg je dus natuurlijk ook verschillende conclusies . . . bedankt voor je rechtzetting . . .
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

              Comment


              • #97
                Re: Belgiumdigital Book of Fame - INTERESSEPEILING - Enquête

                Oorspronkelijk geplaatst door Faan Bekijk bericht
                Dat de BoF niets met het bestuur te maken had wist ik niet, mijn stelling is dus niet correct, mijn excuses.

                Ja, ik heb er geen probleem mee Theokus, ik ben eveneens van mening dat men meer leert op andere manieren dan via die peperdure boekjes. Maar ik ging er van uit dat de BoF een initiatief was van BD zelf, om zo de VZW-kas te spijzen. Dan had ik een korting voor de fotografen die een contributie hebben hierin niet slecht gevonden.
                Aaah, okee Faan
                Och, kijk, dat zijn dingen die kunnen gebeuren he.
                Niet iedereen heeft zoveel tijd om alles te lezen op BD zoals ikke
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment


                • #98
                  Re: Belgiumdigital Book of Fame - INTERESSEPEILING - Enquête

                  het BoF is inderdaad een initiatief van enkele leden.
                  de vzw-RvB geeft ons wel steun daarin, waarvoor dank, want
                  zonder die steun zou het héél moeilijk zijn dit initiatief te realiseren.

                  gisteren is er dus de tweede meeting geweest, en daar heeft het BoF-team
                  dus ook de RvB op uitgenodigd, om één en ander te bespreken, en ik moet
                  zeggen dat we (BoF-team én vzw-RvB) met een heel goed gevoel huiswaarts
                  zijn gekeerd. de BoF komt er, en nagenoeg aan ALLE items uit de poll wordt
                  tegemoet gekomen! is dat niet schoon?

                  iedereen die tussen 1 juli 2006 en 30 juni 2007 minstens één foto in den HoF
                  heeft gekregen, zal tussen volgende week en ergens eind augustus worden
                  aangeschreven. dus: kijk alvast eens of je ertussen staat, hou je PM-brievenbus
                  in de gaten en maak zoveel mogelijk mensen warm voor het boek!
                  het wordt een héél knap ding, al zeg ik het zelf, een must-have ...

                  in naam van het BoF-team,
                  mm
                  ∏__|_ ∏__|_
                  "no rules, great shots"
                  Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

                  Comment


                  • #99
                    Re: Belgiumdigital Book of Fame - INTERESSEPEILING - Enquête

                    Fijn om te lezen dat er zoveel vooruitgang geboekt wordt en dat de realisatie van het boek nu écht dichtbij komt.
                    Moet je ergens nu al inschrijven of kan dat gewoon hier in dit topic?
                    Want ik wil er natuurlijk wel eentje hebben he
                    Mijn foto´s zijn hier te bekijken: http://www.pbase.com/marga_dd
                    en hier http://www.als-kat-en-hond.nl
                    Ik fotografeer met Olympus E3 en E 510

                    Comment


                    • Re: Belgiumdigital Book of Fame - INTERESSEPEILING - Enquête

                      Oorspronkelijk geplaatst door Hawkie Bekijk bericht
                      Fijn om te lezen dat er zoveel vooruitgang geboekt wordt en dat de realisatie van het boek nu écht dichtbij komt.
                      Moet je ergens nu al inschrijven of kan dat gewoon hier in dit topic?
                      Want ik wil er natuurlijk wel eentje hebben he
                      Nog even wachten, je zal kunnen inschrijven, maar hier zal een aparte topic voor worden opgestart van zodra we met de belangrijkste zaken klaar zijn.

                      Alleszins al bedankt
                      Nikon D700 - Fuji S3 Pro / Nikkor 24-70 2.8 / Tokina 100 2.8 / Nikkor 50 1.8 / Sigma 70-200 2.8 / SB-600 - SB-26 /
                      Mijn foto's
                      Mijn blogje

                      Comment


                      • Re: Belgiumdigital Book of Fame - INTERESSEPEILING - Enquête

                        Allen,

                        het komt steeds dichterbij...

                        http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=174997
                        Momenteel starten we met het verzamelen van alle HoF foto's en toelatingen ter publicatie.
                        Last edited by Feb; 17 augustus 2007, 20:03.
                        Nikon D700 - Fuji S3 Pro / Nikkor 24-70 2.8 / Tokina 100 2.8 / Nikkor 50 1.8 / Sigma 70-200 2.8 / SB-600 - SB-26 /
                        Mijn foto's
                        Mijn blogje

                        Comment

                        Working...
                        X