Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Wie na de AV van 24 maart en voor 1 juli 30€ betaalde, mag deze week de lidkaart en het hesje verwachten.
Als dit niet zo is, gelieve me dan een PM te sturen. Verdere afhandeling hierrond gebeurt na 1 aug.
Wie tot vandaag 15€ betaalde, ontvangt deze week een betaalbevestiging. De lidkaarten volgen in okt. (Alg. Verg. 13 oktober).
De volgende betalingen worden pas na 1 aug. geverifieerd.
Nadat DOVO mijn bus deed openexploderen bleek het verdachte pakketje allesbehalve onschuldig te zijn. Een touw met metaal aan, een kaart met daarop de vermelding Xray en dan nog een vest waarin ik en de rest van de familie zich kan in verstoppen (we staan namelijk nogal scherp). Een nieuwe fictiereeks is geboren...
Wat mij eigenlijk het meest beviel was echter de ingesloten brief waarmee we te weten komen wat de plannen zijn met ons lidgeld. Van transparantie gesproken. Bedankt vrijwilligers, daar kunnen menig vzw's nog iets van leren!!!
Het inschrijvingsgeld is BD van harte gegund.
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Het bd-pakketje is gisteren aangekomen! Super
Zitten toffe gadgets bij kheb ze meteen in mijn fototas gestopt...
Bedankt, en succes met het ten uitvoer brengen van den in de brief aangekondigde plannen!! Ik kijk er alvast naar uit!
Vanavond is er een nieuwe lichting steunende VZW-leden toegevoegd aan de forumusers databank.
De volgende aktie is voorzien rond 15 augustus . De bedoeling is dat we vanaf heden elke 2 weken de betaling controleren en onze databanken gelijkstemmen.
Mocht je in dit geval voor 8 augustus hebben betaald, maar nog geen BD-atoom naast je gebruikelijke avatar hebben opgemerkt, dan is er iets fout gelopen en kan je dit steeds via PM melden .
Dan zal ik het proberen recht te zetten.
Comment