Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Haja op een SD VZW (Sint truiden) ben ik Françis voor de eerste keer tegen het lijf gelopen.
Was toen de weg aan het zoeken,zag daar plots iemand lopen met een kaart en een hele zware rugzak.
Dacht bij mijn eigen den diene moet zijn waar wij (ik en magda)ook naar toe moeten.
Samen kennis gemaakt en zijn hem, (toen nog Francis21 dacht ik)maar na gelopen.
Hawel Françis veel goede moed en plezier nog op dit forum.(eu en niet te streng zijn hé )
Nu ik toch bezig ben ga ik nog effe door.
Als ik mij niet vergis zou ik Leentje ook moeten kennen.Het zit in de familie.
Eu niet bij mij hé.
Hoop nu dat ik mij niet vergis.
Leentje ook veel goede moed en ook plezier natuurlijk met jou nieuwe taak binnen BD.
Qua forumindeling, ik dacht onthouden te hebben dat er 1 kleine wijziging komt - ik dacht dat er 1 "leuk" forumonderdeel bijkomt ...
Dus, uitkijken geblazen binnenkort
Jaja
Meester meester, mag ik het zeggen?
Francis, ik zal u direct eens aan het werk zetten zi !
Francis, ik zal u direct eens aan het werk zetten zi !
Hoe meer hoe liever
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Mijn vrouw en ik hebben Francis leren kennen op de algemene vergadering met shooting te Sint Truiden. Dit clickte direct, allicht ook een beetje omwille dat we collega's zijn in het beroepsleven, maar bovenal door de sympathie die de man uitstraalt. Ben ervan overtuigd dat Francis een welkome vernieuwing is als mod. Proficiat collega. We zien mekaar wellicht te Dendermonde ?
Over Leentje weet ik niets, maar wie weet verandert dit wel in de toekomst. Eveneens proficiat met de uitdaging.
Mijn vrouw en ik hebben Francis leren kennen op de algemene vergadering met shooting te Sint Truiden. Dit clickte direct, allicht ook een beetje omwille dat we collega's zijn in het beroepsleven, maar bovenal door de sympathie die de man uitstraalt. Ben ervan overtuigd dat Francis een welkome vernieuwing is als mod. Proficiat collega. We zien mekaar wellicht te Dendermonde ?
Over Leentje weet ik niets, maar wie weet verandert dit wel in de toekomst. Eveneens proficiat met de uitdaging.
Groetjes,
Pol.
Pol, ge doet me hier wel efkes blozen he . . .
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Groetjes,
Pol.
Ook ik heb Francis leren kennen op de algemene vergadering met shooting te Sint Truiden.
Maar wel in een minder gezellige situatie.
Tijdens een gezellige babbel aan de tafels was er opeens een harde klap naast mij op de vloer.
Er rolde een lensje mét de cameravatting er nog aan over de vloer. Er naast lag een camera zonder vatting.
Ben 75 en ben begonnen met fotogreferen 45 jaar terug,had een uitgebrijde doka,een paar jaar later begonnen met filmen,alles was nog zwart/wit,bij de opkomst van kleuren fotografie,even stil en zo langzaam ben ik volledig op digitaal overgestapt.
voor de rest,woon te Merksem en was in mijn vorig leven chef van NDO afdeling in een chemisch bedrijf.
Comment