Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Even voorstellen ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Even voorstellen ...

    Hoi

    Proficiat met jullie nieuwe uitdaging
    Canon EOS400D - Canon EF-S 18-55 - Canon EF 28-135mm F3.5-5.6 IS USM - BG-E3 - Sigma 70-300 F4-5.6 APO DG Macro - Speedlite 430EX - Manfrotto 055DB / 479-4B - Lowepro CompuTrekker AW - Olympus C-4000

    Comment


    • #32
      Re: Even voorstellen ...

      Haja op een SD VZW (Sint truiden) ben ik Françis voor de eerste keer tegen het lijf gelopen.
      Was toen de weg aan het zoeken,zag daar plots iemand lopen met een kaart en een hele zware rugzak.
      Dacht bij mijn eigen den diene moet zijn waar wij (ik en magda)ook naar toe moeten.
      Samen kennis gemaakt en zijn hem, (toen nog Francis21 dacht ik)maar na gelopen.
      Hawel Françis veel goede moed en plezier nog op dit forum.(eu en niet te streng zijn hé )

      Ps mis nu wel jou mooi kopje
      gr, eb

      Comment


      • #33
        Re: Even voorstellen ...

        Ook aan Seppeku bedank voor het gedane werk hier op BD.
        We zullen ons toch wel ergens tegen komen zeker.
        gr, eb

        Comment


        • #34
          Re: Even voorstellen ...

          Nu ik toch bezig ben ga ik nog effe door.
          Als ik mij niet vergis zou ik Leentje ook moeten kennen.Het zit in de familie.
          Eu niet bij mij hé.
          Hoop nu dat ik mij niet vergis.
          Leentje ook veel goede moed en ook plezier natuurlijk met jou nieuwe taak binnen BD.
          gr, eb

          Comment


          • #35
            Re: Even voorstellen ...

            Twee personen die er voor gaan!

            Van harte,

            Roland

            Comment


            • #36
              Re: Even voorstellen ...

              Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
              Hallo mm,


              Qua forumindeling, ik dacht onthouden te hebben dat er 1 kleine wijziging komt - ik dacht dat er 1 "leuk" forumonderdeel bijkomt ...
              Dus, uitkijken geblazen binnenkort

              Jaja
              Meester meester, mag ik het zeggen?

              Francis, ik zal u direct eens aan het werk zetten zi !
              flickr

              Comment


              • #37
                Re: Even voorstellen ...

                Oorspronkelijk geplaatst door guRuh Bekijk bericht
                Francis, ik zal u direct eens aan het werk zetten zi !
                Hoe meer hoe liever
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                Comment


                • #38
                  Re: Even voorstellen ...

                  Dikke proficiat Francis, ik weet dat je het moderatorschap met hart en ziel op je zal nemen. Have fun!!!
                  My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

                  Comment


                  • #39
                    Re: Even voorstellen ...

                    Mijn vrouw en ik hebben Francis leren kennen op de algemene vergadering met shooting te Sint Truiden. Dit clickte direct, allicht ook een beetje omwille dat we collega's zijn in het beroepsleven, maar bovenal door de sympathie die de man uitstraalt. Ben ervan overtuigd dat Francis een welkome vernieuwing is als mod. Proficiat collega. We zien mekaar wellicht te Dendermonde ?
                    Over Leentje weet ik niets, maar wie weet verandert dit wel in de toekomst. Eveneens proficiat met de uitdaging.

                    Groetjes,
                    Pol.
                    Leeft en LAAT LEVEN !

                    Comment


                    • #40
                      Re: Even voorstellen ...

                      Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
                      Mijn vrouw en ik hebben Francis leren kennen op de algemene vergadering met shooting te Sint Truiden. Dit clickte direct, allicht ook een beetje omwille dat we collega's zijn in het beroepsleven, maar bovenal door de sympathie die de man uitstraalt. Ben ervan overtuigd dat Francis een welkome vernieuwing is als mod. Proficiat collega. We zien mekaar wellicht te Dendermonde ?
                      Over Leentje weet ik niets, maar wie weet verandert dit wel in de toekomst. Eveneens proficiat met de uitdaging.

                      Groetjes,
                      Pol.
                      Pol, ge doet me hier wel efkes blozen he . . .
                      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                      Comment


                      • #41
                        Re: Even voorstellen ...

                        Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
                        Mijn vrouw en ik hebben Francis leren kennen op de algemene vergadering met shooting te Sint Truiden. Dit clickte direct, allicht ook een beetje omwille dat we collega's zijn in het beroepsleven, maar bovenal door de sympathie die de man uitstraalt. Ben ervan overtuigd dat Francis een welkome vernieuwing is als mod. Proficiat collega. We zien mekaar wellicht te Dendermonde ?
                        Over Leentje weet ik niets, maar wie weet verandert dit wel in de toekomst. Eveneens proficiat met de uitdaging.

                        Groetjes,
                        Pol.
                        Ook ik heb Francis leren kennen op de algemene vergadering met shooting te Sint Truiden.

                        Maar wel in een minder gezellige situatie.

                        Tijdens een gezellige babbel aan de tafels was er opeens een harde klap naast mij op de vloer.

                        Er rolde een lensje mét de cameravatting er nog aan over de vloer. Er naast lag een camera zonder vatting.

                        Dat was de Francis.

                        Veel succes, Francis en Leentje
                        Groetjes
                        ----JO

                        Comment


                        • #42
                          Re: Even voorstellen ...

                          Oorspronkelijk geplaatst door jo99841 Bekijk bericht
                          Ook ik heb Francis leren kennen op de algemene vergadering met shooting te Sint Truiden.

                          Maar wel in een minder gezellige situatie.

                          Tijdens een gezellige babbel aan de tafels was er opeens een harde klap naast mij op de vloer.

                          Er rolde een lensje mét de cameravatting er nog aan over de vloer. Er naast lag een camera zonder vatting.

                          Dat was de Francis.

                          Veel succes, Francis en Leentje

                          sssssssst, hoe gaat em nu ooit nog een body kunnen doorverkopen op bd..
                          foto als spiegel of als venster?

                          Comment


                          • #43
                            Re: Even voorstellen ...

                            Aan alle vrijwilligers uit het team

                            Bedankt voor de inzet
                            Imker

                            To bee or not to bee, that's the question...

                            Comment


                            • #44
                              Re: Even voorstellen ...

                              Ben 75 en ben begonnen met fotogreferen 45 jaar terug,had een uitgebrijde doka,een paar jaar later begonnen met filmen,alles was nog zwart/wit,bij de opkomst van kleuren fotografie,even stil en zo langzaam ben ik volledig op digitaal overgestapt.
                              voor de rest,woon te Merksem en was in mijn vorig leven chef van NDO afdeling in een chemisch bedrijf.

                              Comment

                              Working...
                              X